Honda dělá auta pro psy

Odmítá váš labrador výlety rodinným vozem? Možná by rád cestoval v Hondě...

Japonské marketingové oddělení firmy Honda objevilo novou skulinu na stále hustěji obydleném automobilovém trhu: majitele psů, koček a dalších domácích mazlíčků. „Rozhodně zde existuje neuspokojená poptávka,“ cituje agentura Reuters muže jménem Teruhiro Murai – ten údajně přišel s nápadem na „psí marketing“ přes sedmi lety, když řešil praktické otázky spojené s transportem svého retrívra.

Japonská Honda provozuje speciální webovou stránku, na kterou se dostanete mj. po kliknutí na obrázek psa na její homepage. Kromě registrace na zkušební jízdy se svými čtyřnohými miláčky tam zákazníci najdou třeba hodnocení čalounění jednotlivých modelů podle toho, jak snadno se z něj odstraňují zvířecí chlupy. Nechybí ani databáze restaurací a hotelů, do nichž lze vstoupit i se štěkajícím či mňoukajícím doprovodem.

„Psí“ stránka Honda zaznamená neuvěřitelných 1,5 milionu návštěv měsíčně. Díky klesající porodnosti a rostoucí oblibě domácích mazlíčků mají Japonci v současnosti více psů a koček než dětí do patnácti let.

autoweb.cz

2.6.2008 7:00

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist