nova-mazda-6-kompletni-cesky-cenik.jpg

Nová Mazda 6 – kompletní český ceník

Mazda

Nová Mazda 6 se brzy začne prodávat i na našem trhu. Teď máme k dispozici oficiální ceník všech výbav a motorů.

Diskuze

13 komentářů

    Tomáš

    cena za kombik je preci stejna.
    spis by me zajimalo, jestli je v nejvyssi vybave zahrnuta navigace?

    Dalibor Žák, autoweb

    Nojo, zapomněl jsem. A mě to přišlo divné, proč není nikde cena za kombík uvedena. 🙂 Navigace je za příplatek 12 500 korun k dispozici pro všechny výbavy promě té základní.

    Tomáš

    i tak jsou ty ceny pekny. jenom skoda, ze se mazda podle vseho nebude chovat jako ostatni a neda na ne slevu.

    mára

    Tohle mi přijde fakt divný. Mě by třeba stačila ta základní výbava, ale silnej motor. Jenže tohle je nahovno, když pak musim kvůli silnýmu motoru mít v autě spoustu píčovin, který mu akorát kradou výkon.

    Karel

    Prorocká slova.
    P

    a

    Já mám problém, že motor 2.5 je jenom s automatem. To je tragédie všech tragédií, zvlášť když v USA ho s manuálem člověk dostane. Základní cena je tam asi 21.000 USD, podle kalkulačky prodejce by byla konečná cena individuálního dovozu 750.000 Kč, samozřejmě za auto se základní výbavou odpovídající třídě.

    Martin_MPS

    A \“silnej\“ motor je co ? Vždyť ty rozdíly jsou minimální. To mi spíš vadí to, že je ta 2,5 jen s automatem. Asi Mazda předpokládá, že se bude jednat o okrajovou motorizaci (a asi právem). Ona ta skladba těch verzí je pořád na jedno \“brdo\“ a je to dáno hlavně tím, že se M6 vyrábí v Japonsku. Tím je dáno i to, že \“cena již od\“ nemůže být extra nízká, ale na druhou stranu je cena vyšších verzí velmi zajímavá. Dokonce na dohled právě zveřejněné ceny Octavie. Tu když dovyplníte, bude cena se srovnatelným motorem obdobná.

    XXX

    No jo, to je těžko odhadnout jakaá varianta je lepší, mě zase dost s..e, když kouknu na cenu auta, žeknu si dost dobrý a při dalším prozkoumání zjistím že tam je sotva volant a tři pedály a všechno ostatní se připlácí a to tak že když se to nasčítá je to ranec jak za krávu.

    XXX

    No jo, to je těžko odhadnout jakaá varianta je lepší, mě zase dost s..e, když kouknu na cenu auta, žeknu si dost dobrý a při dalším prozkoumání zjistím že tam je sotva volant a tři pedály a všechno ostatní se připlácí a to tak že když se to nasčítá je to ranec jak za krávu.

    XXX

    No jo, to je těžko odhadnout jakaá varianta je lepší, mě zase dost s..e, když kouknu na cenu auta, žeknu si dost dobrý a při dalším prozkoumání zjistím že tam je sotva volant a tři pedály a všechno ostatní se připlácí a to tak že když se to nasčítá je to ranec jak za krávu.

    xxx

    tak celkem nechápu, proč se můj příspěvek klonuje???

    Nick

    Dnes som v nej sedel.Interier je super exterier tam som až tak no spredu nema chybu.Kufor je oproti predošlej 6stke menši.Ale vo vnutri je pokrok užasny až premiovy.To auto proste chceeeeem!

    Milan

    Když už nějaké nové auto, tak toto :). Pokud tedy člověk nemíří někam do kategorie Ferrari 458 nebo McLaren MP4-12.

    A motor, silnější? Na co, když jinak výbava nevyhovuje? Samozřejmě, může býti, ale mít to jako prioritu, když po zkušenostech s jedna-dvojkou mou hlavní brzdou vždy byly dopravní předpisy a ostatní řidiči… moc nechápu, pokud s tím někdo nechce jezdit soutěže nebo tahat karavan. Spíš bych řekl, že jde o jezdecké neumětele, co potřebují moc, aby z toho vytáhli aspoň to, co ten kdo umí, dostane z 50 kW (pro šťouraly: jemná nadsázka :), pro normální: představuji si ty blby bez předvídavosti, co dokáží jet rychle akorát v levém pruhu, jet brzda -plyn, to když si naposlední chvíli všimnou, že před nima jede někdo pomaleji, a pak přijde první zatáčka a už raději jedu nějakou dobu na volnoběh, abych nemusel prudce brzdit, než se takový umělec se silným motorem za každou cenu v té zatáčce vytočí). Takoví ať si raději kupují folksvágny a oktavie, pro ty je mazdiček škoda :).

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist