Ford Focus RS oficiálně!
5 fotografiíFord
Ford se rozhodl po několika únicích informací uvolnit oficiální fotografie a informace o novém Focusu RS.
Audi definitivně zabilo ikonický supersport. Proslavil ho Iron Man
Voyah dream nabídne luxusní svezení a překvapivé zrychlení. Nejvíce šokuje ale vizuálem
Jak funguje bezdušová pneumatika? Video odhaluje neviditelnou práci na silnici
Häkkinen prodává unikátní hypersporťák. Šampion Formule 1 dá kupci i speciální zážitek
Škoda Kamiq Monte Carlo se zalíbí hlavně obyčejným lidem, jejichž srdce tíhne k motorsportu
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
5 fotografiíFord
Ford se rozhodl po několika únicích informací uvolnit oficiální fotografie a informace o novém Focusu RS.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Vipadá skvěle.
vyadá příliš bestiálně na to aby byl skutečný… jako by zabloudil z rychlostní zkoušky 😀 ale jestli je tohle konečná podoba tak smekám! Paráda!
Vzhled je dostatecne drsny a vyjimecny ale neni preplacany.Vse vypada ze plni svoji funkci a nic neni jen na efekt.U interieru se ale mohli odvazat vic,zvlast kdyz je to jen koncept. Postaram operku pro levou nohu,cekal bych jinou grafiku pristroju. Myslim ze produkcni verze nebude prilis odlisna,asi zmizi zelena barva a monstrozni devatenacky vystridaji umirnenejsi osmnactky. Vykon se mi zda dostatecny,dulezitejsi bude jak ho dokaze prenest na vozovku. Sel bych do nej,zamlouva se mi vic nez EVO a o nove Impreze ani nemluve.
No je to trosku presekany…
no aby mohl konkurovat Evu a Sti, tak by prvně musel mít pohon 4×4 🙂
Pokud vim o konkurenci pro Evo nebo Imprezu nebyla vubec řeč. Pouze jsem poznamenal ze me zaujal vic nez modely zminovanych znacek a ze bych radeji sel do nej.
"Jestli to funguje, poznáme až při první testovací jízdě. Jenže Focus RS se stále ještě vyvíjí, aby byl plně schopný konkurovat Imprezám a jiné všežravé havěti. A tak se na trh dostane až začátkem roku 2009."
Konkurovat Evu a Sti bude urcite, ja kdobre to se uvidi, trakce ma byt podle Fordu stejne dobra jako u vozu s AWD.
Naopak Focus bude mit vyhodu mensi vahy.
je otazkou, jestli na rovnem useku nebude predokolka se stejnym vykonem teoreticky diky mensim ztratam pri prenosu vykonu rychlejsi, nez ctyrkolka, rekneme ve stejne vykonnem sti. asi v RS prijde clovek o ten mamuti zatah na jednicku a dvojku, kdy bude predokolka a el. trakce mit co delat prenest alespon vetsinu vykonu, takze kopance z pomalych zatacek zrejme nebudou tak extremni, nicmene za tu cenu to bude skvely zazitek. i kdyz stale ve skrytu duse lituji, ze ford neprinesl ctyrkolku. rs vypada povedene, i kdyz hodne drave, uvidime, co to bude v realu a v konzervativnejsich barvach. po svezeni s nim se rozhodnu, jestli do nej jit nebo smerovat k (drazsimu a zrejme ne tolik pohlednemu sti)
Vsadim boty ze na Severni smycce bude rychlejsi nez ony zminovane super4x4….Giganticke naklony a nedotacivost nove STI v zatackach nesnesu a EVO pro me ztratilo smrnc, RS bude takovy potetovany vytrznik….pekne rychly…
společně se budem modlit ať u RS zbytečně nepřepálí váhu. Jestli bude vážit jako ST tak je tady über hotHatch
potetovanej vytrznik je GT2..;)
pánové, já nevím jak vy… ale já už se moc těším, vypada úžasně. těď jak to bude s výkony na silnici… ale taky bych dal ruku do ohně za to, že si s tím Ford poradí jako vždy na jedničku..:-)
Hmmm. Vždycky jsem snil o Evu, ale teď to vypadá, že se mé sny přeci jenom trochu změní. Přeci jenom Subo nebo Evo má dnes každý druhý, ale Focusů RS zatím moc nejezdí ani v předchozí generaci a tenhle vypadá vcelku ostře. 😀 Jenom aby ho pak neměl každý druhý.