Mazda CX-7: podrobné informace

Na výstavě v Los Angeles měla dnes premiéru horká novinka Mazdy, která nabízí sportovní motor i praktičnost SUV.

Tento zajímavý crossover se záhy po své premiéře v Los Angeles objeví samozřejmě také na detroitském autosalonu. Mazda CX-7 má spojovat výkonnost sportovního auta  s praktičností SUV v duchu přístupu Zoom-Zoom.

Nyní máme poprvé možnost prohlédnout si dynamický design auta ze všech stran. Přední maska a světla se hlásí k příbuznosti s ostatními modely Mazdy, na kapotu navazuje čelní sklo se sklonem 66 stupňů, což je více než u mnohých sportovních aut. Dynamický boční profil charakterizují stoupající spodní linie oken a klesající střecha. Na zádi najdeme čirá světla, dvojici výfuků a výklopnou stěnu. Mazda CX-7 je 4,675 m dlouhá, 1,872 m široká a 1,645 m vysoká. Rozvor činí 2,75 metru.

Na sportovní image sází také interiér s tříramenným koženým volantem a přístrojovým panelem se třemi tubusy. Volič převodovky obšitý kůží na středovém tunelu je ve snadném dosahu řidiče. Dvoubarevné čalounění interiéru se táhne od předních dveří až do zavazadlového prostoru.

Mazdu CX-7 pohání přeplňovaný 2,3-litrový benzínový čtyřválec s přímým vstřikováním, který dává 244 koní při 5000 otáčkách a točivý moment 350 Nm, vrcholící při 2500 otáčkách, přičemž alespoň 99 procent maxima je k dispozici od 2000 do 5000 otáček. Motor spolupracuje s šestistupňovou automatickou převodovkou s možností manuální volby stupňů.

Podvozek CX-7 využívá přední nápravu McPherson a zadní multilink. K dispozici bude jak varianta s předním pohonem, tak s elektronicky řízeným pohonem všech kol, který posílá k zadním kolům až polovinu dostupného točivého momentu. Na kontakt pneumatik 235/60 R18 s vozovkou dohlížejí systémy ABS, protiprokluz TCS a stabilizace DSC.

Jan Cacek

Měření a technické údaje

Motor
Konstrukcebenzínový čtyřválec MZR 2,3 DISI Turbo
Výkon a spotřeba
Nejvyšší výkon (kW/k v ot./min.)244 k při 5000 ot/min
Točivý moment (Nm)350 Nm při 2500 ot/min
Rozměry a hmotnosti
Zavazadlový prostor (l)0.1
4.1.2006 6:27

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa aut a čtyř kol?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru nebo nás sledujte na facebooku:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. více informací

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close

TOPlist