Ford Focus RS: už jsme ho řídili!

41 fotografiíFord Focus

Ford tvrdí, že nový Focus RS nedostal pohon všech kol, protože ho nepotřebuje. A má pravdu...

Diskuze

85 komentářů

    milan

    K autu mam jen tri pripominky. Napevno usazena sedadla,verim ze lidem ruznych postav nebude vyhovovat ze nelze vyskove nastavit sedacku.Otazkou jen zustava zda si budou stezovat ti vysoci,nebo ti mali?! A pak se mi zda ze 19" palcova kola s pneu o profilu 35 jsou prilis extremni na nase silnice plne vytluku a der.Obavam se ze zaveseni bude nadmerne trpet. A nakonec jsem ocekaval ponekud specialnejsi brzdy,neco od Bremba ci AP Racing.

    Kazdopadne to nic nemeni na tom ze kdybych na nej mel tak bych do nej sel. Byt jen vzdaleny odkaz na rallyove specialy mi ucaroval.Memu naturelu by sedla klasicka modra a cerny interier.

    RS

    A kde mas uvedeno jaky vyrobce (dodavatel) je tech trmenu?

    milan

    Me ani tak neslo o to kdo je Fordu dodava,to byl jen priklad,ale spis o jejich koncepci.

    cubalibre16v

    …no asi to bude tim ze brembo ci ap-racing nikdy nedelal plovouci trmeny! Ja osobne bych taky cekal vehlasnejsi znacku na brzdach nez prevzate trmeny z ST a potazmo z S-max.

    brembo mel Leon Cupra R I. Ibiza mela moznost mezi obema, Impreza, EVO, Alfa GTA, MiTo ap. vsichni zadali ukol nekomu jinemu aby to stalo zato. Nerikam ze budou spatny, ale hlinikove |4pistkove pevne trmeny budou mit vzdycky veci ucinnost nez jeden pistek a pasivni pritahnuti.

    krosnic

    Souhlas. Je to naprostá nádhera, je to zlo, nářez. Prostě jak já říkám "real face of hardcore" 🙂 Jen teďka nevím jestli jít do ojetýho STčka po faceliftu nebo do tohohle ďábla…No naštěstí na to mám ještě nějakej ten rok čas…:)

    PS: jednoznačně performance blue by ford…;) Trošku škoda pohledu do interiéru (kromě sedaček) a do motorového prostoru (nuda) ale to by zase nestál do milionu…takže raděj tak…:)

    Kyle

    není v pohybu na asfaltu, to je přeci jasné. To by se její existence dala zpochybnit lecčím, třeba BMW 1-er nebo koneckonců Golfem GTI.

    Ten Focus je príma.

    RS

    Jiste vetsina civilnich majitulu STi jezdi do prace pres sotolinove RZ a hlavne ti novinari v Praze. Sice by to bylo super, ale bohuzel kazdy rozhodne nemame za barakem RZty jako na Cypru nebo v Norsku.

    Kyle

    Ne, ale řada z nich jezdí na horách na sněhu.

    dv

    chtel bych videt jak by se tahle predokolka drzela v zatackach i na suchu za STI nebo EVEm

    Kyle

    Těžko říct, takovej Giles Panizzi v devadesátých létech na asfaltu proháněl s předokolkou čtyřkolky až běda. Hodně záleží na řidiči, o tom žádná.

    Sklenk@

    sem fanouškem suba, ale samo by mě zajmalo v čem a o kolik by byl tenhle fordík pomalejší než rézka (a jak by si ven ve srovnání s pomalejším evem X)

    dv

    Tak Evo je pomalejsi na start v zatackach bych ani nerekl.

    Nova X jede jak po kolejich teda musi bejt se Super AYC a timahle blbostma

    Kyle

    Doporučuju tenhle článek a v něm stať o 4×4 :http://mtw.fordclubs.org/article.php?article=46&rubrik=4

    Je s podivem, kam pokročila efektivita přenosu výkonu u předokolek. Nebo je RS úlet ? Snad se pletu…

    dv

    Jako auto je focus urcite dobry a pekny ,ale stejne bych sahl po ctyrkolce za ty prachy .

    Hitman

    Vem si britskou specifikaci Eva a pak se z STi stává pomalé auto:D

    krosnic

    Typuju že docela dobře…:) Ale jen na suchu pochopitelně…

    boso

    Čekal jsme od nového RS o hodně více. Co ty boční výdechy na předních blatnících, pokuď dobře vidím tak je to pouze imitace. To si snad dělají inženíři Fordu srandu, ne???

    Myslí si že nové RS NENÍ tak extrémní jako jeho předchůdce a nevtáhne tak řidiče do děje jako RS první generace.

    matheus

    koukni na testy na youtube.com

    Focus je peklo, neslyšel jsem o něm jedinou šptnou větu. Je to neskutečný rychlík a vypálil rybník všem pochybovačům.

    Jirka Červenka

    „Výdechy“ na blatnících a pod předními světlomety jsou opravdu falešné. Ale IMHO se to dá odpustit za ten funkční difuzor:-)

    RS

    Znate jine auto ve tride ktere ma funkcni vydechy na blatnicich?

    pes

    ty se buď rád matláš v lejnech nebo jsi redaktor auto.cz, kterej tady prudí. Nebo obojí

    cubalibre16v

    vydechy na blatnicich, no myslim ze HF Integrale EVO je mela funkcni, ale od te doby se nepamatuju ze by se nekdo priblizil.:-(

    Kuba2k

    Funkcni verze "vydechu" byly testovany, ale problem byl s hlukem. Pri tehle velikosti, spis malosti, tak akorat hvizdaly, ale nijak vyrazne tomu nepomohly. Takze proto jsou zaslepene 😉

    RS

    Za prve k prodelku na prvnich RS, je to nepravdiva spekulace (medialni kachna), zadna oficialni PR zprava to nedokazuje, pokud takovou primo od Fordu znas, autore, dej link. Ja ne. Vyrobeno podle predpokladu FMC bylo 4501 RS MKI ani o kus mene!

    K patentu Revoknuckle. Nevim jaky letity patent davno zanikle firmy myslite (prosim uvedte svuj bulvarni zdroj nebo nazev te letite firmy), jehoz platnost vyprsela pred nekolika malo roky.

    Pokud nic nemate, tak Vas upozornuji, ze Ford ma na Revoknuckle patent (puvodne pro vykonne TDCi Mondeo a Focus) uz pred rokem 2004. Coz Renault nema. Tak ze je fajn, ze jste upozornil na nekale praktiky vyvoje Renaultu Sport.

    http://www.not2fast.com/chassis/revoKnuckle.pdf

    Jak jsem psal nedavno Fiesty 1,4, uroven Autowebu jde strme dolu, byt Ford Motor Company, sro. tak Vas prestanu zvat na testovani. Opravdu ubohe. Skoda pro jinak dobry Autoweb.

    Jirka Červenka

    Patent Fordu se vztahuje na uspořádání ložisek a připojení stabilizátoru, nikoliv na samotnou myšlenku těhlice s odděleným čepem řízení.

    A to o té zaniklé firmě mi řekl do očí (a před mnoha svědky) Dirk Densing:-)

    Charger

    Ty jsi taky kachna…

    pes

    spíš vůl, a velkej

    JoshuaX

    Pravda pravda, RS to uz prehani…

    Sklenk@

    Proč přirovnávat excelentní akceleraci k Haldexu??? nepřijde vám, že trvalá 4×4 má lepší trakci a hlavně nemá interval mezi přiřazením zadní nápravy než Haldex???

    Osobně sem tak nějak nepochopil poslední větu 🙁 tak mi to prosim taky vysvětlete :- ).

    RS

    Pan Cervenka je "fanda" VW a VW bude "pravdepodobne" mit Haldex v Golfu GTI-R, tak ze si uz pripravuje "objektivni" pudu. Jak Golf GTI-R bude nej super hothatch s "haldexem".

    http://www.autoweb.cz/ze-zakulisi/volkswagen-golf-gti-r-jiz-ve-frankfurtu/16455

    Trvale 4×4 v Impreze nebo EVU proto zamerne vypustil.

    milan

    Typicka vlastnost čechu,hledat problem kde neni. Mozná se panu Červenkovi evokovala myslenka na Volvo ktere system Haldex hojně vyuziva a vzhledem k tomu ze jak motor tak prevodovka pochazeji od Volva mohl mit treba na mysli ze to vypada jako by si toho Ford vypujcil od Volva ponekud vic. Zadny nazor cloveka neni objektivni,vzdy se najde nekdo kdo ho zpochybni tak proc to sem vubec tahate.

    SkylineGT-R

    Presne tak, nechapem tie utoky. Ja som to pochopil hned, ako to pan Cervenka myslel. Je jasne, ze ak by bol Focus RS stvorkolka, bol by to Haldex od Volva.

    pes

    hele RS, nejsi ty náhodou debil?

    Charger

    náhodou určitě…

    jpor

    celý čas sa snažím prísť na to správne meno pre RS, a ono už to niekto objavil 😀

    Kuba2k

    Haldex pouzivany Fordem, napriklad v Kuga, si pripojuje zadni napravu na zaklade udaju z podelnych a pricnych akcelerometru, takze kdyz v zatacce prislapnes plyn, zadek uz je pripraveny na kroutak z prevodovky a ty uz jen citis jak zabira motor a jde to na zadni kola. Je to super. Jednou jsem mel moznost se projet s pripojenym datalogerem, kde bylo krasne videt kdy se kroutak prenasi i dozadu. Rozhodne to neni az ve chvili, kdy zacne prokluzovat predek.

    tata

    RS ma motor ulozeny priecne. Pokial viem, tak v tomto pripade sa da spravit kvazi vsehrab iba Haldexom. Pre trvaly pohon vsetky gum (napr Torsen) je treba mat motor ulozeny pozdlzne (a mozno sa tragicky mylim, ale ak ma vyvediete z omylu, budem iba rad). Konstrukcia Focusu je robena iba pre priecne ulozenie. Da sa samozrejme zmenit (vid WRC alebo Koisov vrcharsky special) ale to by sa nedal robit na linke v Saarlouis a urcite by nebol taky "lacny". Preto sam robim takuto uvahu, ktoru hypoteticky predniesol Jost: Ludia by chceli 4×4, ale ak to ma byt Haldex, v tom pripade nech je to radsej ten najsamfasa predohrab na Zemi …

    BTW, mam Focus …

    Falta

    Dejte tohle a Evo nebo to druhý kladivo s žlutým flastrem na boku na sníh a RS nemá nárok i kdyby byl místo přední nápravy tom cruise. Ale je pravda že na pěkným asfaltu může s Evem i Imprezou soupeřit…

    SkylineGT-R

    Gratulujem, urobil si fakt objav roka, ze predokolka na snehu nebude mat sancu na 4×4.

    Falta

    Já jen že to tu všichni srovnávají s STi víš?

    SkylineGT-R

    Pravdupovediac ocenujem, ze ste sa z noveho RS neposadili na zadok a nechyba kritika. Mam pocit ze aj inokedy nekompromisni anglicania maju pred tymto autom privelky respekt, aby mu nedali plne hodnotenie.

    Urcite suhlasim, ze to je bomba co sa tyka podvozku a trakcie, o to viac ma mrzi ta prevodovka, kedze Ford sam ich vie vyrobit spickove, len asi nie pre 440 Nm. A aj ked sa da skory koniec naliehavosti uz pri 5 000 ot. u turbomotoru ocakavat, aj tak som si prial, aby sa s tym motorari pohrali a zaspicatili "topend power" 🙂

    Smoothy

    …2 kola jsou na ten výkon málo. Často proháním Mondeo ST220 (166kW; cca 280Nm) a na suchu hrabe i na dvojku, v zatáčkách pod plynem samozřejmě pořád…

    Ano RSko má samosvor, ale i to nestačí (Revoknuckle přilnavosti nepomůže).

    Resumé: RSko je pěkné, rád se svezu, věřím všemu, ale auto s výkonem nad 200 koní na přední nápravě (pro sportovní jízdu) nechci. Že čtyřkolka na asfaltu nemá smysl? Zkuste si to třeba jen po dešti…

    Kdo nevěří, ať tam běží 🙂

    milan

    No ted uz jen zbyva nejaky zarity zastance BMW ktery nam povi ze jsme vsichni na omylu a ze nejlepsi sportovni auta jsou zadokolky. Bez ohledu na pohanenou napravu stale bohuzel plati 50,90,130. A ruku na srdce kdo z nas a jak casto se dostane na uzavrenou trat aby sve koniky radne vyuzil?! Bajecnym prikladem budiz test Audi RS6 v poradu Road look,kde nateseny redaktor simuloval jak si lze uzit tak vykonny vuz v českych pomerech. Presto ze jeho frustrace byla castecne hrana,byla vcelku vymluvna.

    I pres veskerou polemiku bych se vubec nezlobil kdyby mi RS rikalo pane a verim ze vetsine z nas by tak zamotalo ruce ze by nemeli cas premyslet od kterych kol ta sila jde.

    jpor

    kto dodržuje 50 / 90 / 130 nech sa prihlási

    Rátajú sa hlavne majitelia áut nad 200 koní, resp. 0-100 pod 8 sekúnd

    Dalibor Žák, autoweb

    Tak třeba já se hlásím do klubu 🙂

    Smoothy

    Milan:

    otáčíš smysl toho co jsem napsal. Taky bych se klidně projel.

    Ale alibistické kecy Fordu (a to ho mám rád):

    "Ford tvrdí, že nový Focus RS nedostal pohon všech kol, protože ho nepotřebuje." – platí jen pro ty, co s takhle výkoným autem nikdy "pilu" nejeli. Pilu? Stačí rozjezd na semaforu…

    milan

    Ja s nim nejel a tak nemohu potvrdit ani vyvratit tvrzeni Fordu,ovsem ty take ne.Za jistych okolnosti muze kazde auto mit potize s prenosem vykonu na silnici nehlede na pohanenou napravu a to se netyka jen civilnich vozu. Je to hlavne na ridici aby umel najit mez vozu a optimalne ho vyuzit. Jaky ma smysl jet s autem tak aby v zatacce hrabalo,mozna je to efektni ale ne efektivni. Pak by jsi mohl rict proc ma formule 1 800 koni kdyz je neni vzdy schopna prenest na silnici.

    milan

    Jsem rad ze soudnost a fandovstvi do rychlych aut se vzajemne nevylucuje.

    Dalibor Žák, autoweb

    Samozřejmě, zábavu si za volantem můžete užívat i v mezích zákona a dobrých mravů.

    Smoothy

    Nevím, jestli to myslíte proti mně, každopádně jsem rozhodně nenabádal k porušování zákona a "dobrých mravů". Psal jsem o svých zkušenostech. Nic víc, nic míň.

    Milane:

    Nevím co pořád vymýšlíš… Reaguješ na něco co jsem nepsal…

    HOWGH

    milan

    Smoothy ta vytka nebyla urcena tobe,ale ja reagoval ciste na tvoje prispevky.Nic nevymyslim,ty jsi psal jak prohanis Mondeo a jak hrabe,stejne tak jsi vyjadreni Fordu posoudil jako alibisticke kecy aniz bys mel s RS osobni zkusenost a k tomu se vztahovali moje pripominky. Jo klidne nechame toho,ale vzdyt jen klabosime nejde o zivot.

    Smoothy

    Jo, tahle diskuze k ničemu nevede.

    Mám své zkušenosti s výkonými auty a popsal jsem co dělá předokolka už jen s 220k. Focus je lehčí a mhohem výkonější. Proto ty alibistické kecy. Fordu se nevyplatí vyvýjet jen pro Focus RS pohon čtyř kol, tak raději řekne, že RS jej nepotřebuje.

    Stejně tak Ford může říct, že RS je lepší než Porsche. Nekteří mu budou věřit.

    RS je a bude bezpochyby hodně dobré a rychlé auto. Ford mám rád, mj. jeden vlastním. Ale některé věci by se měly brát s rezervou.

    Jasně, můžeš s ním jezdit tak, aby ti na výjezdech ze zatáček kola nehrabaly, na semaforu se můžeš rozjíždět na dvojku, ale na to si nemusím kupovat 300 koňové auto.

    Nějak jsem se rozepsal, tak to shrnu: RS vypadá skvěle, bude dobře a rychle jezdit, rád se svezu, ale to je vše. Já už se poohlídnu jinde…

    Milane, nic ve zlým, to jen na vysvětlení mého subjektivního pohledu…

    Jenyk

    ST220 nemá samosvor, navíc má vpředu myslím klasický McPherson, proto bych byl s porovnáním od stolu opatrnější. Já jsem zase příznivec zadokolek, ale tohle bych nezatracoval a vyzkoušel.

    Dada

    Snad nepřísluší, Fordu, aby byl brán jako špička, stále je to pouze Ford, interiér je opravdu strašný- značka, za kterou se v Německu nikdo neotočí. Rozhodně bych sáhl po BMW popř. MB, Audi, ač bych si musel v této kategorii připlatit.Navíc toto auto velice rychle morálně zastará narozdíl od MB.

    krosnic

    Řekl bych, že tady seš trochu mimo…Interiér je to poslední, kvůli čemu se tohle auto kupuje – ikdyž netvrdím, že je super…:)

    Kyle

    Přesně. Po interiéru vyžaduju 2 věci : dokonalou ergonomii ( samozřejmě inc. sedadel) a nevrzavost. Z měkčených plastů jsem se nikdy neudělal. Interiér je u mě ale o stupeň výš nad designem, ten jsem snad ( zajímavý, že kromě barvy

    🙂 ) neřešil nikdy : kdyby auto vypadalo jak Multipla nebo Dobló a jezdilo jak EVO, je mi exteriér šumák. Dokonce hnusný auto je výhoda, protože po něm není poptávka v Bulharsku a na Ukrajině, o závistivých sousedech nemluvě.

    krosnic

    tak, tak…:)

    Pepis

    Tak si kup Audi se ctyrma krouzkama a mas to.

    Aston

    Prv video, ktore som nahodou vyhrabal 🙂

    http://www.whatcar.com/news-article.aspx?NA=238365&EL=3315369

    Precital som si celu diskusiu a su tu naozaj zaujimave prispevky.:). Haldex Ford do RS neda, lebo nemoze konkurovat aktivnym diferencialom v Sti a Evo. A vyvoj niecoho podobneho by sa nezaplatil v produkcnych modeloch a ani v RS. Radsej spravili "najlepsi" hothatch s prednym pohonom ako ist do teritoria kde neposobia +- 15 rokov. Tak budu moct novinari alibisticky na zaver povedat, ze ide RS perfektne a to este nema 4×4. Cena na UK trh tam je nastavena super nizko, budu sa predavat ako teple rozky. To, ze Ford predokolky vie je fakt s ktorym sa asi vela ludi nevie zmierit :).

    Smoohy

    absolutní souhlas…

    Kyle

    Co dává Ford jako mezinápravovej diferák do WRCček ? Torsen?Je to jen dotaz, ne provokace 🙂

    Umkebe Membe

    Poslední sezónu či dvě jsou ve WRC aktivní dify (nevím proč) zakázaný. A pak se divte, že to Mitsu a Subu zabalili.

    Jinak tohle je PR článek jako prase – je třeba ho brát s rezervou. Já bych třeba v této kategorii volil mazdu 3 MPS, která taky perfektně akceleruje ze zatáček, ale narozdíl od RS nemá turbodíru. Ty dvě desetinky sekundy na stovce mě nevytrhnou 🙂

    Kyle

    Já to vím, že jsou zakázaný. Ale teprve teď mě napadlo, co asi značky používají.

    Na Torsen http://www.torsen.com/files/Torsen%20Application%20Chart.pdf to totiž nevypadá.

    lala

    A stejně i kdyby to na krásno fungovalo a jak nám ford tvrdí bude to pořád předokolka, takže při výjezdu z zatáčky mi kola nebudou pískat,ale futrama napřed stejně nemůžu jed.

    Umkebe Membe

    Kdyby jen to. Mám 125 kW, 180 Nm na předek zatíženej V6 a samosvor typu helical, tedy stejný princip jako focus a stejně to při rozjezdu do kopce urvu i na suchu.

    Ruppert

    Tady to odbornými názory přímo kypí. Čím míň znalostí a víc hlouposti, tím kategoričtější soudy.

    Focus RS funguje jinak než (téměř) všechny stávající předokolky, protože

    a) vzdálenost svislého čepu od středové roviny kola je poloviční

    b) úhel svislého čepu není diktován úhlem pružicí jednotky

    c) kolo nemění během otáčení volantem svůj odklon z negativního na pozitivní.

    Pak jsou tu faktory jako tlumiče pérování a vlastnosti pneumatik, ale zmiňovat tyhle nuance někomu, kdo uvažuje způsobem „Focus RS nemůže fungovat, protože moje auto při rozjezdu hrabe“ je nejspíš zhola zbytečné.

    Smoothy

    "Čím míň znalostí a víc hlouposti, tím kategoričtější soudy."

    …a ty jsi toho přesným důkazem:

    a) nemá vliv na přenos trakční síly na vozovku

    b) to je jen eliminace velkého negativa McPherson

    c) to je chybná interpretace, vliv na trakci je velmi omezený

    Doporučuji:

    a) projet se autem s 300k

    b) nenapadat ostatní z neznalosti – nemůžeš to posoudit

    Každý si kupte co se vám líbí a užívajte si. O nic jiného stejně nejde. V téhle debatě končím, nějak se to zvrhlo 🙂

    milan

    Az se kazdy z vas fundovanych kritiku s Focusem RS sveze,muzeme tady zacit seriozni debatu. Do te doby to ale budou jen plane reci do vetru.

    Pepis

    Asi tak. Na internetu v anonymni diskuzi je kazdej hrozne chytrej. Chtel bych vas, panove, videt.

    ema75

    zdravím,

    nezapomínejme na to, jak se chová dvoukolka a čtyřkolka na limitu… u čtyřkolky to nebývá takový problém, často to jde korigovat volantem a paradoxně přidáním plynu… u dvoukolky je to složitější. ubrání, zatočení volantem+plný plyn , po získání adheze srovnání a opět točení…pokud je na to čas…:-)

    JJ

    😀 nechci nikoho kritizovat ale pane dostal se někdy něco jako imprezu či evo na limit ? pokud by se vám to povedlo pravděpodobně to přehodnotíte …

    Petr

    Jet nekde s timto zelenym pometlem, tak budu za blbecka v kriklave zelenem fordu, co s i hraje extremni sportovni auto. Focus ST neni zadny zazrak a ani tohle pravdepodobne nebude… chybi tomu pocit sportaku … zvuk motoru a foukany maly 2.5l to umocnuji. Ale nepochybuji, ze si i s cenou okolo milionu svou klientelu najde.

    P.S. – Vedeli jste, ze RS ma elektricky posilovac?:)

    ventil

    Jak rekl jeden muj kamos po tom co se svezl poprve v mazde 323 gt-r ,,Ty vole…dvoukolky vymrely,,

    Souhlasim s clovekem nade mnou, pro sampony na vozeni se ve meste a gumovani na pred diskotekou to bude fajn, ten kdo se nekdy svezl v ostre ctyrkolce vi svoje…

    milan

    A v cem teda jezdis kdyz jsi takovy znalec?

    Elektricky posilovac,to jsi objevil Ameriku a ktere auto ho dnes nema?!

    Petr

    Bavoraky treba … zalezi ovsem na motorizaci. Vis, ja nejsem zadny odbornik a znalec sportovnich aut, ale jedno vim jiste … predokolka byt se samosvorem nebude nikdy sportak … sportak pro sampony mozna … zadokola nebo 4×4 permanentni. Ale nepochybuju o tom, ze se najde spousta mladych kluku, kterym bude RS vyhovovat.

    Pavel

    To se mi jako snažíš říct, že tohle není sportovní auto ?

    milan

    Jaksi jsi neodpovedel cim jezdis kdyz opovrhujes RS. Rika ti neco auto Citroen Xsara Kit Car,nebo Peugeot 306 Kit Car,mozna ponekud extremni priklad ale byli to predokolky se samosvornym diferencialem ktere ve sve dobe prohanely a porazely vozy kategorie WRC. Tolik k tomu ze predokolka nemuze byt sportovni auto. Priklad ze soucasnosti kdy Seaty Leon porazeji BMW v zavodech FIA WTTC. Za urcitych okolnosti muze byt i predokolka sakra nebezpecnou zbrani. Nikdo nepopira vyhody koncepce 4×4 za zhorsenych adheznich podminek ale tyhle jednostrane soudy jsou o nicem. A co se tyce tech mladych kluku,s autem jako je Focus RS se nejezdi machrovat pred diskoteky.

    Petr

    Jezdim stridave e46 M3 a 740i … s tim WTTC mas pravdu, to nikomu neberu … ale to uz jsme nekde jinde. Nejezdime na okruhu ale na silnici. No treba se mylim, ale pockame na nejaky erudovany test zahranicnich borcu nejlepe… klidne si pak nasypu popel na hlavu.

    Petr

    Oka mozna to bude rychlej preplnovanej hatch… jak bylo receno…je to mozna ten nejlepsi hatch:). Akorat boze v modre barve:)

    milan

    Ja nechci byt za rejpala ale pokud vim M3 E46 se take nabizela v ponekud kriklave zluto zlate barve a dokonce jsem videl i ostre zelenou. Ale souhlasim modra je dobra.

    muhehe

    ano, Seaty porazi BMW, ale taky je treba nezapomenout, ze BMW ma v ramci pravidel WTCC vetsi vahu, protoze maji zadni nahon. A treba 40 kg u teto kategorie dela i sekundu na kolo.

    Focus RS

    No tak to nevím kam na to chodíš, ale za posledních par let má "BayrischeMotorWerke" elektronickej posilovač řízení a dokonce mění svoji citlivost dle rychlosti, mění se dynamicky při parkovaní a jinak při jízdě na dálnici.

    sixao

    goood auto

    Orta

    Zdravim, znáte někdo císlo (kód) barvy zelena Ultimate?

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist