Nissan Lannia (2014): následník konceptu Friend-Me opět cílí na mladší čínskou klientelu

Číňanů narozených po roce 1989 je téměř čtvrt miliardy a právě na tuto cílovou skupinu se zaměřuje nový koncept Lannia navazující na svého předchůdce Friend-Me.
nissan-lannia-2014-naslednik-konceptu-friend-me-opet-cili-na-mladsi-cinskou-klientelu-1100x618.jpgCelá galerie 21 Zdroj: archiv redakce

Japonská automobilka Nissan otevřela loni v Číně – ve snaze lépe se etablovat na tamním trhu – nové stylistické centrum. Mezi jeho první projekty patřil koncept Friend-Me pro mladé čínské motoristy narozené po roce 1989. Další nová studie kompaktního sedanu pocházející od stejného designérského oddělení navazuje tam, kde předchozí auto skončilo.

Japonci novému čtyřdveřovému vozu říkají Lannia a i nadále je prezentován jako koncept, pokud ale můžeme soudit podle exteriérových detailů a celkových změn, automobil teď mnohem více vypadá jako sériový model. Nissan ve své oficiální tiskové zprávě říká, že „momentálně neexistují plány na jeho produkci“, to ale neznamená, že se v dohledné době nemůžou změnit.

Fotogalerie Nissan Friend-ME

Zobrazit všechny fotografie

Šance na výrobu nepovažujeme za nulové i proto, že Lannia poměrně věrně kopíruje nový designový jazyk aplikovaný při návrzích nejnovějších konceptů a třeba přední maska vytvarovaná do písmena „V“ se dá najít i na nejnovějším Nissanu Murano. Jinak řečeno, zaměstnanci v tomto případě evidentně neexperimentovali, ale drželi se nejnovějšího stylistického směru.

Fotografie interiéru automobilka nezveřejnila, tvrdí však, že byl navržen s ohledem na nejmodernější technologie, mobilní konektivitu a snadnou ovladatelnost jednotlivých prvků připomínající telefony či tablety. To by se mladým Číňanům (a nejen jim) líbit mohlo, jestli ale Nissan trefí „na komoru“, pozná až potom, co zariskuje a začne Lanniu prodávat.

22.4.2014 3:30| autor: Miro Mihálik

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist