Ford by mohl prodat podíl v Mazdě
Ford
Ford nemá peníze na další vývoj a tak musí prodávat, co se dá. Na řadě je Mazda a Volvo.
Audi definitivně zabilo ikonický supersport. Proslavil ho Iron Man
Voyah dream nabídne luxusní svezení a překvapivé zrychlení. Nejvíce šokuje ale vizuálem
Jak funguje bezdušová pneumatika? Video odhaluje neviditelnou práci na silnici
Häkkinen prodává unikátní hypersporťák. Šampion Formule 1 dá kupci i speciální zážitek
Škoda Kamiq Monte Carlo se zalíbí hlavně obyčejným lidem, jejichž srdce tíhne k motorsportu
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
Ford
Ford nemá peníze na další vývoj a tak musí prodávat, co se dá. Na řadě je Mazda a Volvo.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Volvo ať klidně prodá, jezdil jsem se dvěma modely V70 a byla to hrůza. Na Mazdu nemám názor.
Jaguaru a Aston Martinu je velká škoda!
Dobrá zpráva by mohla být, že pokud prodá Volvo, nebude mít v Evropě "prestižní" značku.
Co kdyby pak do Mondea nebo S-Maxu začal dávat 2,7 diesel V6 z Jaguaru/Peugeotu/Citroenu, případně se vrátil k skvělému benzinovému V6 2,5 nebo 3,0. Jen se bojím, zda se to do nového Mondea vejde.
Možná by také neškodil návrat ke Scorpiu (samozřejmě v novém designu).
Vzhledem ke stale se zvysujicimu tlaku na snizovani emisi je snaha pouzivat maloobjemove motory. Takze nic vetsiho nez je tam ted, uz v Mondeu nebude. Casem tam bude 1.6 (170k) a 2.0 (200 a 240k) benzin v turbu, 2.0 TDCi bude mit s Euro5 160k, 2.2 TDCi 200k 😉
A do noveho Mondea se v podstate vejde i V8, vzdyt je to uplne stejne auto jako Volvo S80 😉