Nissan GT-R bez launch control
Nissan
Problémy se spolehlivostí vedly Nissan k odstranění systému zlepšující rychlé starty.
Audi definitivně zabilo ikonický supersport. Proslavil ho Iron Man
Voyah dream nabídne luxusní svezení a překvapivé zrychlení. Nejvíce šokuje ale vizuálem
Jak funguje bezdušová pneumatika? Video odhaluje neviditelnou práci na silnici
Häkkinen prodává unikátní hypersporťák. Šampion Formule 1 dá kupci i speciální zážitek
Škoda Kamiq Monte Carlo se zalíbí hlavně obyčejným lidem, jejichž srdce tíhne k motorsportu
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
Nissan
Problémy se spolehlivostí vedly Nissan k odstranění systému zlepšující rychlé starty.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Jak velký problém je launch control nepovolit bez stabilizace nebo naopak stabilizaci automaticky zapnout?
tam slo o to aby nedoslo k tam velkemu prokluzu zrejme a diky stabiizaci doslo k naprostemu potlaceni tohoto jevu a maximalizovani trakce diky tomu a navic zrejme za jemnejsiho chovani k prevodovce…
Ale prd stabilzace ESP, neni jen prokluz-ASR.
Je jasne ze problem bude daleko veci jinak stacilo prehrad software k ESP, ale ne zrusit Launch Control uplne.
To znaci zasadni hardwarove problemi ktere nejdou resit update ridici jednotky na servisu.
Proto v nove GT-R na pristi rok dostane uplne predelany Launch Control a proc asi?
Osobne to na mne dela dojem ze cele GT-R neni tak kvalitni ani tak rychle jak NissanoRenault rika.
O tý rychlosti by se dalo diskutovat. V Beest Motoringu to na okruhu natře Lp640, ale na Nurburgringu s tím jezdci Porsche najedou čas horší o 20 sekund.
Presne tak
Presne tak neni to zadny problem ;))))