Peugeot 406 2,2i 16V
14 fotografiíAutobazary a vše o ojetých autech
Otestovali jsme dobře vybavený Peugeot 406 z roku 2001 s výkonným benzínovým motorem.
Audi definitivně zabilo ikonický supersport. Proslavil ho Iron Man
Voyah dream nabídne luxusní svezení a překvapivé zrychlení. Nejvíce šokuje ale vizuálem
Jak funguje bezdušová pneumatika? Video odhaluje neviditelnou práci na silnici
Häkkinen prodává unikátní hypersporťák. Šampion Formule 1 dá kupci i speciální zážitek
Škoda Kamiq Monte Carlo se zalíbí hlavně obyčejným lidem, jejichž srdce tíhne k motorsportu
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
14 fotografiíAutobazary a vše o ojetých autech
Otestovali jsme dobře vybavený Peugeot 406 z roku 2001 s výkonným benzínovým motorem.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Pět let starý auto a tak malý nájezd kilometrů?To je snad sci-fi.Že by "dedek jezdil jen do kostela".
Bazar toto auto prý koupil od jisté dámy (tomu nasvědčuje i nedeaktivovaná nesnesitelná akustická výstraha při překročení 120 km/h) a za sebe mohu potvrdit, že jsem skutečně neodhalil nic, co by naznačovalo intenzivnější využívání, než je uváděno…
to vychadza na 700 km mesacne, myslim ze to je strasne malo. clovek ktory autom len obcas si nekupi druhy najsilnejsi motor s plnou vybavou, takze hmmmm….
Vloni jsem koupil auto od prvniho majitele, co s tim mesicne najel 1100km. Motor V6, maximalni vybava. Lidi jsou ruzni…
41 tisíc??? 😀 To je fakt komedie…406 si nikdo nekoupí do města, ani na občasné ježdění, na to je hrozně velká. Moje měla po 4ech letech najeto 200.000 (když jsem ji kupoval) a taky to na tom autě není poznat 😉 stačilo by vyměnit ohmataný volant a klidně to mohli stočit na 100.000. Ještě k té ovladatelnosti na silnicích v Jeseníkách – když jsem jel loni na Praděd, tak mě to vyloženě nebavilo, 406 není dělaná na dlouhodobé ježdění po serpentinách, jet s ní za 2, za 3, brzda, za 2, brzda, za dvě za tři…je děs běs. Je určená na plynulou jízdu, případně na blbnutí, když je ale prázdná a rozhodně ne žádné dlouhé trasy. Potom je docela přemotorovaná a i v zatáčkách si člověk užije 🙂 Mám 2.0HDi s čipem (100kW), což je podle mě akorát, 210 to jede 🙂 a spotřeba stejná jako u slabší verze. Navíc je to 8V, takže se nemusí tolik točit jako nové HDi 16V co dávají do 307/407 (má o 1-1,5l větší spotřebu). 406 je parádní pohodlné autí 🙂
Pěkný ale ta spotřeba se mi moc nezdá.Když budu lítat po dálnici 160 tak si určitě neřekne jen o 8 litrů.A ve městě počítám taky tak 12.
406 má slušnou aerodynamiku, to auto se v podstatě při 130 trápí, 150-160 je pro něj optimální rychlost 😉 (jednu mám 🙂 )
AAA prodaj pres 150 aut za tejden. Kdyby u kazdyho pekace meli stocit tachometr, myslite , ze by se jim kvuli tem par tisicum v prodejni cene vyplatilo riskovat, ze se neco takovyho provali? Firma s obratem 8 miliard rocne se na tohle muze leda vysrat.
Firma, která prodá 150 aut týdně má na to aby platila člověka stáčejícího kilometry na nějakou slušnou mez a ten si na svoji výplatu vydělá během pár dní-příklad-kdyby navýšení po stočení mělo činit pouhý 1.000,- Kč tak to za ten týden hodí 150.000,- a za měsíc kolem 600.000,- a to už stojí za úvahu ty chytráku. Mimochodem spol. AAA se svou pověstí evidentně netrápý také pro to, že v každém trochu čtenějším periodiku a televizy má umístěnou svou reklamu, kterou tvrdě platí a je tak skoro nemožné udělat jim negativní reklamu. Tak si na ně dejte všichni majzla!!!