Jeep Commander 3.0 CRD
24 fotografiíJeep Commander
Tváří se americky, hranatě, a drsně. Hranatý je, to mu nikdo nevezme, ale je opravdu drsný?
Audi definitivně zabilo ikonický supersport. Proslavil ho Iron Man
Voyah dream nabídne luxusní svezení a překvapivé zrychlení. Nejvíce šokuje ale vizuálem
Jak funguje bezdušová pneumatika? Video odhaluje neviditelnou práci na silnici
Häkkinen prodává unikátní hypersporťák. Šampion Formule 1 dá kupci i speciální zážitek
Škoda Kamiq Monte Carlo se zalíbí hlavně obyčejným lidem, jejichž srdce tíhne k motorsportu
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
24 fotografiíJeep Commander
Tváří se americky, hranatě, a drsně. Hranatý je, to mu nikdo nevezme, ale je opravdu drsný?
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Tak si řikám že tam je asi chyba v tý tabulce parametrů
ČTYŘVÁLEC 3.0 CRD??? Nemělo by tam bejt šestiválec???
Díky za upozornění, pochopitelně to byl šotek. Teď už je to správně.
Sorry, ale mne nejak nejde do hlavy, ako moze mat auto o hmotnosti 2.4 tony, vysokanskym taziskom a tuhou napravou spoustu prilnavosti. Asi to bude v tych "ultraprilnavych" balonovych pneumatikach…:-)
Tiez skoda, ze "teren", do ktoreho ste sa s takou chutou pustili, by s prehladom zvladlo hocijake SUV. Zaujimavou vsuvkou by bol aspon nejaky test krizenia naprav, ked uz je ta zadna klasicky tuha, alebo vyskusat stupavost a tak. Ked off-road tak off-road!
Inak dobre.
Taky mi ten terén přišel trochu jako příjezdová cesta na typickou čestou chatu, tudíž prostor pro Fábky apod. Ale třeba ta kamera zkresluje, těžko říct.
Osobne by som si toto auto kúpil hlavne kôli bezpečnosti (možno ho aj kúpim, keď ešte trošku zlacnie, alebo padne dolar), lebo tých prasat v natunených "multikárach" zn. FABKA-FELDA, čo jazdia po našich cestách je strašne veľa.
Autá si kupujem tak na 10 rokov +/-. Ináč som zástancom kľudnej, pohodovej (húpavej) jazdy okolo 100 – dialnica max. 130, takže do 10 l nafty u Commandera by som sa mal zmestiť (za 10 – 12 l benzinu jazdím na služobnom dvojlitrovom nissane po Bratislave). Commander má slušný diesel a keď treba tak dokáže zatiahnúť. Terén by som využíval tak na 1 % – vravím: PRVORADÁ JE BEZPEČNOSŤ !!!
Silne o tomto Jeepe uvažujem.
Auto je ocividne teoretik jezdim v Grandu WJ r.v. 2000 uz nakej ten patek zkousel jsem i novy model i comander temer vsecky jeepy jsou proste srdecni zalezitost a jizdni vlastnosti si myslim vyborne blbecek kterej jezdi porad v ochcavce nebo prasatu s tuning samolepkama todle nikdy nedokaze pochopit ale je to tak kdo se jednou zamiluje do Jeepu tak je to na dyl.
Jinak s tou bezpecnosti je to opravdu na dobre urovni pokud nemas problem s krmenim trosicku zraveho auta tak nebudes litovat kdyz si koupis jeep ( hlavne diesel si kup pouze s tim motorem od M-B coz je prave zminovany CRD )Pokud nekdo planujete jeepa dopoeucuju si nejprve procist http://www.jeep-club.net – je tam spouta rad co se tyka nakupu spotreba nahradni dily postup oprav atd atd
ta ,,Sinca,, z detstvi…. byla priteli Ford Cortina 1200 😉