Jiangling T7 (2015): čínská kopírka jede, obětí je tentokrát VW Amarok

Zde asi opravdu neplatí nic jiného, než že je zvyk železnou košilí - čínská automobilka Jiangling Motors zcizila design německého pickupu značky Volkswagen.

Diskuze

2 komentáře

    Libor

    ….pod jeho přední kapotou se objeví buď přeplňovaný dieselový čtyřválec o objemu 2,8 litru a výkonu 100 koní, původem od Isuzu anebo pak benzínový motor 2.2 s maximálním výkonem 110 koňských sil.

    přeplňovaný dieselový čtyřválec o objemu 2,8 litru a výkonu 100 koní????
    Co to sakra je? vzhledem k objemu by bylo málo i 100 kW
    To samé platí benzin 2.2 a jeho 110 koní.

    Já bych tipoval že autor článku nemá tyto informace zrovna z nejlepšího zdroje

    p.

    No nevim, konkurence pise toto:

    Pod karoserií Amaroku pracuje turbodiesel Isuzu o objemu 2,8 l a výkonu 75 kW, jenž doplňuje benzinová dva-dvojka s 82 kW.

    Pripadne v En verzi kdesi nalezeno: with an Isuzu-sourced 2.8-liter turbodiesel engine producing 100 bhp (75 kW) and a 2.2-liter gasoline engine rated at 110 bhp (82 kW).

    Takze uvedene hodnoty asi odpovidaji. Mozna je benzin atmosferickej a ten turbodiesel neni zase tak moc turbo.

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist