Mototechna zvýšila prodeje téměř o třetinu, letos slaví sedmdesátku
Ojetá auta
Letos tomu je již 70 let, co spatřila světlo světa značka Mototechna, která se zapsala do historie Československa. V nabídce současné Mototechny najdete zánovní, luxusní i investiční vozy od 140 tisíc do 3,7 milionu korun.
na mototechnu vzpomínám ještě z 90 let, tam byly vždycky k sehnání pěkný kousci 🙂 očividně se jim daří i v téhle době
Mototechnu jsme hodně dlouho neregistroval, za nejlepší bazar jsem měl vždycky a jedině áčka. Nicméně chtít koupit zánovní vůz, jdu automaticky do mototechny a tak to asi tak má i bejt
Mototechna jede a je to dobře! To jméno má styl a stojí za ním prověřená kvalita. Rozhodně šlape na paty AAA autu a kdybych si měl vybírat, koho považuju za top bazar, tak nevím, nevím, asi by to byla plichta 🙂
Hmm, hmmm, taky bych šel sem a ne k dealerovi
Taky se dá před koupí v Mototechně auto pronajmout na měsíc k otestování, jako to je u Áček?? Nevíte někdo,?
Ale co stojí za změnou v chování zákazníků, kdy upřednostňují zánovní automobily namísto nových? Právě možnost rychlého nákupu. Že nemusejí čekat, než se auto vyrobí, doveze. Prostě ve světě zánovních aut to auto už existuje, žije a je na dosah a za lepší cenu a to je velikej benefit, stejně tak jako nižší cena, protože to auto už z výrobní linky sjelo, takže okamžitě ztrácí na hodnotě
Asistenční vozy pro Dakar musí opravdu hodně vydržet,i když téda Dakar už není, co bejval, když opustil černej kontinent
Co si mám představit pod pojmem investiční vůz?
Uhm,,, to asi záleží na úhlu pohledu, co je investiční auto. Buď auto, který lacino koupím teď a draze prodám za pár let (např. jako veterána). Anebo to je auto, kterým potřebuju udělat dojem (např. chci jezdit pod UBER, nebo jako šofér pro někoho atd),,, takže pořídím auto tzv. zánovní (tj. nové s drobným nájezdem, nebo např. vystavené). A vyjde mě to lépe než kupovat funglovku u dealera
Překvapuje někoho pořadí? Rapid, fabie a i30. Jsou to nejlevnější vozy běžné třídy
To Martin: I u áček se dá auto pronajmout před podpisem kupní smlouvy. To je jedna z bezvadných garancí, kterou mají. Dále pak tovární záruky, pojištění (např. carlife na eletro a mechanické poruchy aj.). Benefitem skutečnost, že netřeba čekat, než se auto vyrobí a doveze, tady je hned k dispozici a k vyzkoušení, případně k pronájmu viz výše
Gratuluji k rozkvětu.
huh, tak to mě teda překvapilo, že 90 % lidí neřeší pohon všech kol. Přitom to už má dneska i dacia a i škodovky
Bude se na to konto dělat nějaká výstava? Protože 70 let je spousta let a v takové oblasti musí být k dispozici i nějaké formuláře a určitě i fotky? NE? To by stálo za to něco takového spáchat. A prosím pokud už je (negooglil jsem), tak prosím dejte odkaz, to bych se rád zastavil pokoukat nejen po autech ale i po trošce historie
hezké
mno jsem docela zvědav, jak to bude vypadat všechno teď po koronakrizi
dobrý firmy nevymizí
AŤ TO JEDE DÁL!
Líbí se mi, že to je specializované a zaměřené na zánovní a dražší vozy – buď člověk něco takového chce nebo ne. A je dobře, že to není namíchané, že tohle má svou prestiž
No hnedka to jinak vypadá, když tam nejsou žádný rachotiny na dešti, to se musí nechat.
Tohle je nejsilnější argument a hřebíček na hlavičku: „Právě u zánovních vozů mohou oproti novým ušetřit až 40% z ceny a nemusí čekat i půl roku, než se vyrobí,“
blahopřeju
Chtěl bych vidět ten luxusní vůz za 140 tisíc! 😀
Bylo teď v telce Rallye Dakar s TIR a bylo to velmi dobré, ty auta musí vydržet hrozně moc, je hezké, že to má i dnes tradici. Jakékoliv auto asi nemůže jet do tak drsných podmínek, to chce prověřený vůz a ideálně s pěknou zárukou
S tím investičním prodejem to bezpochyby Mototechna vychytala, zaplnila mezeru na trhu i co se týče předváděcích a zánovních aut k prodeji, ale i k otestování formou pronájmu před koupí
O MOTOTECHNĚ mluvíval i můj děda, patří do historie Československa a jsem rád, že zůstala v ČR a vede se jí dobře.
blahopřeji mototechně k úspěchu
Jen tak dál, ať se daří a máme i nadále podnik se zánovními vozy, kam se chodí pro luxusní fára
Zánovní vozy jsou jasná volba, jednak není nutné čekat na výrobu nového vozu, druhak už je konkrétní nabídka včetně fotek na internetu, dá se proto vybrat auto s výbavou přesně dle mých kritérií a požadavků. A další parametr, budou stoprocentně levnější než auta na zakázu
70 let, to už je solidní historie a zavedení na trhu
Prosím, co přesně znamená ten pojem Investiční vozy? Jako na pronájem třeba nebo veteráni nebo hodně luxusní zánovní vozy?
Za investiční vozy se dají považovat ty, které byly vyrobené v omezených sériích, konkrétní auta se zajímavou historií nebo exempláře i těch obyčejnějších aut, ale jen s minimálním nájezdem a ve výtečném stavu.
To vypadá, že se prodávají jen škodovky, mercedesy a audiny.
Není divu, že vozy z Mototechny zvládnou náročné podmínky jako doprovodná vozidla extrémních závodů Eco Race v Africe, když to jsou nadupaná zánovní auta
..pořád mi vrtají hlavou ty investiční vozy. Jestli to má být nějaký vrak, ze kterého se stane veterán, nebo jestli to je auto super luxusní, kdybych chtěl jezdit např. jako uber nebo podobně, tak abych měl supr káru za solidní peníz a vydělával právě i díky ní
Kdo dneska nemá nablejskanou káru, na toho se hledí z patra. A ani to není bezpečné, jezdit ve favoritu. Dneska jsou úplně jiný auta, to nejde srovnat a fajn, že na ně může dosáhnout každej
Prosím vás a dají se dnes sehnat i veteráni třeba nebo to je podpultové zboží? https://www.autoweb.cz/jedno-nejvzacnejsich-ceskoslovenskych-kupe-prodej-astronomickou-cenovkou/ Tady právě psali, že ho Mototechna prodávala, ale nevím, jestli to nebyla jen nějaká rarita, reklamní akce. Nemá někdo? Po veteránu toužím od dětství
když jsem byl malej kluk, pamatuju si, jak jsem šel s dědou koupit za celoživotní úspory právě do mototechny embéčko. Pamatuju si, jako by to bylo dneska, škoda jen, že auto šlo do šrotu, byl by to pěknej a hodnotnej veterán dneska
Sedumdesátka je už hodně velký jubileum, gratulace