Ford Focus RS500 oficiálně + fotogalerie

24 fotografiíFord

Konečně jsou tu pořádné fotky a podrobné informace o ostrém Focusu RS500.

Diskuze

21 komentářů

    pes

    Já nevim, ale mě to přijde jako takovej "lepší tuning". Prostě je to čipléé. Kdyby tohle vypustil nějakej tuner, hned by to tu každej sepsul. Nevim nevim, ale čekal jsem větší nářez v podobě odlehčený konstrukce, zkrácený převodovky a spartánský výbavy – něco jako Megane R26R

    Nic proti Focusu RS, je to porno auto, ale tohle mi přijde trochu zbytečný a ničím výjimečný. Asi byl omezený rozpočet a zbylo jen na čip a na černou fólii.

    RS

    Výjimečný je – čas osm minut na Nürburgringu. Tedy porážka Meganu.

    Vavris

    těch 8 minut je zatím pouze PR žvást od Fordu… na realitu bych si počkal…

    souhlasím s psem, čekal jsem daleko víc než jen přidání dalšího výkonu…

    Akorát ten design už se pomalu dotýka dokonalosti..

    RS

    8.17 cas Renaultu byl vzdy jen PR zvast Renaultu a nic

    vice, tedy vitej krale a nejrychlejsi FWD.

    Yaroukh

    Byť jsem fanoušek Fordu, času R26R věřím víc než osmi minutám RS500. Ford ani netvrdí, že těch 8min dali.

    Loni měl Ford před avizovaným pokusem o rekord na Ringu taky docela velké sebevědomí. A pak bylo ticho. 🙁

    Asi nemusím říkat, že bych byl rád, kdyby Ford na Ring vyrazil a dal mi tenhle můj komentář pěkně sežrat. A že bych dal RS/RS500 bez váhání přednost před R26/R.

    Vavris

    podobně jako yaroukh, u R26.R s časem 8:17 vůbec nemám problém a věřím mu, protože ve všech srovnávacích testech na různých okruzích dostal Focus od Rencka za uši..

    RS

    …jo na "polo" slickach… treba jen o 1-2 vteriny tak ze ja mam problém a verim mu, ze by to same dokazal s normalnimi pneu, ktere ma Focus. Kdyz poslali na jednom okruhu Focus take na slickach, R26.R porazil.

    Geo.

    Podla mna ide iba o dalsiu zo "zberatelskych" serii, aj ked deklaruju u Forda vyssie vykony a zrychlenie oproti standardnemu RS. Ucite to niebude ten pravy dovod, pre ktory si to niekto bude kupovat. Rozdiel, ci na okruhu nathne prdel o par sekund FoFo RS Meganu, alebo naopak je beznemu cloveku uplne nepodstatne. Tu asi ide o uplne cosi ine, ze to proste ak chces, tak si to kupis a nenapadne sa odlisis od inych. Image je image. Niekto by tu mozno ocakaval super tuningove skoro atomove doplnky. Ale nemusi byt vsetko prave orechove, ci carbonove. Existuje nespocet znaciek na trhu, ktori uvedli podobne kolorovane specialy, cize "all in black". Myslim, si, ze takto sa to jednoducho vyraba, poskladas auto a namocis do ciernej farby a vysledok mas zarucene cierny. 🙂 Ford podobne riesil aj modifikacie EU Fusiona a pod.. Proste ak niekto chce mat cosi v tomto prevedeni, tak si to kupi, nech to ma vykon akekolvek. Bezne s tymto autom nemame kde jazdit sposobom akym to jeho konstrukcia dovoluje. Prilis vela z toho na cestach nebude, aby mnohym bolo z totho zle. Na FWD a konkurenciu je FoFo urcite super. Len o malo v comsi zaostava za konkurencnymi 4WD. Focus ma cosi do seba. VW Golf GTI, GTD, R32 je tiez technologiou klasa, ale podla mna dizajnom prilis fadna. FoFo RS ma okrem nadupanej technologie pod kapotou, navyse prijemnejsi dizajn.

    F 40

    je zajímavý,ale opravdu mi leze na nervy ta reklamní upoutávka na stránky propagující toho zakrslého bachráče z RaJe a jeho bolševickou tlupu.Je mi jasné,že Autoweb žije z reklamy,ale tohle jste si mohli odpustit.:o(

    Jenyk

    AdBlock….

    Yaroukh

    Autoweb nejspíš nemá tak docela kontrolu nad tím, jaká reklama se tu zobrazuje. Pravděpodobně jsou zaregistrovaní v nějakém reklamním systému, a ten jim reklamu vybírá automaticky – s přihlédnutím k regionu, tématu a rozměrům plochy.

    No, i mně je z toho dobytka na blití. A když si ještě pomyslím, že pro něco takového existuje na našem "volebním trhu" ZNAČNÁ poptávka, jímá mě pocit marnosti z tohodle národa. 🙁

    Milan

    no a teď vážně… 350k na předku, to už je trochu zbytečně moc, ne? Nedej Bože, aby zapršelo… Prostě si myslím, že takové výkony jsou hodné čtyřkolky. Nicméně, RS jsem nikdy neřídil, tak se třeba najde někdo, kdo mi mé přesvědčení vyvrátí…

    Yaroukh

    Taky očekávám, že 350k už by mohlo "skřípat". Ale to se čekalo i u 300k. Spousta lidí tvrdila, že 300k nemůže na předku fungovat. Pak hodně reviews potvrdilo, že to kupodivu funguje velice dobře. Ale stejně je pořád hodně lidí, kteří si zacpávají uši a tvrdí, že 300k na předku je nesmysl.

    A tím jsem chtěl říct, že bych byl opatrnější v tom, co je dnes _u Fordu_ na předek "příliš". 🙂

    Kotouč

    Já čekám na nářez a vidím jen černé RS s vyšším výkonem a s černýma kolama. Kde je to slibované odlehčené hardcore RS 5OO?

    A když vyjelo 300 koní, tak všichni řešili jak to spálí volant a teď najednou nic nepíšou o dalších 50 koních navíc na předku? Nevim, co si mám o tom myslet. Vlastně vím to až moc dobře.

    Yaroukh

    Že nepíšou o spálení volantu může být právě tím, že je RS naučilo nesoudit předčasně…?

    Kotouč

    Nevím jak tebe, ale mě z technického hlediska hodně zajímá co s tím udělá dalších 50 koní a když o tom vůbec nic nenapíšou, tak to vypadá že:

    – je všechno stejné jako u 300ps

    – výsledek je odlišný jen minimálně a tudíž netřeba komentovat

    – revoknukle je nesmrtelný a můžem tam napařit klidně 150 koní a řízení bude stejné

    Yaroukh

    Z toho, co jsem napsal, je IMO zřejmý, že Revo-Knuckle za všemocný nepovažuju. Možnost, že se v nějakém testu (nebo ve všech) dozvíme, že 350 je i s R-K za hranicí využitelnosti, rozhodně nevylučuju.

    Čas 0-100 stáhli o 5pct (cca 2.5 délky auta), což není úplně zanedbatelné.

    Blbý je, že čas z The Okruhu z toho oficiálního pokusu přesně před rokem neznáme. (Ehm-ehm, nechci ukazovat.) Takže i kdyby se Ford s RS500 na Nürburgring vydal, budeme mít pro srovnání s RS jen čas z onoho pokusu organizovaného tím německým auto-časopisem.

    Umkebe Membe

    Jestliže RS500 kroužilo non-stop 10 000 km, tak nemohlo ani natankovat, a spotřeba je opravdu nepodstatná. Toto je mnohem důležitější údaj než, že výkon je 350 kobyl a má to černou fólii. 😀 Jo jo češtin zase trpí. A co řidič, přežil to? 😀

    krosnic

    Nevím, řekl bych že 350koní je OK. Třeba Pumaspeed nabízí úpravy v celkem 5ti výkonových stage už nějaký ten pátek. Končí to na 400koních a vše mají vyzkoušený…Jasně, 400koní je masakr, ale těch 340,350 podle mě bude bez problémů…

    Tomáš Pokorný

    video z realizace polepu aut firmy Facemotors

    http://www.facemotors.eu/index.php?page=videa&hl=cs_CZ

    Tomáš Pokorný

    video z polepu http://www.youtube.com/watch?v=KpTGIJOFjN4

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist