Ford Mondeo 2.2 TDCi (200 k) a 2.0 EcoBoost (240 k)

16 fotografiíFord Mondeo

Po třech letech na trhu dostal velký Ford facelift. Vizuálně došlo jen k malým změnám, ale na vrcholu nabídky se objevily hned dva nové silné motory.

Diskuze

12 komentářů

    Pepan

    poslední věta článku: Mondeo bez emocí? Co se to stalo? Fordy byly víc jak 10 let autem hlavně pro řidiče a navic za rozumný peníz. Nějak se mi tomu nechce věřit…

    jarjarbinks

    Racionálně jsem u Galaxy sáhnul po Ecoboost 203 PS :-), rozhodně je levnější než nový diesel 2,2tdci 200 PS (samozřejmě musíte počítat s cca 50tis rozdíl za automat, který 2,2 tdci chybí) a dle papírových údajů je pořád o kousek rychlejší benzín 203PS – (hlavně když budu srovnávat oba motory s automatem). Akorát ta spotřeba benzínu bude asi hustá :-), ale to mám nyní i v naftě – nyní jezdím s Galaxy 163PS TDCi + automat – dlouhodobý průměr 8,3.

    jinak k 2,2 TDCi 200PS bude od jara 2011 automat k dispozici, ale ne dvojspojkový.

    jarjarbinks

    Racionálně jsem u Galaxy sáhnul po Ecoboost 203 PS :-), rozhodně je levnější než nový diesel 2,2tdci 200 PS (samozřejmě musíte počítat s cca 50tis rozdíl za automat, který 2,2 tdci chybí) a dle papírových údajů je pořád o kousek rychlejší benzín 203PS – (hlavně když budu srovnávat oba motory s automatem). Akorát ta spotřeba benzínu bude asi hustá :-), ale to mám nyní i v naftě – nyní jezdím s Galaxy 163PS TDCi + automat – dlouhodobý průměr 8,3.

    jinak k 2,2 TDCi 200PS bude od jara 2011 automat k dispozici, ale ne dvojspojkový.

    rms

    dobrý článok, avšak obsahuje veľmi veľa preklepov…. 🙂

    martin

    To je ta prevodovka Power shift opravdu tak spadtna, oproti DSG?

    RS

    Neni.

    RS

    Co se to stalo? Diletant Martin Plaštiak.

    Co chceš od blba, který napíše: EcoBoost je drahý a nevýrazný, chceme zpět pětiválec!

    Chceme zpět pětiválec? Mluv za sebe diletante! Já ho nechci, byl nenažraný a těžký více jak EcoBoost I4, kterému to zde, hlupáku, vytýkáš!

    sir

    Tak porovnavat cenu 240 konoveho bezninu s automatem a 200 konoveho dieslu s manualem? Proc neporovnaji 203 koni versus 200 koni? 😀 Tam uz Ecoboost vychazi levneji o 20 tisic a to vcetne dvojspojkoveho automatu.
    Nasteti existuji jine testy, kde naopak hodnoti automat od Fordu lepe nez od VW DSG.

    Ja Mam 2,0 Ecoboost a najeto prave 23 tis. Nijak se s nim nemazlim ale snazim se dodrzovat predpisy plus minus autobus. Spotreba se pohybuje od 8,3do 9,3 a vzhledem tomu ze v rodine mame i 2,5T v Mondeo – to ma najeto pres 8Otis a spotreba osciluje kolem 10,5-11, tak me to na podobny vykon a automat vyjde jako velmi dobra spotreba a pekny pokrok.
    A ano novy 4valec nebrumla jako petivalec..ale prede tichounce jak ma. Jinak u me se zvyk vice probudil az po 10 tis km a na to ze to neni sportak typu ST,RS atd tak jde slyset krasne. Asi tezko budu chtit v managerskem vozidle dunivy motor a poslouchat to pri najezdu 50-60 tis km rocne :o))

    Ještě že jsem loni stihnul 2.5T Mimochodem nemáte někdo osobní zkušenosti s \“čipnutím\“ tohoto motoru. Různé firmy slibují 260 – 280 k což nezní nereálně vzhledem k tomu že tenhle motor umí v jiných autech hodně přes 300.

    Honza

    Jezdím s S-Maxem a mám pododbný pocit – zbytečně moc posílené a horší zpětná vazba než třeba Focus nebo předchozí Mondea. Ale jinak je řízení super a naprosto přesné, bez mrtvého chodu. A alespoň nějakou zpčtnou vazbu má a nějaký odpor klade. Lepší z toho, co jsem řídil, má snad jedině BMW a Pontiac.

    ab

    Mam vyskusany na motore T5 (2,5T) http://www.bsr.se vo volve c30, a rozdiel je sakramentsky citit….

    ab

    Mam vyskusany na motore T5 (2,5T) http://www.bsr.se vo volve c30, a rozdiel je sakramentsky citit….

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist