Češi začnou jezdit na benzín z obilí
palivo
Až v září poprvé zavítáte k pumpě, natankujete spolu s normální naftou i malé množství řepkové „bionafty.“ Benzín přijde na řadu vzápětí.
Audi definitivně zabilo ikonický supersport. Proslavil ho Iron Man
Voyah dream nabídne luxusní svezení a překvapivé zrychlení. Nejvíce šokuje ale vizuálem
Jak funguje bezdušová pneumatika? Video odhaluje neviditelnou práci na silnici
Häkkinen prodává unikátní hypersporťák. Šampion Formule 1 dá kupci i speciální zážitek
Škoda Kamiq Monte Carlo se zalíbí hlavně obyčejným lidem, jejichž srdce tíhne k motorsportu
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
palivo
Až v září poprvé zavítáte k pumpě, natankujete spolu s normální naftou i malé množství řepkové „bionafty.“ Benzín přijde na řadu vzápětí.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Moc tomu nerozumím, ale když je něco z Bursíkovi hlavy, moc bych tomu nevěřil. Když je to tak výhodné a ohromné, proč se to nedělá od prvopočátku??
tak tak a taky nevěřim, že ten benzin potom nebude míň kvalitní…zgurvená zelenina, stačí, že je občas přílohou na talíři…
Budou dražší paliva, ale zato bude dražší jídlo ;-o) …
Shell V-Power Racing… 100 oktanů v plné síle… nyní i s příměsí ječmene. Vyvinuto za spolupráce s Ferrari.
jo, to me napadlo jeslti to budou primichavat i do V-pover 95 a pover racing 100 … bych pak radsi ty 2 resp. 3 koruny dal navic abych nemel v motoru naky sracky!
Všechno je dneska ekologický a auto průmysl to dostává z první palby. Zakázat rychlý káry, vyrábět ekologický ferrari a nakonec jezdit na obilí??? Co je moc to je moc. Furt nás nutěj, abysme platili víc a víc peněz za všechno a sami maj dávno nahrabáno. Zelení jsou dost nebezpečný, hlavně ta vokurka Bursík.
Promite pánové, ale kdy do benzínu přimícháte mněco z bioetanolu tak oktanové číslo benzínu se může tak maximálně zvýšit….. ujaněte si, prosím, co je pojem oktanové číslo… (o naftě nevím nevím… tam bych se bál že tam může být více karbonu, což je horší zvláště pro nové common-raily
Nepopírám potřebu nějakého řešení této problematiky. Mám pouze dvě obavy.
1. Řepková nafta je bez spotřební daně a určtě se najdou koumáci, jak toho využít do vlastní kapsy (pár set miliónů se zase nekde vypaří a příslušné zodpovědné osoby budou tvrdit, že s tím nemohli počítat …
2. Nechci vidět , co to udělá v nádržích užitných vozidel (vysokozdvižné vozíky, diesel agregáty,…)Z vlastní zkušenosti vím , že když totiž tuto řepkovou naftu necháte nekolik měsíců stát, promění se v něco ne moc popsatelného (žluto hnědé sedliny a "sople" , které spolehlivě ucou filtry….