Nejvíc za vývoj utrácí Volkswagen
Volkswagen
Jedničkou v utrácení za výzkum a vývoj je VW, Toyota a GM zaostávají. V poměru k obratu si vedou dobře také BMW či Honda, korejské značky naopak šetří.
Audi definitivně zabilo ikonický supersport. Proslavil ho Iron Man
Voyah dream nabídne luxusní svezení a překvapivé zrychlení. Nejvíce šokuje ale vizuálem
Jak funguje bezdušová pneumatika? Video odhaluje neviditelnou práci na silnici
Häkkinen prodává unikátní hypersporťák. Šampion Formule 1 dá kupci i speciální zážitek
Škoda Kamiq Monte Carlo se zalíbí hlavně obyčejným lidem, jejichž srdce tíhne k motorsportu
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
Volkswagen
Jedničkou v utrácení za výzkum a vývoj je VW, Toyota a GM zaostávají. V poměru k obratu si vedou dobře také BMW či Honda, korejské značky naopak šetří.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Je zajímavá informace, že např. Toyota nepřinesla v posledních letech nic nového… Hybridní technologie je myslím důkazem opaku. Pokud teď VW investuje více než jiní, není to právě díky tomu, že v oblasti hybridizace mu ujel vlak a musí to dohnat? Ještě nedávno byl ze strany VW hybrid označen za neperspektivní pohon. Také by mne zajímalo o jaké nemoci Toyoty se zde autor zmiňuje?
To by mne zajímalo, co VW za ty peníze vyvinul. Myslím si, že přesně vím, co to je, ale nechci být vulgární.
Navrhuji místo penězotoků sledovat VÝSLEDKY toho vývoje. To bude divení…
Skuste sa zviest v americkom alebo lacnom azijskom aute – potom uvidite…
VW je sice EU Chevy, ale atale je o trosku lepsi za rovnaku cenu.