-
Audi definitivně zabilo ikonický supersport. Proslavil ho Iron Man
-
Voyah dream nabídne luxusní svezení a překvapivé zrychlení. Nejvíce šokuje ale vizuálem
-
Jak funguje bezdušová pneumatika? Video odhaluje neviditelnou práci na silnici
-
Häkkinen prodává unikátní hypersporťák. Šampion Formule 1 dá kupci i speciální zážitek
-
Škoda Kamiq Monte Carlo se zalíbí hlavně obyčejným lidem, jejichž srdce tíhne k motorsportu
-
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
-
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
-
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
Čtěte dále
-
-
Soutěž Auto pro Zdravotního klauna pokračuje: děti letos navrhnou…
Komerční prezentace
Jedete do zahraničí? Co si rozhodně musíte zkontrolovat?
Komerční prezentace
Nejvhodnější doba na nákup nového auta je právě teď
Komerční prezentace
Chraňte sebe i svůj vůz s havarijním pojištěním
Komerční prezentace
a udělat z něj odpadně – technologickou stoku, z které se člověku zvedá žaludek? Takto se musí tahle automobilka pod novým názvem znovu prodírat na trh. Tento marketing nechápu. Je to jako kdyby BMW začalo během pěti let vyrábět papundeklové trabanty a posléze se začalo pod novým názvem
" Münchener Traumwurst " znovu pracně prodíralo k své původní image.
Tak Nissan ma furt svoje v pohode modeli akorad se orientuje jinam bud sportak nebo SUV no.
Jinak hlavne at to nema nic spolecneho z Mercedesem A to je nejdebilnejsi auto dob a stoji za hovno dene na to v praci nadavame ze potkat toho konstruktera tak je mrtvej