Nový Citroen C4 na našem trhu: první dojmy

127 fotografiíCitroën

Veledůležitý model prodělal velkou modernizaci. Dokáže atraktivní výbavou a cenou oslovit nové zákazníky?

Diskuze

7 komentářů

    R1S0

    Coze??!!! citam dobre?

    pan redaktor by si mal prestudovat ergonomiu skor,ako napise taku koninu!!!

    Pavel

    Pan redaktor se bohužel dopustil více chyb.
    Jednak se jedná o novou generaci vozu, byť stojí na stejné platformě. A za druhé není pravda, že se nechystá jiná karosářská varianta. Plánuje se kombík, dokonce už byly i přistiženy testovací prototypy.
    U nové C4 mě mrzí pár věcí. Nejvíce asi pětistupňová převodovka u které očekávám nepřesný chod jako doposud a navíc ta šestka by se k charakteru vozu určitě hodila. Šestistupňový konvenční manuál ale asi nejvíce bude postrádat 1,6THP.

    Andrew

    Konečně Citroen, o kterém bych uvažoval i kvůli tomu, že se mi líbí. Vzhled exteriéru se povedl, interiér z fotek také nevypadá špatně. A 350 tisíc (byť se jedná o zaváděcí akci) za 120 koňíkový motor a prakticky veškerou výbavou, kterou potřebný člověk může chtít, to je hodně pěkná cena. Podle výkonu, váhy a zrychlení 0-100 km/h se dá usuzovat, že ta převodovka bude zpřevodována docela dlouze, jinak by snad benzínovým 100 koním na tunu nemohlo trvat tak dlouho rozpohybovat se na stovku. Šestka tedy snad nebude tak úplně potřeba vzhledem k tomu, že u mizerné převodovky se snažíte řazení omezit na nezbytné minimum. A pochybuji, že by z Citroenu vypadla nějaká převodovka, se kterou bude potěšení pracovat.

    Jyrki

    Citroen C4 jsem mel, koupil jsem jej jako nove a mel jsem ho dva roky. Tak poruchove auto, takove mnozstvi svolavacek jako u Citroenu proste jinde nemate. Navic v olomouckem CarCitonu maji chovani reznicky psu. Jestli se mi ale na C4 neco opravdu libilo a postradam to v dalsich autech, je to pevny stred volantu.
    Budiky uprostred jsou jiste ergonomictejsi, ale v puvodni C4 byl u volantu otackomer, tachometr, teplota vody a stav paliva byl uprostred. Tohle reseni uz bylo mimo…

    p1

    Na tú poruchovosť C4 predošlej gen. by som moc nedal.Netvrdím ,že ten konkrétny kus bol bez poruchy ,ale to sa dnes stáva aj iným automobilkám na tom sa proste stavať nedá ,že ten model je zlý druhý lepší atd… ja som zažil na vlastnej koži extrémnu poruchovosť golfa 5 dokonca sa musel meniť aj motor (ešte ,že bol v záruke),ale ani kvôli tomu nenapíšem ,že ruky preč od neho keď ďalších X ludí na neho nedá dopustiť.O týchto veciach by sme sa mohli baviť do aleluja a aj tak by to k ničomu neviedlo. Netreba odpisovať to čo nie je ešte ani poriadne v predaji. Nechajme sa prekvapiť ja osobne velice fandím novej C4 a podľa mňa to bude úspešný model ako aj ostané Citroeny za posledné roky.

    a) jsem nebyl zdaleka sam kdo mel s C4 problemy
    b) vadilo mi i arogantni chovani v servise CarCiton Olomouc a pri mnozstvi a cetnosti oprav jsem opravdu nemel chut stabilne jezdit treba do Brna…
    c) nadmerne mnozstvi svolavaci akci, jedna vec treba i trikrat (ABS)
    Kazda automobilka ma pravo na spatny kus, nicmene u PSA je mizerna kvalita vozu z obdobi pocinaje Peugeotem 307 notoricky znama.
    Lecos o kvalite Citroenu svedcila v dobe kdy jsem C4 mel i objednaci lhuta do servisu…

    George

    Nevím jak jednali s vámi, ale můj známí má C4 Picasso a je v Carcitonu velmi spokojený. Osobně s nimi zkušenost nemám, protože mám Kiu. Ale podle toho co říkal, tak se jedná o dobrý servis.

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist