Ford se rozešel s Peugeotem a Citroënem
Ford
Dvanáct let vyvíjel a vyráběl Ford společně s koncernem PSA pohonné jednotky. Tomu je teď konec.
Audi definitivně zabilo ikonický supersport. Proslavil ho Iron Man
Voyah dream nabídne luxusní svezení a překvapivé zrychlení. Nejvíce šokuje ale vizuálem
Jak funguje bezdušová pneumatika? Video odhaluje neviditelnou práci na silnici
Häkkinen prodává unikátní hypersporťák. Šampion Formule 1 dá kupci i speciální zážitek
Škoda Kamiq Monte Carlo se zalíbí hlavně obyčejným lidem, jejichž srdce tíhne k motorsportu
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
Ford
Dvanáct let vyvíjel a vyráběl Ford společně s koncernem PSA pohonné jednotky. Tomu je teď konec.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Ford nic nevyvíjel. Odebíral motory z motorárny PSA. Ford se v dieslech vyznamenal a jeho fenomenální 2.2tdci je vyhlášený šrot.
2.2 TDCi je právě motor od PSA, chce si to zjistit fakta a pak kafrat.
V podstatě je to předělané HDi, kde jsou oproti \“francouzům\“ třeba jinak udělané převody, proto kdybyste oba motory \“postavil\“ proti sobě, budou se projevovat rozdílně právě kvůli těmto dílčím změnám, v podstatě ale jde o stejné motory. Já ukončení spolupráce beru spíš jako pozitivum než negativum.
2.0TDCi co byly od 2003 do 2007 byly super motory. Šly krásně do otáček, malá turbodíra, táhly od nízkých otáček a od 2003 byly i spolehlivé. 1.6HDI/TDCi už své problémy ukazuje od 130tis km a 2.0 je zase docela hlučnej, rachtavej, netočivej motor.