mazda-2-bude-nejuspornejsi-ve-tride-352x198.jpg

Mazda 2 bude nejúspornější ve třídě

Mazda

Rekordní kompresní poměr pomůže japonskému supermni dosáhnout spotřeby 3,6 l/100 km - s benzínovým motorem a bez použití hybridního pohonného ústrojí.

Diskuze

3 komentáře

    Karel

    A při realném testu bude jezdit za 5 litrů. Napsat mohou cokoli.

    xavier

    Nejsem zrovna fanoušek Mazdy a ač se mi dvojka vážně líbí, nemám o technických detailech jejich modelů přehled. Kompresní poměr 14:1 je jistě zajímavá hodnota, přesto jsem v článku ani po druhém přečtení nenašel (asi nepodstatné) údaje jako počet válců, objem motoru, zda je foukaný nebo atmosférický…

    Majki

    Jelikoz se Mazda brani preplnovani zuby nehty a radeji piluje klasickou atmosferu v navaznosti na snizovani celkove hmotnosti auta a zlepsovani aerodynamiky, bude se jednat zrejme o atmosfericky ctyrvalec s klasickou DOHC konstrukci se 4 ventily na valec.
    Co se dieselu tyce, podle dnes uvolnenych materialu se bude jednat o 1.6, ktera prosla celkovou modernizaci, kdy rozvod DOHC strida osmiventilovy SOHC, cimz doslo ke zmenseni vnitrniho treni a ke snizeni celkove vahy motoru. Pouzito je turbodmychadlo s pevnou geometrii lopatek, system common-rail s novymi solenoidovymi vstrikovaci s tlakem az 1600bar.

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

Na tomto webu zpracováváme cookies potřebné pro jeho fungování a analytiku, v případě udělení souhlasu také cookies pro účely cílení reklamy a personalizaci reklam. K tomu využíváme své partnery pro sociální média, inzerci a analýzy. Více informací o nastavení cookies naleznete zde.

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close

TOPlist