Porsche Cayman R
121 fotografiíPorsche Cayman
Jako jediný internetový magazín z východní Evropy jsme řídili zatím nejostřejší, nejvýkonnější a nejrychlejší Porsche Cayman.
Audi definitivně zabilo ikonický supersport. Proslavil ho Iron Man
Voyah dream nabídne luxusní svezení a překvapivé zrychlení. Nejvíce šokuje ale vizuálem
Jak funguje bezdušová pneumatika? Video odhaluje neviditelnou práci na silnici
Häkkinen prodává unikátní hypersporťák. Šampion Formule 1 dá kupci i speciální zážitek
Škoda Kamiq Monte Carlo se zalíbí hlavně obyčejným lidem, jejichž srdce tíhne k motorsportu
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
121 fotografiíPorsche Cayman
Jako jediný internetový magazín z východní Evropy jsme řídili zatím nejostřejší, nejvýkonnější a nejrychlejší Porsche Cayman.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Díky za super přiblížení zážitků s tímto autem. Je pravda, že Carrera s poháněnou zadní nápravou už asi nedává moc smysl. Jen by mě zajímalo zda má redakce zkušenosti i s Caymanem S a jestli se tedy vyplatí tato spartánská verze. Díky
Vyčerpávající recenze! Opět se ve mě po přečtení tohoto článku probudila hluboká úcta ke všemu placatému ze Zuffenhausenu…
Přívlastek R Porsche použilo u vůbec nejhardcorovější silniční 911 z roku 67 (váha 830kg, 210 koňový dvoulitr) tj. historicky a hierarchicky je to označení víc než RS. Což je o důvod víc, proč se tenhle Cayman měl jmenovat jinak. A co se týče snah o úsporu hmotnosti – nezmínili jste největší nesmysl – zmenšenou nádrž.
Ale nepochybuju o tom, že je Cayman R úžasné auto.
Ještě poznámka k brzdám – když se člověk podívá třeba na různá fóra, třeba 6speedonline, většina majitelů, kteří se svým Porsche opravdu jezdí na okruhy, překvapivě používá právě ocelové kotouče (s jinýma deskama). Ty keramické se údajně při velkém zatížení rády dezintegrují, protože narozdíl od závodních systémů není kotouč jednolitý, ale jen potáhlý kompozitovou vrstvou. Což je nemilé zvlášť při jejich ceně, kdy sice jako příplatková výbava stojí o \“pouhých\“ 200 tisíc víc, ale případná výměna kotoučů je mnohem dražší.
Jsem jediný, po kom fotogalerie vyžaduje jakási vstupní hesla a je tudíž nedostupná?? 🙁
Jinak musím pochválit opravdu vynikající článek. Díky za něj 🙂
pro základní Carreru,která je o dost dražší a také daleko méně zajímavá.
Stáhnout zvuk tohodle auta a dát tam přes něj hudbu je stejně uhozený jako si strkat do uší sluchátka walkmana na koncertu vážné hudby.
Vy dobytci !