Mercedes a BMW postupně zruší velké atmosférické motory
BMW
Oba němečtí obři přechází potichu na přeplňování. Sníží tím emise o desítky procent.
Audi definitivně zabilo ikonický supersport. Proslavil ho Iron Man
Voyah dream nabídne luxusní svezení a překvapivé zrychlení. Nejvíce šokuje ale vizuálem
Jak funguje bezdušová pneumatika? Video odhaluje neviditelnou práci na silnici
Häkkinen prodává unikátní hypersporťák. Šampion Formule 1 dá kupci i speciální zážitek
Škoda Kamiq Monte Carlo se zalíbí hlavně obyčejným lidem, jejichž srdce tíhne k motorsportu
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
BMW
Oba němečtí obři přechází potichu na přeplňování. Sníží tím emise o desítky procent.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Co se to děje?
Konec zlatých času poctivé klasiky s poctivým zvukem i vzhledem bez dopingu…
chjo jo, to snad nie. to nemozu dat ludom na vyber?
nech hovori kto chce co chce, 4valec nemoze nikdy nahradit poctivy 6valec. medzi 6valcom a V8 az taky rozdiel nieje, ale aj tak to je velka skoda.
EU sux ass. aspon v USA by mohli ostat pri klasickych velkych N/A motoroch…
Minulý týden jsem se zúčastnil přednášky odborníka z MANN-HUUMEL právě na nové trendy v automobilovém průmyslu a ten člověk mě opravdu přesvědčil že downsizing je opravdu jediná varianta jak některé značky které si doteď zakládaly na velkooběmovýcho motorech udržet při životě…
Při pouhém nedodržení limitů EU 5 a v budoucnu EU 6 by sankce dosáhly takových čísel že by se např BMW nedožilo další sezóny….
A v USA…tam se zdražil benzín dost rapidně na půl roku a automobilky přestaly vyrábět velká auta, prostě zastavili linky protože to lidi nekupovali…
Staré době musíme holt zamávat a snažit se vytěžit co nejvíc z toho co nám nabízí tato.
ja by som len rad vedel ake emisne limity dodrzuju napriklad take cinske tovarne, francuzsky dobytok, akym sposobom je koser rusky (nielen) jadrovy odpad v moriach atd atd…
V tom s tebou na 100% souhlasim, taky nevim proc se hroti emise, když průmysl a nejen ten toho vypouští mnohem víc. Máme holt smůlu že se byrokracie zaměřila na pro lidi co nejvic popularní věc. Vlády se nebudou chlubit příšernejma průserama, když můžou u lidí vypadat hezky že tlačej na emise…je to svintstvo si myslim.
Dvanáctiválec je prakticky stejně dlouhý jako řadový šestiválec BMW. Ten taky skončí? Asi ne co?
Páni redaktoři nepište bláboly. Prostě není doba na šestilitrová monstra, ale ne kvůli jejich velikosti.
Bohuzial sa ten downsizing, odzkadli len na tabulkovej spotrebe a emisiach, v skutocnosti to bude zrat rovnako, ked nie viac. Automobilky to len privitali, ze mozu robit konstrukcne narocnejsie motory a viac vytiahnut zo servisov. 6, 8, 12 valce su v MB, BMW dlhorocnou tradiciou a tie motory su konstrukcne vyladene, ale oni nam daju nove, 2 turba a k tomu a 2,5 tonove auto.
Podle dostupných informací víme, že Mercedes má motor V12 opustit právě kvůli jeho délce, BMW pak hlavně kvůli emisím. Samozřejmě nemůžeme tvrdit, že tohle všechno je na 100 % pravda, ale chceme vás seznámit s tím, co se kde šuškne. Vždyť to znáte sami, na každém šprochu je pravdy trochu. Ať je to tak nebo tak, prostě se musíme rozloučit na ševelícím Mercedesem S 600 a budeme si muset zvyknout na svištení turba. Ale kdo ví, za deset let se ekoteroristé zaměří třeba na umělohmotné Addidasky z Číny a auta budou moci zase pár desetiletí volně dýchat.
Len je skoda, ze fleet managment vyberal doteraz V8 N/A ako spolahlivu volbu. Len ked sa celkove naklady doteraz aj voci dieslu drzali na rovnakej urovni, tak predpokladam, ze zvysene servisne naklady konstrukcne komplikovanych motorov posunu vyhody na stranu dieslu definitivne.(myslim v triede S, 7) kat V8 a vyssie. A to bude mat zas len za nasledok viac dieslov, viac materialov na odhlucnenie, lepsie brzdy atd=velka vaha.
Ale pravda, je ze proti ekoteroristom nezmozeme nic, len sa s tym zmierit. Len skoda, ze automobilky sa tomu velmi nebrania a stale zmensuju cyklus nabehu novych modelov. A kedze je auto aj fashion v poslednej dobe tak to zakaznici menia….
problem je vtom, ze se nic neusetri…. nejaka tabulkova spotreba… malokdo s temito auty bude jezdit dle tabulkovych rychlosti… takze nakonec to bude presne naopak.. kdyz jsou lidi tupi, tak co….
krásnej pohled na svět, taky to tak vidím jjj
Já vsázím na upsizing. Ford Fiesta ST. Malá kára – dvoulitrovej čtyřválec…a funguje to líp než bezvadně…chi chi 😀