Nová Škoda Octavia RS TDI – známe její výkon!
Škoda Octavia
Už víme, co bude pohánět novou "sportovní" naftovou Octavii. A také se nám podařilo zjistit přesné parametry této pohonné jednotky.
Voyah dream nabídne luxusní svezení a překvapivé zrychlení. Nejvíce šokuje ale vizuálem
Jak funguje bezdušová pneumatika? Video odhaluje neviditelnou práci na silnici
Häkkinen prodává unikátní hypersporťák. Šampion Formule 1 dá kupci i speciální zážitek
Škoda Kamiq Monte Carlo se zalíbí hlavně obyčejným lidem, jejichž srdce tíhne k motorsportu
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
Škoda Octavia
Už víme, co bude pohánět novou "sportovní" naftovou Octavii. A také se nám podařilo zjistit přesné parametry této pohonné jednotky.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
s STI čkem ji dám kdy se mi zamane …
Tak teď teda nevím jestli jsem se neukvapil, když jsem objednal P RCZ. Ten má o 11 koní míň, nemá tak velkej kufr a hlavně víceprvek. Asi jsem se nechal unést.
Neřekl by, že jste objednávkou RCZ prohloupil, nicméně, je to tedy zvláštní výběr, když píšete, že jste se unáhlil koupí RCZ, ta auta jsou úplně odlišná. Neřku-li o tom, že za cenu Octavie RS tady je už velmi slušně vybavená střední třída, třeba Mazda 6.
Jo, fakt? V tom případě navrhuju dálniční přesun třeba z Hamburku do Vídně.
PS: Sám mám benzínové turbo, ale tyhle kecy, že STI ji pojezdí… kdo by to byl čekal!
Hezky ti ten troll sežral! 😀
Co to je, ten troll?
Opravdu velmi inteligentní názor. Autor by mohl své slavné STI srovnávat s přímým konkurentem a ne si honit triko, že pojede rodinný liftback.
O tychto motorizaciach pre RS som tu pisal pred viac 2 tyzdnami a teraz z toho robite velke HALOOO 😀
http://cs.wikipedia.org/wiki/Troll_%28internet%29 třeba tohle
Tak von je asi rozdíl mezi informacema získanýma z internetový diskuse od slováka a mezi těma, který si redaktoři (aspoň doufám) zjistí třeba u automobilky
RS diesel. Co je větší zvěrstvo než dělat z dieselu sportovní náčiní? Ty motory to nemohou vydržet. Kdybych to používal jako RS, tak si za pár měsíců budu muset pro jiné na reklamační oddělení a něbo si jich koupit 10, aby mi to alespoň na dva roky vydrželo. Chrochtající RS. 😀
To si může koupit jedině idiot.
To si zas národ z Cech udělla radost. Když nemáte na to postavit pořádné RS, tak ta písmenka napoužívejte, Boleslaváci natvrdlí!!
Na kolik pak taková vybavená RS může přijít 750-850 tisíc? Nenabídnou pak auta o třídu výš stejný nebo vyšší výkon za stejnou cenu???
Mas recht a jeste bys mel napsat do Mnichova tam zase idioti z BMW cpou na chrochtajici diesely znak M.
Ale to neni zadny rodinny liftback. To je RS, tedy sportovni verze, stejne jako je STI sportovni verze rodinneho sedanu a hatchbacku. Cenove se moc lisit nebudou. Tedy to srovnani neni uplne od veci. Jenze tohle RS (135 kW) je parodie na tohle oznaceni.
Jsou to jen hloupé předsudky, nevidím duvod, proč by nemohl diesel pohánět sportovní auto, Co jsou pak speciály na Dakar, Lemans atd…pravdou je, že moderní diesly v mnohém předčí i své benzínové protějšky viz např 3.0 TdiR. Myslím si, že nesportovnost octavie je v něčem jiném než v použitém motoru…
Urcite maju tuto informaciu priamo z automobilky…
Tim chces rict ze muzes napriklad srovnavat STI a audi RS6 jenom kvuli tomu ze jsou oba oznaceny jako nejsportovnejsi verze? To je trosku usmevny ne? Dyt kazdy to auto (STI a ochcavka) ma uplne jiny zamereni a jinej pristup. A STI je taky cca o 200 tacu drazsi. Sakra lidi porovnavejte porovnatelny a nesnazte se za kazdou cenu dokazat jak je ta skodovka na hovno. Vypadate pak trochu hloupe.
mrkni na parametry tech motoru 😉
Ano, Octavia není sportovní auto a pochybuji o tom, že ty speciály neprošly nějakou úpravou, byť jen jiný vzduchový filtr.
Nevím, zda předčí. To, proč lidé TDI u nás milovali byla spořeba a stoupá. Pak v očích zákazníka v ČR (firmy na to budou mít asi jiný pohled) nějak ztrácí smysl. Řekněme si upříme. Každý čeká na ojetinu.;)
Nevzpomínám si, zda to bylo tady nebo jinde, ale porovnání benzínové a dieselové verze Octavií RS vyznělo podle zkoušejících jasně pro benzín. Co Vy na to? 🙂
A nebudou nahodou auta \\\“o tridu vys\\\“ se shodnou vybavou o trosicku :o) drazsi? Nejsou ona taky trochu vetsi a tezsi, takze by se to prodrazilo i motorizaci?
RS verze je tradicne vybavena docela slusne v zakladu.
A v neposledni rade O3RS asi nebude papalasfaros ani kara pro starce nad hrobem jako Superb.
Ja osobne nesnasin skodovku a jediny skodovka kterou bych byl ochten prekousnout je octavia rs benzin 147kw…to je spolehlivy auto,.ale co se tyce 2,0tdi rs z let 2006-2008 to je vubec jedna z nejhorsich ojetin co lze v soucasne dobe koupit…spatna turba,dvouhmotove setrvacniky,uz z vyroby spatny filtry pevnych castic….tohle nespolehlivy chrochtani ma ke sportu daleko
No, nemyslím si, že auta o třídu výš se stejnou (nebo dokonce lepší výbavou) jsou automaticky dražší. U O2RS to platilo a pokud O3RS nenabídne opravdu dobré ceny a pojede ve stopách 02RS, tak jen vůl koupí.
rozhodně ho ale můžeš srovnávat třeba s Focusem ST nebo RS…..
a zde se obávám bude jasno..
nicméně co to tak sleduji, bude tohle nejnašlápější Turbodízlový nižší střední zastupitel…. Což je fajn, ale kolik že za to budou chtít??? 😀
prosím, pouč mne o tom, jak to tyhle motory nemohou vydržet???
:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D
mír v duši motoristický génie
samozřejmě… když je taky o dost výkonější 😉
:-D:-D
noooo, když nadstandartně vybavený 2litr stojí v konfigurátoru 800tisíc, pak bych byl VELMI překvapen pokud by RS verze stála to samé 😉
sorry, ale dle mého to půjde k 1megu jak nic….
jen vůl dnes koupí octavii v plné výbavě přes 1milion :-/
ikdyž nechci se nikoho dotknout, někdo to může brát jako dokazování si že na to má…
njn ještě to nevyjelo z linky a už je to spolehlivé auto… 🙂
mluvim o naftory rs z let 2006-08,i kdyz pochybuju ze nova nafta bude spolehlivejsi…kdyz rs tak benzin spolehlivej,ne tu katatrofalni naftu
O tom mluvím… Tam pak směle konkuruje jak BMW3, MB C, nebo různé Insignie, Mazdy 6, Accordy, Passaty (to je aktuálně levnější a zároveň lepší volba, která obstojí v přímém srovnání snad ve všem…)… Takže první vohnout, kterého s tím potkám na vesnici má u mě velkého panáka na další cestu 😀 😀
Já myslím, že jen vůl dá za Octávii víc než 550… Nad tou částkou prostě začíná vyšší třída a i ten největší Škodovkář by si prokázal obrovskou službu, když by si to přiznal 🙂
Ale jak praví zlaté pravidlo sousedské závisti \“kup octávku, přijede-li pak soused v novém medvědovi, kup druhou…\“
I benzinový 2,0 FSI v RS byl všechno, jen ne spolehlivý. Zapalovací cívky, atd. Navíc, nutnost lít do toho benzin s okt. č. min. 98 a vyšší, jaksi smazává výhody v podobě nižší hmotnosti a lepších jízdních vlastností. Pokud chcete auto na zábavu, doporučuji Civic Type R 7G. Víceprvek vzadu + 2,0 atmosféra, výkon 200 hp, hmotnost cca. tak 1250, 1270 kg. Dle mého názoru ideál.
mile rád:
jezdili jsem s M3 E46…podobně jsem ždímali i Octavii RS TDi … výsledek?…no zkrátka to nevdržela…ne dlouho 🙂
RS evokuje rychlost, spolehlivost, výkon, trvanlivost…tady nebylo z výčtu ani jedno
Slabounký čtyřválec za milion?…Je toto normální?
To je možné jedině v ČR. 😀
Proč lidé chtějí v ČR utrácet miliony za nepremiová auta (Octavie)? Proč se tu vůbec utrácí nekonečné částky za auta, která tu cenu nemají? Proč tu nejezdí jiné značky s touto cenovkou? Protože tohle je tento narod povětšinou tvořen stádem BLBCů! Vítejte v CR.