Honda Insight v Česku

11 fotografiíHonda

Hybridní Toyota Prius má konečně nějakou konkurenci.

Diskuze

7 komentářů

    Nikoloki

    "O to větší škoda převodovky CVT, která drží motor při akceleraci v konstantních otáčkách, takže si připadáte trochu jako na skútru." 8-o … Voni sou hlava, pane vachmajstr – to, že převodovka drží při akceleraci motor v režimu s optimální spotřebou,je zřejmě nad možnosti chápání pana redaktora … Asi by bylo lepší, kdyby převodovka z rozmaru semotamo náhodně měnila převodový poměr, aby otáčky motoru nebyly konstantní 😉 …

    pes

    převodovka CVT funguje nejlíp při konstantní rychlosti, při akceleraci je neefektivní. Ale u hybridů se to bez ní prakticky neobejde.

    Nikoloki

    ;-o))) To jsem se pobavil. Takže možnost po celou doby akcelerace mít k dispozici plný výkon je neefektivní. Lepší je tedy to, když se výkon pohybuje pod svým maximem? Proč asi byla Formule 1 s CVT na kolo o několik sekund rychlejší? (Coulthard, Williams, 1993)

    Lookyn

    lolec, tady někdo absolutně nepatří na autoweb koukám..

    když se ti tak páčí převodovka u který zní motor furt stejně at už přidáváš nebo brzdíš, tak sis asi fakt spletl web =D

    asi maličko neznáš ten pocit, když se ti motor točí k omezovači a přitom zrychluje se ti tep a na xichtu se ti dělá připitomělej úsměv co?! =P

    milan

    Jestli bude platit prima umera ekologicke auto = osklive tak se mame na co tesit.

    anndy

    to mas ako s jedlom, cim zdravsie, tim hnusnejsie obvykle 😀

    Durdis

    Tohle nemyslíš vážně, že ne? Kolikrát a hlavně jak často točíš až do omezovače? Na Playstationu asi často. 😀

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist