Nová Škoda Yeti: 7 věcí, které nutně musíte vědět
28 fotografiíŠkoda Yeti
Mladoboleslavská automobilka představila modernizované SUV, Škodu Yeti. Jde v podstatě o facelift, ovšem zásadní novinky tady jsou.
Mazda renovuje koncept RX-Evolv: Prototyp Mazdy RX-8, který pomohl zachránit wankel
Audi A7 se silným dieselem je svižné a úsporné gétéčko, ze kterého nechcete vystoupit
Opravy na D1 nekončí. Řidiče čekají letní omezení kvůli mostům
Legendy minulosti: Dodge Charger oslnil vizuálem převrhlé lahve a sedmilitrovým motorem
Český závodník vyměnil Škodovku za Toyotu. Teď jede svůj první závod v Maďarsku. Jak dopadl?
28 fotografiíŠkoda Yeti
Mladoboleslavská automobilka představila modernizované SUV, Škodu Yeti. Jde v podstatě o facelift, ovšem zásadní novinky tady jsou.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Celý článek se nese v komerčím duchu.
V zásadě čtenáře mate celá kapitola Nové motory. Pokud je mi známo, všechny motory jsou staré, se dvěma ventily na válec. Tedy ne ty, které jsou použity u nové Octavie.
A chytrá řešení? Oboustranný koberec a schránku na odpadky si musíte zaplatit u všech verzí (1300,- + 400,- Kč). Chcete to? Já ne.
Ještě vychytralejší řešení ze strany automobilky je klimatizace Climatronix za příplatek 19000,- Kč. To je v dnešní době opravdu síla, zvláště když u VW ji dnes dávají do všech modelů Golfu bez příplatku. (I u Seatu Leon je za přijatelnějších 9000,-Kč).
Nechápu, proč nezavedli praktické (a v našich zimních podmínkách vítané) vyhřívání čelního skla. To by bylo Clever řešení, navíc kdyby nebylo podmíněno pořízením Climatronixu jako u Octavie.