Média: Fabia Greenline je podfuk!
Škoda Fabia
Britský časopis testoval rádobyekologická auta. Výsledek? Pro řadu zúčastněných, Fabii nevyjímaje, vcelku tristní.
Audi definitivně zabilo ikonický supersport. Proslavil ho Iron Man
Voyah dream nabídne luxusní svezení a překvapivé zrychlení. Nejvíce šokuje ale vizuálem
Jak funguje bezdušová pneumatika? Video odhaluje neviditelnou práci na silnici
Häkkinen prodává unikátní hypersporťák. Šampion Formule 1 dá kupci i speciální zážitek
Škoda Kamiq Monte Carlo se zalíbí hlavně obyčejným lidem, jejichž srdce tíhne k motorsportu
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
Škoda Fabia
Britský časopis testoval rádobyekologická auta. Výsledek? Pro řadu zúčastněných, Fabii nevyjímaje, vcelku tristní.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Já to říkám pořád, že "moderní" ekologická auta, která se tím chlubí, jsou jen podvod, lež a sviňárna. Obyčejné Mini Cooper D nebo BMW 118d, které ekologii nedávají najevo zelenými samolepkami a rozsáhlými marketingovými kampaněmi, jsou nejen v reálu ekologičtější, ale i mnohem zábavnější a lepší auta. 🙂
A taky dražší 🙂
No tak mně to tedy nepříjde jako nic nového, vždy žádné auto nedokáže v praxi jezdit se spotřebou výrobce, pokud člověk skutečně "jezdí" a nehlídá stále jen spotřebu. Navíc tahle zpráva mi připadá tak nějak na úrovni blesku, uvítal bych nějaké podrobnější info, např. jak test probíhal, jakým stylem se jezdilo, co se hodnotilo atd. Jinak každopádně já říkám pořád, že všechny greenliny apod. jsou jen fraška, vždyť jaký má smysl, že se prodlouží převody, zamezí přístupu vzduchu k brzdám a nasadí kola s nižší adhezí?? V praxi to každý akorát víc vytáčí, aby to aspoň trošku jelo a nakonec tam dá časem stejně klasický pneu a je po úspoře. Smysl to dává jedině v zemích, kde se platí daně podle emisí a tam je auto s papírově nízkým obsahem CO2 vynikající a že je to v praxi jinak?? – To přece nikoho nezajímá, co je psáno, to je dáno 😉
Mama rad Britske programy ako Top Gear a First Gear.. ale dost pochybujem o ich objektivite co sa britskych aut tyka.. nevravim e to co napisali.. nieje pravda, len je u nich dost patrny patriotizmus… a neviem. noo zeby mini bolo najekologickejsie auto… a porovnavat ho s raz tak velkym lexusom.. ale jedno im erim ze marketingove oddelenie vie vsetko.. len nie tvrdit pravdu :))
v testu ale nebylo zadne britske auto a minulou generaci Fabek meli hodne radi….. nic proti 🙂
Prave, ze britske media su jedny z najobjektivnejsich. Idem si kupit ten Auto Express,(aj ked je to pochybny platok) a pozriem na ten test.
Právě že jediné britské auto test vyhrálo
jaky britsky auto ? Rover ? 😀
aha ty myslis Bawce ….
Stejně jako německá škoda prohrála? Britové mini pořád berou jako svoje auto..
ale fabii hodne zerou a uznavaj
nejvic to schytala honda protoze hodnota co2 byla vyssi o 64%..zatimco hodnota co2 u lexusu byla skoro o 75% vyssi?..myslim ze lex to nevyzral jen kuli tomu ze autori nezohlednovali vubec cenu,ale jen spotrebu,emise + pohodli. Povozeni se v kuzi/drevem oblozenym lexu VS civic v latce/plastu…trochu neobektivni srovnavat auta ktera sou onekolik kategorii jinde..pokud tedy slo jen o emise, proc tu "smetanu" neslizl lex??..
Promiň, ale moc nechápu jak jsi došel k 75% u Lexusu.
:-D..opravdu.ted by me to zajimalo taky.moje chyba..timhle se vsem zucastnenym omlouvam :-)..ale kdyz sem vtom stourani..neni 64taky trochu nadsazenej??
oni nezohlednovali cenu…to vubec neni potreba….oni zohlednovali oficialni data automobilky a data z praxe…….to preci neni o cene ale o tabuulkach….ktere nemam rad:)))
Myslím si že nemusím být z redakce AutoExpressu abych věděl že zrovna Fabia (a Passat a Seat…zkratka VW) hraji na pekne fotky se zelenyma nalepkama ale s ekologii nemaji spolecneho za mak. Ale je přijemne vidět to černé na bílem.
všichni jsou tak zblblí globálním oteplováním, že je jakoby přestaly zajímat další věci, další škodliviny co to produkuje, z čeho jsou provozní náplně, spotřební komponenty, vlastní auto – to umí každý vzít nějaký úsporný motor a dát na to nálepku green (trochu přiškrtit, pneumatiky s nízkým odporem, snížit Cx a je hotovo)