Jeep Grand Cherokee 5.7 V8 HEMI

27 fotografiíJeep Grand Cherokee

Jeep se s novým Grand Cherokee hodně polepšil, ale bude to stačit na sofistikovanou evropskou konkurenci? Záleží na vašich prioritách.

Diskuze

31 komentářů

    Tuhá náprava vzadu,imitace kůže,výkon čtyřválce? Vážený pane \“novináři\“,když o autě píšete,tak neváhejte si o něm i neco přečíst čí dokonce ohnout záda a podívat se na jeho zadní nápravu. Ona totiž není tuhá jako Váš hrb. Možná jste to mohl dokonce poznat při týdením testu na vlastní kůži,na stejnou kůži jakou je podle Vás čalouněn interiér…není to opravdo žádná koženka!A nechápu,kde jste přišel na přirovnání HEMI a čtyřválce? Autu bere reakce jeho převodovka,ale rozhodně ne na úroveň máloválce. Jsem překvapený co jste vypustil za paskvil,Vaše recenze je na úrovni žáka základní školy po třech pivech,sorry. Jen podotýkám,že jsem s Jeepem jezdil dva dny a moho tedy relevantně posoudit jeho výkony či kvality. Proberte se,a příště bacha na fakta a fikce. JAR

    Dalibor Žák, autoweb

    tohle píše Jeep v technických udajích na svých stránkách:
    Zadní náprava – Tuhá náprava s pětiprvkovým zavěšením s Panhardskou tyčí za nápravou, příčný stabilizátor

    Lovap

    No, ja vám neviem, ale na fotke na tejto stránke: http://www.jeep.com/en/2011/grand_cherokee/capability/off_road_performance/
    to na pevnú nápravu moc nevyzerá. Vidím tam diferenciál a z neho idúce hnacie hriadele uložené pohyblivo.

    uwer

    Big block leda tak do ameriky,tady a obvzlášt v takovém autě bych s tím rozhodně denně jezdit nechtěl.I když v chrysleru 300c by mohl bý zajímavý a nemusel by žrát 20l.Jinak zajímavé auto.

    Vážený pane,oni zdejší zástupci JEEPu nejsou moc fundovaní…tuhá náprava s tímto vedením byla v poslední generaci. Jak píšete,podvozek nové gen je z ML,i když pochybuji,že z nového. Skoro jistě je ze současné gen.JAR

    Jednu vec nepochopim

    Preco sa vacsina moto-pisalkov snazi posobit mega-cool-sportovo (zmienka o emtrojke) a porovnava pomali aj sanitku so sportovymi kupeckami…
    Absolutne nechapem, preco je tu zmienka o nejakom okruhu…. zoberte si teda tu vasu emtrojku a prejdite s nou to,co prejde tento jeep. a potom kritizujte bmw,ze sa na jeep v tomto nechyta.

    chore,stupidne,zbytocne. miesate jablka s hruskami,a pridate pre istotu aj zemiaky… a porovnavat noveho jeepa ste skor mali s RR alebo novym tuaregom. pretoze s x6 ci q7 si vela terenu neuzijete…

    trhač

    Co to sakra meleš ty vořechu?

    Smoother

    já naopak celkem souhlasím. Byť je to výkoný motor, je určen pro pohodovou jízdu. Na \“závodění\“ bude SRT8
    Tohle je prostě pohodlné auto plné palbě za pár kaček. Osobně, než si kupovat třeba X5 \“v žebráku\“, raději tohle \“v plné\“ a navíc pro běžný (rodinný) provoz mnohem pohodlnější a praktičtější.
    A za domácí úkol si všichni spočítejte, kdy HEMI prožere třeba těch zmíněních 500.000,-Kč při rozdílu ve spotřebě, plácnu, 8l/100Km 🙂

    Smoother

    jo, zkuste si to porovnat s opravdovými konkurenty:
    X5 4.4 turbo béňo a ML 500
    rozdíl ve spotřebě cca 0
    rozdíl v ceně 🙂

    Jenyk

    Pišete na začátku že vás to auto bavilo, ale pak se nějak vypařilo v čem. Nechtěl byste to doplnit?

    Marty

    Přesně tak, milý pane novináři, ta kůže je NAPPA, takže žádná koženka. Neplette si pojmy.

    A tuhou zadní to skutečně nemá, to svědčí o vaší vysoké odbornosti.

    A ta psománavaná 5st převodovka je Mercedese W5A580 – výhrady na její řazení, které ovšem nechápu prosím směřovat na adresu Mercedes AG, Stuttgart….

    Marty

    V Chrysleru 300C minulé generace žere 11-13 průměr, to auto vlastním už přes rok, takže sem asi ejdiný kdo vám tu může dát fundované info.

    Jinak to má tu smaou 5st. převodovku W5A580, výkon je 340 HP (mam to upraveno na 360 HP) a zrychlení z 0-100 je za 6,2s.

    Porovntjte si konkurenční evropské vozy s 5 metry, 2tunami váhy a s motrem V8 z roku 2005 a uvidíte jak stranš ten Chrysler ztrácí.

    Nové 2011 300C s 5,7 V8 a výkon 362 HP, zrychlení z 0-100 za 5,5 s.
    Jinak to ECO je označení modu, kdy to ejde na 4válce, to si mohl pak novinář nastuodvat, pak by se nedivil proč je tam ECO.

    xxx

    Presne tak,novinár hovorí o aute,že sa rozbieha ako štvorvalec a pritom v skutočnosti naschvál ide na 4 valce pri miernom stlačení plynu.Ináč si myslím,že pri takomto aute zohráva dôležitejšiu úlohu pružné zrýchlenie a nie zrýchlenie z 0 na 100,ako tu už niekto napísal,písať článok o takomto aute a spomínať popritom m3ku mi pripadá trochu barbarské.Ináč sa mi tento Jeep veľmi pozdáva,tá priemerná spotreba mi nepripadá na 5,7 benzín taká katastrofálna (to bude asi tým vypínaním valcov), jazdievam na Lc 200 4,5 V8 diesel a nezriedka sa mi na palubnom počítači ukáže podobná hodnota.

    Michal

    Celý test je tak trochu úsměvný, a to nejsem bůhvíjakým zastáncem Amerik. Autor si zjevně nezjistil podstatné informace, (mód ECO), kdy auto opravdu na 4 válce jede, potom kůži NAPPA vydá za koženku atd.

    Navíc spotřeba 5.7 V8 mi nepřijde nijak strašná, (vzhledem k váze auta a objemu motoru). Dále nechápu, proč i off-roady jsou proháněny po okruhu, kdy majitel takového auta na okruh pojede? Jediná pasáž testu, kde bych se s autorem víceméně shodl, je pomalá převodovka, která Jeep tak trochu kazí. Nepochybuji ale o tom, že ve spojení s dieselovým motorem bude fungovat lépe.

    jassan

    Vase vedomosti pan autor stoja za houby, a to ze na stranke pisu blbost neznamena ze vy tu blbost musite zopakovat.

    jassan

    Vase vedomosti pan autor stoja za houby, a to ze na stranke pisu blbost neznamena ze vy tu blbost musite zopakovat.

    honza

    a nebude ta pomala prevodovka proto ze vyzaduje kalsicky kickdown? tedy nejprv pustit a ihned plny plyn? pak bude treba rychlejsi 🙂
    jinak pan redaktor psal asi ve spechu ze si o aute nic nezjistil…

    janbartos@yahoo.co.uk

    Chodite sem pomlouvat novinare?:) Pri dnesnim kurzu kolem 16 kc za US Dollar nechapu, kde dovozce Jeepu prisel k cene pres 1,5 milionu korun? Nejdrazsi verze na americkem trhu, prepichovana vybavou, chromem atd stoji 47000 dollaru… Kdyby tu cenu nasadili na 1.2 milionu na Ceskem trhu, to by se hned lepe prodavalo, kurz dollaru by mohl byt na dvaceti korunach a stale by vykazovali slusny zisk!!!

    janbartos@yahoo.co.uk

    Chodite sem pomlouvat novinare?:) Pri dnesnim kurzu kolem 16 kc za US Dollar nechapu, kde dovozce Jeepu prisel k cene pres 1,5 milionu korun? Nejdrazsi verze na americkem trhu, prepichovana vybavou, chromem atd stoji 47000 dollaru… Kdyby tu cenu nasadili na 1.2 milionu na Ceskem trhu, to by se hned lepe prodavalo, kurz dollaru by mohl byt na dvaceti korunach a stale by vykazovali slusny zisk!!!

    jr

    zadna napra asi nie je tuha a prevodovka 5 stupnova…
    http://www.jeep.sk/pdf/grandcherokee_technical.pdf?24772

    Tom

    Já zas nechápu, že ještě někoho nepustilo srovnávat US a české ceny. Započítal jste do rozdílu v ceně také clo a DPH, které si bere stát? Úspory z rozsahu obrovského jednotného domácího trhu v USA ve srovnání s mrňavým českým trhem?

    janbartos@yahoo.co.uk

    Chodite sem pomlouvat novinare?:) Pri dnesnim kurzu kolem 16 kc za US Dollar nechapu, kde dovozce Jeepu prisel k cene pres 1,5 milionu korun? Nejdrazsi verze na americkem trhu, prepichovana vybavou, chromem atd stoji 47000 dollaru… Kdyby tu cenu nasadili na 1.2 milionu na Ceskem trhu, to by se hned lepe prodavalo, kurz dollaru by mohl byt na dvaceti korunach a stale by vykazovali slusny zisk!!!

    Marty

    Milý Jene Bartoši, pokud chtete ušetřit, obratte se na šedý voz, ušetříte 200 tis nebo si vůz dovozte sám, vyřidte si všechny papíry sám, budete to mí sice bez záruky, ale uštříte 300-350 tis Kč.

    Kdo vám brání…

    Marty

    Ono vypínání válců měl v evropě jen Mercedes, a ten pánovi asi nepůjčili no, takže o tom nemá šajna, že tohle má nějaké vypínání.

    M3 je totální úlet u článku o SUV.

    S potřeba je slušná, zvláště k přihledínutím k faktu, že když se s tím umí jezdit, jde jezdit za poněkud jiné hodnoty, než kterých dosáhl pan novinář.

    Jirka

    Ten vůz jsem řídil týden a ujel asi 700 km. Rozhodně nemá tuhou nápravu a rozhodně nejezdí na nové platformě Mercedesu ML. To je oprvadu hodně velký nesmysl. Motor pocitově opravdu výjkon nemá, zejména převodovka mu hodně škodí. S hodně lehkou nohou jsem jel za 12,8, dálnice při dodržování rovnýc 13. A ta imitace kůže? No to mě pobavilo asi nejvíc! Nemluvě o vadnoucích brzdách na okruhu a pomalém řízení. Vždyť je to Jeep, proboha!! Věřte, že s 3.0 CRD to bude ztraceně zajímavá alternativa k zaběhnutým značkám. Docela by mě zajímalo, co tomu řekně zastoupení, až tenhle článek dostane do ruky. To na inzerci nevidím!

    No tak to asi pana novinare opravdu bolelo,ze mel jeep jen vypujceny.To s tou imitaci kuze bylo opravdu zabavne.

    Dany

    Jediny minus,ktery ma tenhle Jeep je spotreba.Jinak mu davam 5 hvezdicek.

    Miroslav Vik

    Tak tahle recenze je tedy fakt kvalitní ten chlap se ani nepodíval jaké to má nápravy …vzadu tuhá, levná imitace kůže, samé bludy docela pochybuji že by byl schopen poznat dřevo od železa, netuší jak funguje automat a že hemi má odpojování válců.
    Fakt expert.

    Lankašuk

    Po pár letech jsem nerazil na toto hodnoceni Jeepu grand cherokee 5.7 hemi.Pracuji dvacatým rokem v lese,tzn.kalamity po cele EU a práce hlavně pro rakouske firmy.Sorry,ale ten debil,co tento článek psal v Jeepu nikdy neseděl.Mám toto auto sedm let,jezdíme pravidelne tři chlapi s přívěsným vozíkem a věcmi na čtrnact dnů.Za tuto dobu,v terenu,kam nechtěly vjet traktory,jsem já nikdy nezapadl.Jezdím na LPG,takže,ikdyž dám Marušce naprdel,tak to nepoznám a na dalnici mi Porsche neujelo,tak co chcete víc.A jesli chce s Grandem někdo srovnávat kokina ve styl Audi Q7,tak musím pochybovat o jeho zdravém rozumu,tak Všem Jeepakum,zduř

    661

    To by mě zajímalo,co ta máš za necky?

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist