Mercedes-Benz CLS 320 CDI

24 fotografiíMercedes-Benz CLS

Není to kupé, ale označení „sedan“ se zdá být příliš obyčejné. Jak je na tom s jízdními vlastnostmi – a co ten umaštěný diesel pod kapotou?

Diskuze

18 komentářů

    dalibor

    Už pro to, jak to auto vypadá, by si zasloužilo 5 hvězdiček. A s tím místem vzadu to není taková katastrofa, pokud teda nemáte dva metry jako Honza Koubek… 🙂 A do kufru se golfový bag a dva kufry vejdou, takže také žádné neštěstí. Stejně člověk s tímhle autem jezdí sám nebo ve dvou. Motorizace 320CDi… No, CLS 500 je přeci jen o poznání efektnější. 🙂 Mě samotného překvapila ovladatelnost. Čekal jsem neohrabaný titanic a ono to bylo celkem mrštné auto (na svou velikost a hmotnost).

    1nt3GraC2

    Proc tu neni video? 🙁

    vsn

    to jo 🙁

    Zdeněk

    JJ, video bych taky uvítal, hlavně u tak zajímavého auta.

    Patrik

    panove, ne vse co je libive, je dobry. To plati 2 nasob u Mercedu,BMW a dalsich nemeckych aut.. Jelikoz Mercedes mam, uz bych si tuto znacku nikdy nekoupil, to abyste mel jeste ridice, ktery bude neustale travit cas v servisu.Kdyz si na to stezujete v mercedesu, reknou vam,ze by si tuto znacku taky uz nekoupili. jsem z tehle aut dost zklamany svou spolehlivosti. Hodne penez za pekny interier a znacku,ktera ztratila na sve kvalite jiz pred 10lety?? To je hodne slaba naplast. Ano, ten motor jede, ale bohuzel, kdyz do tak draheho auta date diesel, ktery na semaforech rve jako traktor!!! To me prijde docela trapna zalezitost a budi to usmev a dava to ostanim najevo jaky jste to pak setrilek ;))) nastesti jsem si koupil benzin, aspon v tomhle jsem se neseknul.

    dalibor

    Hmm… na přístup servismanů od mercedesu už jsem slyšel podobné názory a na kvalitu posledních modelů též. Ale nemyslím si, že by na tom byla ta spolehlivost tak špatně. holt, když si koupíte auto fplný palbě tak se nedivnte, když tam na elektriku úplně všechno. Čím víc drátů = tím větší pravděpodobnost, že se něco pokazí. Nejlepší je malé auto s velkým motorem bez výbavy. Na co člověk potřebuje televizi, masážní sedadla, čtyřzónovou klimatizaci a elektrické zavírání kufru????

    NorgE

    V tomhle ohledu je velmi zajimave, ze Lexus je nacpany elektrickou vybabou vic, nez cenove srovnatelny Mercedes a patri pritom mezi nejspolehlivejsi auta. Jenom poctem tech elektrickych dratu to nebude. A ze clovek musi u Lexe koupit v podstate plne vybavene auto a nemuze si moc vybirat? To by mi fakt nevadilo.

    Afroman

    Rád bych se tedy zeptal čím respektive jakým modelem jezdíte? Máme doma C 200 CDI W204 sice teprve v záběhu ale jezdí pořád a bez problémů… A mercedesy doma známe velice dobře.

    Honza U.

    ti co delaj ve Vw nadavaj na koncern, ti co delaj u francouzu nadavaj na francouze, u korejcu nadavaj na korejcu …. heh ono když v praci slysim servisaky tak každej nadava na to jak se vsechno stele a neni to jen Benz …. spokojenost slysim jen u japoncu (až na mitsu a suzuki) a jeste na volva jsem neslysel servisaky nadavat 🙂 ono zalezi na uhel pohledu. Ano medved sel kvalitou dolu nebo presneji nezlepsoval ji a tak zaspal, ale zas takovy aušus to neni

    dalibor

    Problém je spíš v tom, jak kdo s kterým autem jezdí. Japonce (honda, toyota…) si kupují hlavně důchodci a maminky a u těch je pravděpodobnost toho, že pojedou na plný plyn po dálnici stejně nízká jako to, že Bursík dostane rozum. Kdežto Mercedes si většinou koupí někdo, kdo tomu pak permanentně dává "čočku", a tím se zvyšuje riziko "opotřebení" jednotlivých částí.

    Honza U.

    v mercedesu tomu nemusis davat takovej kour jak v toyote aby to jelo 🙂 a hlavne clovek co si za vlastni koupi auto za dve mile tak snim nebude prasit jak kretenek co si koupi CRXpico a dava mu kour dokud muze

    Atlis

    Na kvalitu medvedov nadava v mojom okoli kazdy, cas straveny v servise nie je umerny najazdenym kilometrom..

    BTW jazdim Avensisom a prave naopak, vodici medakov su az na par vynimok dedkovia s problemamy s prostatou…

    Auto som si kupoval preto, ze je pohodlne a tiche na dlhe a rychle presuny, co sa bohuzial z vlastnej skusenosti o konkurencii povedat neda.

    Alex

    Soudím, že jste s motorem 320CDI nikdy nejel. Já jej zvolil zejména kvůli podstatně většímu kroutícímu momentu než má benzíňák. Motor není uvnitř slyšet vůbec a venku je slyšet jen z bezprostřední vzdálenosti. Co si o mém autě myslí kolemjdoucí, to mne zajímá asi jako předloňský sníh. Mercedes měl asi dvouleté období, kdy se vyskytovaly poruchy na elektronice. Ale i tak byla poruchovost mercedesů podstatně menší než třeba poruchovost škodovek. Teď už je to jen historie. Původně jsem se na tuhle značku díval jako na auto pro pingly, zelináře a vexláky. Ostatně před dvaceti lety to u nás platilo. Teď mám dva mercedesy a jsem s nimi spokojen. Rozhodující pro mne je, že se s tímhle autem pohodlně a spolehlivě dostanu kamkoli potřebuji. Po ujetí 800 km na jeden zátah necítím únavu, naopak mám pocit, že jsem si odpočinul. Velice tomu přispívá ticho v kabině, skvělé pérování, perfektní jízdní vlastnosti, distronik, který hlídá odstup od ostatních, takže se mohu za jízdy kochat krajinou a v neposlední řadě anatomická sedadla, dokonale nastavitelná ve všech oblastech, větraná a vyhřívaná. Na horách z postele dálkově zapnu nezávislé topení, takže nastupuji do vyhřátého auta a startuji teplý motor. S náhonem na 4 kola jsem zatím nikdy nepotřeboval řetězy a projel jsem i závěje na neprotažených cestách. O jiné značce ani neuvažuji.

    Patrik

    o tomto motoru jsem se rozhodoval, jel jsem v nem a take jsem rekl,ze dobre jede,koupil jsem nakonec 5litr benzin. Ale nesouhlasim s vama,ze je ten diesel tichy zvenku. Me osobne vadi, ze to chrochta docela dost, a kazdy to na krizovatce slysi, docela se za to stydim. Auto za 1.8 mio me prijde,ze to je znacne pod uroven s pocity ktere jsem jiz popsal. Ja mam celkem tri auta v rodine, a muzu rict, ze tohle auto je jednoznacne nejvice v servisu, jelikoz je to prave prebuseny elektronikou a tak kam japonec da 3 procesory, tam mercedes jich da 11 se stejnymi funkcemi, proto se nedivim,ze vecne neco nefunguje. Ano s tim topenim mate pravdu,ale uprimne, tolikrat za rok to nevyuziji a to na hory jezdime v zime kdyz je snih dost casto. uz bych si takovy kram za 2mio nikdy nekoupil, mam to jenom proto, ze bych na tom byl hodne tratny kdybych to ted prodal a proto se toho zbavovat nebudu. Neni nad Lexus!!!

    A.

    Mám sice teprve třetí Mercedes ale dovolím si nesouhlasit s takovým odsudkem. Motor 320CDI prakticky neslyším. Při prudké akceleraci sice cosi slyšet je ale zvuk se nikterak neliší od benzinového čtyřválce. Při jízdě je slyšet prakticky jenom hluk pneumatik. Kroutící moment tohoto motoru je podstatně vyšší než u benziňáku a tomu odpovídá i akcelerace. Zvenku, na křižovatce, jsem zvuk motoru nikdy neposlouchal a ani nevidím důvod, proč se o něj zajímat. Auto si kupuji pro svůj dobrý pocit z jízdy. To, jaký udělám dojem na čumily na křižovatce, je mi upřímně putna.

    Humbert

    S pojmenováním "čtyřdvéřové coupé" se roztrhl pytel. A mě to začíná čím dál tím víc vadit, protože dané vozy většinou mají ke coupé stejně blízko jako k pickupu. Navíc není proč, když existuje pojmenování fastback, které docela pěkně sedí i na CLS.

    Jinak bych chtěl poděkovat redakci (především panu Koubkovi a Červenkovi – testerům) za způsob/přístup jakým píší. Když se nesnaží o politickou korektnost, ale o korektní vztah ke svým čtenářům. O to víc to vynikne, když si člověk srovná ty tanečky, které předvádí na auto.cz .

    Dotaz k CLS: Volili byste raději 320CDI nebo 350 benzin?

    SkylineGT-R

    Ja by som bral urcite benzin. V CLS 320CDI som siel, sila sa mu upriet neda, ale ten naftovy zvuk proste pocujem a mne to nejde dokopy s takymto stylovym autom. Viac mi tu pasuje jemny maximalne kultivovany benzin, idealne 8-valec.

    loveawake.ru

    Welcome to the world of adult Dating loveawake.ru

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist