Opel má nové logo

Tradiční blesk zůstává, ale má nový tvar a je výrazněji trojrozměrně modelovaný.

Nový Opel Insignia nahrazuje v modelové řadě automobilky z Russelsheimu dlouholetý model Vectra. Změna názvu má zdůraznit, že Insignia je zcela novým, jinak pojatým modelem – Vectra totiž v posledních letech nepatřila k nejpopulárnějším autům své kategorie. A tady je další důkaz, že Opel to s „novým začátkem“ myslí vážně: nové firemní logo.

Opel Insignia velká fotogalerie

Opel Insignia fotogalerie

„Insignia ztělesňuje vzrušující směr, kterým se Opel vydal,“ prohlásil marketingový ředitel General Motors Europe Alain Visser. „A tento směr je ihned patrný z elegantního, ještě noblesnějšího emblému značky. Přirozeně ho od nynějška budeme používat na všech našich nových modelech.“

Logo s bleskem v kruhovém prstenci se na přídích aut značky Opel objevuje už od roku 1963. Nejnovější verze má silnější prstenec, ve kterém nově našel své místo i název automobilky. Blesk má výrazné prostorové tvarování se zakřivenými plochami. Poprvé ho budete moci spatřit na blížícím se britském autosalonu, kde Insignia absolvuje svoji světovou premiéru.

autoweb.cz

23.5.2008 7:00

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist