Jaké SUV také koupíte za cenu Dacie Duster?
5 fotografiíDacia
Dacia Duster není jediným řešením, pokud potřebujete auto, které zvládne víc než polní cestu a nabízí trochu toho stylu. Podívejme se na jiné možnosti.
Voyah dream nabídne luxusní svezení a překvapivé zrychlení. Nejvíce šokuje ale vizuálem
Jak funguje bezdušová pneumatika? Video odhaluje neviditelnou práci na silnici
Häkkinen prodává unikátní hypersporťák. Šampion Formule 1 dá kupci i speciální zážitek
Škoda Kamiq Monte Carlo se zalíbí hlavně obyčejným lidem, jejichž srdce tíhne k motorsportu
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
5 fotografiíDacia
Dacia Duster není jediným řešením, pokud potřebujete auto, které zvládne víc než polní cestu a nabízí trochu toho stylu. Podívejme se na jiné možnosti.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
A co tak Subaru Forester?
Aut na trhu je spousta. Subaru Forester je samozřejmě také dobrá volba.
no jo….zase tu neni nic od Alfy!.))))
Honda CR-V z roku 2007 nemá motor 2,2 i-DTEC, ale 2,2 i-CTDI. i-DTEC se dával až do faceliftované verze a vylepšili ho, zvedli výkon na 150 koní a je to rozhodně jeden z tišších dieselů, s kterým jsem jel.
Obyčejný selský rozum mi říká, že jakákoli z uvedených ojedin. ( ale i jiných ) musí být daleko horší volba než nový Duster s plnou zárukou. Navíc Duster v testech vychází jako spolehlivé auto.
Tiež síce preferujem jazdenky, ale porovnávať nové auto s jazdenkami je slušne povedané podivné…
Napriek tomu, že 5 ročná zachovalá toyota bude kvalitnejšie auto ako nová dácia, tak porovnávať nové a staré je blbosť už preto, že pri starom sa dá ľahko napáliť
To je zase článek na úrovni. Srovnávat nové, konstrukčně jednoduché auto se zárukou, které si lidé kupují hlavně pro nízké provozní náklady s např. X5 s 200k na hrbu a s vidinou poměrně pravděpodobných oprav, které můžou lehce dosáhnout šestimístnou cenovku, může jen opravdový expert.
K odejetinam pridam dnesni zkusenost – auto v inzeratu ( a na palubce ) 84 tkm, v papirove servisce 166 tkm, v elektronicke servisce 265 tkm.
A pak porovnavejte auta z inzeratu s temi novymi…
ak vidim podobne auta z roku 2007 a udajom na tacho
ak vidim podobne auta z roku 2007 a udajom na tacho viac ako 100 000, tak dalej necitam. Ono v zasade nezalezi na km. Fakt ale je, ze ak to auto ma 5 rokov aj azdilo ( a tu mi snad nebude nikto tvrdit ze diesel nejazdil aspon tych 20 000/rocne) tak bude pomaly koncit zivotnost tlmicov, brzd. Moze sa prihodit vyfuk, casti podvozku. Najma si polozme otazku – kupime si takeho sexy delo s realnymi 150 000km. Vacina aut po 2005 a tym myslim aj premiu, sa zacina sypat po 200 000km. Ano, rok-dva budem jazdit ako kral, potom si mozem na opravy vztiat rovno hypoteku
Se zájmem jsem si přečetl co za stejné peníze můžete mít jiných aut, jenže moc se už nezdůrazňuje, že vesměs jde o auta alespoň čtyři roky stará s cca 100 000km. A vůbec už nikde není napsáno, že takové auto je zralé minimálně na revizi brzd, výměnu baterky, možná některých dílů výfuku, rozvodového řemena atd. A stejně pořád nevíte co se kdy vysype. Tak a teprve teď si to porovnejte s cenou nového auta s garancí.
T.
Srovnávat jablka a hrušky, co to má za smysl. Porovnávat nové auto s ojetinami sedm a více let starými je slušná zhovadilost.