Nejistá budoucnost pro zadokolky Ford
Ford
Kvůli připravovaným ekologickým modelům nečeká Fordy s pohonem zadních kol světlá budoucnost.
Audi definitivně zabilo ikonický supersport. Proslavil ho Iron Man
Voyah dream nabídne luxusní svezení a překvapivé zrychlení. Nejvíce šokuje ale vizuálem
Jak funguje bezdušová pneumatika? Video odhaluje neviditelnou práci na silnici
Häkkinen prodává unikátní hypersporťák. Šampion Formule 1 dá kupci i speciální zážitek
Škoda Kamiq Monte Carlo se zalíbí hlavně obyčejným lidem, jejichž srdce tíhne k motorsportu
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
Ford
Kvůli připravovaným ekologickým modelům nečeká Fordy s pohonem zadních kol světlá budoucnost.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Mohl by mě někdo zasvětit do tajemství, proč je nežádoucí, aby měl čtenář otevřený Autoweb ve více tabech? Nebo jaký je smysl linků uměle vyráběných javascriptem? 🙂
A diskuse od všech článků se pořád otvírají do JEDNOHO nového okna. (Otevřu si jednu, pak druhou – ejhle, první je v trapu.)
Je to neobvyklý a omezující zároveň, co víc si přát. 🙁
Problém je, že tahle chyba je tady kritozována už skoro měsíc a jediná reakce byla, že Honza Koubek předá stížnost odpovědným lidem. Od té doby ticho. Ve fóru "Připomínky a návrhy" taky mrtvo.
Poslední dobou už autoweb nečtu tolik co dřív. Kvalita obsahu je pořád vynikající, ale jakmile si omylem zavřu zrovna dočtený a na autowebu jediný otevřený panel, tak už se mi nechce vracet.
Jak komu…
Opera je mocna;)
V čem je pohon předních kol ekologičtější než zadních?…
Minimalne ma nizsi hmotnost. A navic predokolka tolik nezavani sportovnosti. Aspon u velkeho sedanu ne.
Off-topic: Tie JavaScript odkazy ani mna nepotesili…