Hyundai Accent 1.5 CRDi

38 fotografiíHyundai Accent

Dokáže druhá generace setřást historickou zátěž v podobě nepovedeného předchůdce?

Diskuze

13 komentářů

    Lukáš

    Tak vida, i Korejci už se poevropšťují… ale kde je video?? :-O

    Sestys

    Vcera sem to chtel taky napsat, ale pockal sem si do rana. A musim opet rict, ze to cekani stalo za to. Takhle krasne sem se u sledovani video recenze uz douho nezasmal. Tleskam. Jen ceskeho chalupare mozna zamrzi absence kufroveho puzzle 🙂

    Nick

    Test i video super,u poznámky z posilovačem jsem se válel smíchy,dobrej test!!!!!!!!!!!!!!

    PP

    Ahoj.

    V texte a videu sa spomina, ze v aute nic "nevrze". Preco potom v celom videu pocas komentara z auta, a najma od 03:00, pocut vrzganie? (sedacky?) 🙂

    Nieco tu nehra 😉

    Sestys

    Nebo ze by uchyceni kamery? 😉

    tuky

    James May premenoval Accent na Accident and mal tu poznamku k brutalnej sile I3 TDI. Clarkson testoval Kiu v tom teste.

    Homer

    Máme doma Hyundai Getz s tříválcem 1,5 CRDi. Motor má výkon 60 kW při spotřebě do 5,5l/100 km, ověřená max. rychlost 180 km/h. Nechápu, jak pan redaktor přišel na to, že motor je slabý a špatný. Například Octavia první generace má při objemu válců 1,9l ve slabší verzi 66 kW. A ještě žádná taková mi při zrychlování neujela. Není ten článek spíš ovlivněn despektem a předsudky ke značce?

    Honza Koubek, autoweb.cz

    Jenže Getz a starý Accent jsou dost rozdílná auta. Getzem 1.5 CRDi jsem za dob půsohbení v Autocaru najel mnoho stovek kilometrů a v naprosté většině případů jsem ho chválil. Jenže Accent byl opravdu něco jiného. Měl stejnou převodovku, jen jiný finální převod, ale společně s párset kilogramy navíc to z něj dělalo pořádného lenocha.

    A zvuk tříválcového dieselu – nezlobte se, ale ten není kultivovaný ani v Getzu, natož v mizerně odhlučněném starém Accentu.

    Předsudky ke značce? Nevím o nich, přečtěte si třeba můj test nového SantaFe…

    Sestys

    Nekdo si stoji za HTPckem, nekdo za kultivovanosti tohoto trivalcoveho dieslu. Co se tace predsudku vuci autum z vychodu, mely by se vsechny racionalne prehodnotit. Takova Kia Sephia. Mel sem nejake predsudky o (ne)kvalite techto aut, ale podivejme, Sorento. O dalsi kus dal bude Cee´d. Dokonce novinarska verejnost po prvnich zkusenostech s predseriovym vozem rika, ze se ma evropska konkurence na co tesit. Mozna, ze jsem trochu odbocil, ale myslenka je snad jasna. Co generace, to diametralni rozdil v kvalite a pouzitych technologiich. Nikdo nemuze mit dnes predsudky k temto znackam, zvlaste pak motoristicky novinar!

    PS: Honzo, kdy budes mit tu cest s novou Kiou ty?

    donald

    Nevím, jak autor přišel k akceleraci starého accenta za 20 sec, když podle oficiálních údajů je 14 vteřin z 0 na 100 km/h. Pravda, když starocha porovnáváte s nejnovější generací, musíte se shovívavě usmívat. Po všech stránkách byl starý model horší. Ale motor rozhodně nebyl zas tak špatný. Měl jsem ho a byl jsem spokojen. A jak přišli v H. ke třem válcům? Blbá otázka – jako ve Škodě. Prostě z dvoulitru ubrali jeden válec, přidali vyvažovací hřídel a bylo hotovo. VM Motori a třívalec byla jen epizoda na cestě za vynikajícími diesely, které dnes Hyundai a Kia mají vlastní. A ještě jednu poznámku na konec – dnes se taky můžeme ušklíbnout nad parametry felicie. Ale ve své době to byl nadšeně přijímaný a uznávaný domácí vůz.

    Oveckin

    Na to , že má 110 koní je 176 km/h úsměvné.

    Já mám Felicii 1.3 MPI 68 koní a s tou jsem jel 185km/h ,

    to je skutečných tak 165km/h.

    Jinak super video Honzo.

    Lukas

    hm, to je zaujimavy udaj, nakolko novy accent vlastnim s tymto dieslacikom a je to PECKA. pri 160tke toci tak 3500 otacok a mal este poriadne rezervy. ten udaj z 0 na 100 mozno nieje oslnivy, predsalen je to diesel a skutocne zacne tahat az od tych 1800 otacok, ale tam uz je to sila. agilita z 80 na 120 je neuveritelna. vrelo odporucam skusobnu jazdu. a co sa tyka podvozku..je sice komfortny, ale sedi prekvapujuco dobre. ono sportak to nieje,ale ten motor by si zasluzil sportovejsi podvozok, ale na rovinke na dialnici s tymto motorom potrapite passaty jedna radost, hlavne ked zacnu zozadu TDicka cmudit a vy ich v tom dyme aj nechate. vnutri je uplne tichucko, nic nevrzga, vsetko je dobre spracovane. a spotreba pri trosku sportovejsej jazde zhruba 6litrov. PS-ak uz ide o feliciu, dlho som jazdil na 1.6tke a ta bola poriadne ziva, ale tomuto sa naozaj nevyrovna. vrelo odporucam, ak niekto hlada dobre auto s dobrym motorom za dobry peniaz. Jedina negativna skusenost s hyundaiom bol zatial len pristup predajcu.

    Banjo

    Já tedy nevím, ale mám 3válcového CRDi Accenta z roku 2002. Zrychlení z 0 na 100 jsem neměřil, ale pod 14 ho udělám jistě a bez problémů. Každopádně oproti Felicii 1,3 a jejími 16 vteřinami 0/100 je tam znatelný rozdíl, samozřejmě ve prospěch Accenta.

    Těch 3500 otáček za minutu při 160 mám taky (pokud můžu věřit tacháku i otáčkoměru) a živá je ta kára dost (aspoň na semaforech se rozjíždím o dost svižněji než většina ostatních, jenže to nemusí být jen tím autem)… Jestli je ten nový o hodně lepší a má o hodně lepší spotřebu (jak tu čtu), pak tím líp pro Korejce…

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist