Ford Mondeo 2.0 SCTI PowerShift
21 fotografiíFord Mondeo
Mondeo dostalo nový benzínový motor, adaptivní podvozek a dvouspojkovou převodovku. Je tak nejlepším rodinným autem s pohonem předních kol?
Voyah dream nabídne luxusní svezení a překvapivé zrychlení. Nejvíce šokuje ale vizuálem
Jak funguje bezdušová pneumatika? Video odhaluje neviditelnou práci na silnici
Häkkinen prodává unikátní hypersporťák. Šampion Formule 1 dá kupci i speciální zážitek
Škoda Kamiq Monte Carlo se zalíbí hlavně obyčejným lidem, jejichž srdce tíhne k motorsportu
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
21 fotografiíFord Mondeo
Mondeo dostalo nový benzínový motor, adaptivní podvozek a dvouspojkovou převodovku. Je tak nejlepším rodinným autem s pohonem předních kol?
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
zatial vsetci marne cakame na 180k jednasestku s manualom…
Vsichni ne, ja cekam na 2.0 240PS + AWD.
Pokud \“pořád marně hledáme soupeře s pohonem předních kol, se kterým by se jezdilo tak dobře.\“, zkuste se projet ve faceliftované Alfě 159 s motorem 1.8 TBi…
Jinak nic proti Mondeu, je to velmi povedené auto, jen by k silnějším benzínovým motorům měli dodávat i ruční převodovku.
Mam presne tohle mondeo i barvu i sport paket…a trosku lepsi vybavu..defakto vse co se da objednat vyjma DVD do hlavovych operek – jezdim s tim mesic a pul – najeto pres 10 tis km.
Nez jsem s timhle kouskem zacal jezdit tak jsem byl odpurce automatu…holt..uz bych nemenil (tedy krom auta na vikendy..maleho rychleho s manualem)
Spotreba je kolem 9k/na 100km pri castem vyuzivani dynamiky a prekracovani predpisu. Doma mame i 2,5T a tam se pri bezne dynamicke jizde neda dostat pod 10,5. S novym ecoboostem jsem zkousel i ekonomickou jizdu , dle predpisu a jen s normalni akceleraci a da se na tovarni hodnotu 7,7 dostat, ale je to o nervy, protoze motor laka vytacet vys a vyyys. V porovnani s 2,5T ma novy motor lepsi prubeh tocaku…ma vetsi hlad po otackach = snadneji se vytaci, jen nema az takovy zvukovy doprovod. Proste bych rekl, ze se novy moturek povedl az az 🙂
Tak jsem schvalne vynuloval pocitadlo prumerne spotreby. A jel ze Šlapanic do Brna, tam vyzvedl drahou polovičku a pak pracovně na Šumavu.
Celkem cca 300km dlouhá trasa. 110 km po dálnici , zbytek okresky a vesnice, města.
Rychlost na dálnici 140km/h , okresky 110km/h, město 60-65km/h – vše tachometrové údaje. Pár ostrých zrychlování s plným plynem, jinak víceméně klidně , ale svižně. A spotřeba na konci 8,3 l/100 km Tak pani redaktori :o) spotreba 10l na 100km jsem dosahl minule kdyz jsem jel ze sumavy a to pri velmi sotre jizde, vytaceni k maximu a rychlost na dalnici cca 160 parkrat 220 (chvilkove jen na zkousku)
Mám sám Galaxy 2,2TDCI diesel s manuálem z r. 2008, který je papírově mnohem slabší (170k proti 220k).
Nechápu, kam se ztratil výkon motoru, když to auto je podle popisu pomalejší než náš diesel. Myslel jsem, že 2spojková převodovka by výkon ubírat neměla a rychlejší automatické řazení by naopak mohlo na rychlosti přidat.
Jak to tak vypadá, asi na benzín a automat přecházet nebudeme… výhody nevidím.
pomalejsi nez 2,2 diesl? :o) mame doma i 2,2diesl , 2,5T benzin a ted primo ja 2,0Ecoboost a ani v tesu nevidim, ze by parametry zrychleni plus max rychlosti byly stejne nebo pomalejsi nezli 2,2d. A uz vubec porovnavat kulturu obou motoru je scesne..dokud to clovek nezazije na vlastni kuzi 🙂
Na auta s eco-motory se nikdy nebude dávat man.převodovka, protože jde hlavně o emise a těch se s manuálně řazenou převodovkou jen těžko nemůže dosáhnout.