Porsche Cayman R

121 fotografiíPorsche Cayman

Jako jediný internetový magazín z východní Evropy jsme řídili zatím nejostřejší, nejvýkonnější a nejrychlejší Porsche Cayman.

Diskuze

6 komentářů

    jenda

    Díky za super přiblížení zážitků s tímto autem. Je pravda, že Carrera s poháněnou zadní nápravou už asi nedává moc smysl. Jen by mě zajímalo zda má redakce zkušenosti i s Caymanem S a jestli se tedy vyplatí tato spartánská verze. Díky

    Co dodat...

    Vyčerpávající recenze! Opět se ve mě po přečtení tohoto článku probudila hluboká úcta ke všemu placatému ze Zuffenhausenu…

    Honza Zapletal

    Přívlastek R Porsche použilo u vůbec nejhardcorovější silniční 911 z roku 67 (váha 830kg, 210 koňový dvoulitr) tj. historicky a hierarchicky je to označení víc než RS. Což je o důvod víc, proč se tenhle Cayman měl jmenovat jinak. A co se týče snah o úsporu hmotnosti – nezmínili jste největší nesmysl – zmenšenou nádrž.
    Ale nepochybuju o tom, že je Cayman R úžasné auto.

    Ještě poznámka k brzdám – když se člověk podívá třeba na různá fóra, třeba 6speedonline, většina majitelů, kteří se svým Porsche opravdu jezdí na okruhy, překvapivě používá právě ocelové kotouče (s jinýma deskama). Ty keramické se údajně při velkém zatížení rády dezintegrují, protože narozdíl od závodních systémů není kotouč jednolitý, ale jen potáhlý kompozitovou vrstvou. Což je nemilé zvlášť při jejich ceně, kdy sice jako příplatková výbava stojí o \“pouhých\“ 200 tisíc víc, ale případná výměna kotoučů je mnohem dražší.

    248 F1

    Jsem jediný, po kom fotogalerie vyžaduje jakási vstupní hesla a je tudíž nedostupná?? 🙁

    Jinak musím pochválit opravdu vynikající článek. Díky za něj 🙂

    F40

    pro základní Carreru,která je o dost dražší a také daleko méně zajímavá.

    Kryton

    Stáhnout zvuk tohodle auta a dát tam přes něj hudbu je stejně uhozený jako si strkat do uší sluchátka walkmana na koncertu vážné hudby.
    Vy dobytci !

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist