Formule 1 má nečekanou konkurenci. Mnohem levnější a dostupnou úplně všem

Šéf továrního týmu Scuderia Ferrari vidí videohry jako významnou konkurenci vrcholného motorsportu.

Foto: Ferrari

Formule 1 se v posledních letech potýká s odlivem pravověrných puristických fanoušků, podle nichž vrcholná disciplína motorsportu není tím, čím bývala kdysi. Je pravdou, že F1 už není divácky natolik zábavná, jakou si jí pamatujeme z dřívějších let. Přestože může být problémů hned několik, některé údajné důvody mohou být až překvapující.

Názor na problém sledovanosti F1 má i Maurizio Arrivabene, současný šéf továrního týmu Scuderia Ferrari. Dle jeho slov je velkým konkurentem PlayStation a počítačové hry. Nejnovější počiny herních studií totiž dokáží nadšencům poskytnout více vzrušení a zábavy při závodění, než sledování formulí.

Arrivabene zastává myšlenku, že by mělo dojít k úpravě pravidel, čímž chce přitáhnout mladší diváky. Náhle by byly šance týmů více vyvážené, protože v současnosti dominuje hlavně Ferrari, Mercedes a Red Bull. Souboj silných stájí s outsidery může na diváky působit jako fotbalové utkání Realu Madrid proti amatérskému okresnímu týmu.

Pro oblíbenost závodů F1 by tedy bylo dobré, by se FIA pokusila vrátit královskou disciplínu motorsportu do vyjetých kolejí starších a divácky lákavějších ročníků. Tehdy totiž mělo přednost opravdové závodění před byznysem a marketingovou strategií.

31.10.2018 10:00| autor: Lukáš Volšický | zdroj: Motor1.com
Více o tématu: Ferrari

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

Na tomto webu zpracováváme cookies potřebné pro jeho fungování a analytiku, v případě udělení souhlasu také cookies pro účely cílení reklamy a personalizaci reklam. K tomu využíváme své partnery pro sociální média, inzerci a analýzy. Více informací o nastavení cookies naleznete zde.

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close

TOPlist