motory-porsche-pro-alfu-romeo.jpg

Motory Porsche pro Alfu Romeo?

Porsche

Volkswagen stále usiluje o italskou značku a nabízí pomoc přímo z automobilky Porsche. Fiat se ale německé invazi brání.

Diskuze

15 komentářů

    GM

    A v čem se Giulietta znatelně nepovedla, když se \“docela\“ povedla. Také píšete o Golfu, že se \“docela\“ povedl, o Porsche, že se \“docela\“ povedlo…?

    Takže buď volenými obraty záměrně znevažujete kvality Alfy nebo se vraťte na základní školu 🙂

    Tomáš

    Pokud by Fiat dokázal novou generaci motorů MultiAir dopracovat jak původně chtěl,tzn. zcela bez vačkových hřídelů nejen nyní pro sací ventily,ale i výfukové ventily,tak získá zřejmě náskok v konstrukci spalovacích motorů.

    petrolhead

    Pokud VW koupí alfu tak to bude konec .. Zkazí ji tak jako zkazili Bentley .. už vidím novou Giuliettu na podvozku golfu s tédéíčkem a tupým designem :((

    Jirka

    že o ty italský krámy tak stojej. Ti konstruktéři a designéři VW jsou opravdu zoufalci neschopní vymyslet něco vlastního. Vždyť i vývoj se postupně stěhuhuje do MB, stále přistavujou Česanu.

    Gallardo

    Zamyslel se někdo z vás proč vůbec asi VW po Alfě tak prahne? Mě napadá jediné, VW potřebuje levnou značku, která bude zaměřená na sportovně vzhlížející zákazníky. Byla jím kdysi Seat, s tím se to ale nepovedlo a jeho prodeje jdou ke dnu… Alfa má přece jen větší množství fandů a hlubší minulost na které lze stavět… Nemyslíte?

    TT

    To je jinak, o uspechu znacky nerozhoduje historie ale soucasne portfolio a nabidka. VW pouze vydelava extremni prachy a snazi se skupovat co je k mani a stalo by za to koupit.
    Z Alfy by udelali \“lokalni\“ znacku v Italii na podvozcich a motorech VW a pokracovali by podobnem smeru co delaji se Seatem, tedy relativne nic. Osobne doufam ze se tak nestane, radsi Alfu prodavajici 100 000 ks rocne nez Alfu pod VW a prodavajici 500 000 ks….

    ibanez

    jde vidět, že o Alfě vůbec nic nevíš…..

    ibanez

    přesně tak…..Alfa má duši, kterou by němci pohřbili hodně hluboko…..

    Integrale

    Ten náskok FIAT už dávno má a patenty také. Jen ještě není čas vytahovat všechna esa z rukávu. A právě motory jsou jedním z nejpodstatnějších příjmů Fiatu. Mnozí hloupější by se divili, že pod kapotou jejich vozu tepe motor made by Fiat i přes to, že \“italský auto by jim přes práh nesmělo\“…

    Integrale

    Ale houby. Přemýšlejte. Proč VW koupil průšvih jménem Lamborghini? Protože zoufale zaostávali ve vývoji benzinových motorů. Byli téměř na úplném dně vývoje. Dnešní motory TSI projektované právě u Lamborghini jsou důkazem, že to byl skutečně fenomenální tah. A co víc, co nečekali ani u VW: po zakoupení Lamborghini se na těchto vozidlech nezměnil ani šroubek, ale už pouhá zpráva o německém vlastnictví znamenala ztrojnásobení prodeje identických vozů! V případě Alfy Romeo lze očekávat totéž: pokud by se stala majetkem VW Group, ihned by pravděpodobně došlo k obrovskému nárůstu prodejů, tipuju tak na pětinásobek současných prodejů, aniž by se na těch autech změnil šroubek. A noviny by psaly, že kvalitnější a lepší auto, než AR neexistuje. Dogmata jsou mnohdy silnější než racionalita.
    otázkou je, co by stalo, kdyby motory TBi a T-Jet zmutovaly s motory TSI – ztráta konkurence by se asi rovnala poklesu úrovně vývoje…

    Integrale

    Ten náskok FIAT už dávno má a patenty také. Jen ještě není čas vytahovat všechna esa z rukávu. A právě motory jsou jedním z nejpodstatnějších příjmů Fiatu. Mnozí hloupější by se divili, že pod kapotou jejich vozu tepe motor made by Fiat i přes to, že \“italský auto by jim přes práh nesmělo\“…

    Tom

    Nesmíte si všechno hned vztahovat a už ne vůbec věřit všemu na těchto serverech zábavného typu. Alfa je jedno z nejcharizmatičtějších aut pro lidi, ne pro boháče a snad zůstane pořád svoje. Jsem hodně zvědavý na cenu 4C.

    Tom

    Dnešní motory TSI jsou obrovský průšvih, který zmrazí rozvoj WV na hodně dlouho, 1,4 se spotřebou 8,5-10 L a průměrným výkonem, děkuji nemám zájem.

    Asi, mozna, moc o tom nevim...

    Docela povedeny komentar k docela povedenemu clanku. Praci autora clanku hodnotim, jako docela povedenou, ale jen docela!

    nautiluZ

    To je bohuzel fakt a nove MultiAir motory a specialne TBi jsou skvele, i kdyz nedosahli uplne vsecho ceho chteli (urcite bude nejaka generace 1.1 bez vackovych hrideli a s par dalsima tweakama). I kdyz tohle si nikdy vybrainwashovani \“VW positive\“ nikdy nepriznaji, to by si totiz museli priznat ze jsou to zastarale, predrazene a nespolehlive kramy, ale jsou \“nemecke\“.

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist