Maserati svolává velké modely, ne však v Evropě
Maserati
Americké zastoupení zdarma opraví vadné nápravy tisícovce vozů Quattroporte a GranTurismo. U nás se nic nechystá. Máme tu jiné nápravy, nebo jiný dohled?
Audi definitivně zabilo ikonický supersport. Proslavil ho Iron Man
Voyah dream nabídne luxusní svezení a překvapivé zrychlení. Nejvíce šokuje ale vizuálem
Jak funguje bezdušová pneumatika? Video odhaluje neviditelnou práci na silnici
Häkkinen prodává unikátní hypersporťák. Šampion Formule 1 dá kupci i speciální zážitek
Škoda Kamiq Monte Carlo se zalíbí hlavně obyčejným lidem, jejichž srdce tíhne k motorsportu
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
Maserati
Americké zastoupení zdarma opraví vadné nápravy tisícovce vozů Quattroporte a GranTurismo. U nás se nic nechystá. Máme tu jiné nápravy, nebo jiný dohled?
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Auta pro americký trh se liší obrovskou spoustou věcí – žárovkami počínaje, přes závity až po topení. Stejných dílů najdete velmi málo. Ramena náprav jsou sice shodná, ale stabilizátor (o nějž se jedná) má menší průměr, kompletně jiné je celé odpružení (je měkčí a vyšší pro nekvalitní americké silnice), jiné (menší) brzdy, jiné topení, jiná sedadla (širší), větší nádrž, \“tupější\“ mapování atd. Proto v Evropě nikdo nic neřeší, protože auta pro Evropu jsou jiná, nižší, s většími brzdami a tvrdším odpružením, čemuž odpovídají i silnější stabiláky a jejich tyčky.
Auta pro americký trh se liší obrovskou spoustou věcí – žárovkami počínaje, přes závity až po topení. Stejných dílů najdete velmi málo. Ramena náprav jsou sice shodná, ale stabilizátor (o nějž se jedná) má menší průměr, kompletně jiné je celé odpružení (je měkčí a vyšší pro nekvalitní americké silnice), jiné (menší) brzdy, jiné topení, jiná sedadla (širší), větší nádrž, \“tupější\“ mapování atd. Proto v Evropě nikdo nic neřeší, protože auta pro Evropu jsou jiná, nižší, s většími brzdami a tvrdším odpružením, čemuž odpovídají i silnější stabiláky a jejich tyčky.