Nový Citroen DS5 se představuje
6 fotografiíCitroën
Na základech velkého Citroenu C5 vyjíždí podivný crossover mezi hatchbackem, SUV a kombíkem. Zapadne do prémiového segmentu?
Audi definitivně zabilo ikonický supersport. Proslavil ho Iron Man
Voyah dream nabídne luxusní svezení a překvapivé zrychlení. Nejvíce šokuje ale vizuálem
Jak funguje bezdušová pneumatika? Video odhaluje neviditelnou práci na silnici
Häkkinen prodává unikátní hypersporťák. Šampion Formule 1 dá kupci i speciální zážitek
Škoda Kamiq Monte Carlo se zalíbí hlavně obyčejným lidem, jejichž srdce tíhne k motorsportu
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
6 fotografiíCitroën
Na základech velkého Citroenu C5 vyjíždí podivný crossover mezi hatchbackem, SUV a kombíkem. Zapadne do prémiového segmentu?
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
jedním slovem nádhera !!! hlavně ten interiér mě přímo ohromil .. krása !! :))
Rád bych jen opravil redakci, protože DS5 ani není na podvozkové platformě 3, kterou používá C5, jak se píše v úvodu. Název DS5 je trošku zavádějící, auto ve skutečnosti jezdí na podvozku Citroenu C4/DS4(a dalších vozů PSA). DS5 tedy nebude mít hydropneumatické odpružení Hydractive 3. Pokud něco takového přecijen k dispozici bude, bude to řešení známé C4P, tedy hydropneumatika jen na zadní nápravě.
Co mě osobně velmi mrzí, je absence manuálu pro THP155, pro mě by kombinace 155 koňové šestnáctistovky a manuálu byla asi nejpřijatelnější z hlediska poměru dynamika/cena.