Fiat má nové logo

V tradiční italské automobilce dochází k velkým změnám a nově nalezenou dynamiku má zdůraznit i lehce pozměněné logo.

Jen slepý by neviděl ten pokrok: Začlo to Pandou, která zničeho nic vykoukla z řady nudných a nekvalitních Fiatů a navázala na starou tradici značky, k jejímž přednostem vždycky patřilo vyrábět poctivá malá auta. Croma naznačila, že se ten trend nebude týkat jen městských mrňousů a novému Puntu mnozí říkají „malé Maserati“ – tak pohledná je jeho příď. A přestože nové Bravo ještě většina lidí naživo neviděla, zdá se, že ty největší trumfy má Fiat ještě v rukávě.

A právě na přídi nového Fiatu Bravo se poprvé objeví inovované logo automobilky. Je dílem stylistického studia Fiatu a firmy Robilant Asociati, která se zabývá značkovým poradenstvím a strategickým designem. Na rubínově červeném pozadí najdete svisle protáhlá písmena FIAT ohraničená stylizovaným štítem, který zdobil Fiaty od roku 1931 do roku 1968. Celé logo je vsazeno do chromového kulatého rámečku, což je další historický odkaz. Kulaté logo s bílými písmeny na červeném pozadí, ohraničeném vavřínovými listy, zdobilo v minulosti mnohé sportovní a výkonné Fiaty.

Fiat věří, že nové logo pomůže vyjádřit spojení historie a moderní současnosti a poukázat na vůli k neustálým změnám k lepšímu, kterými firma prochází. Pokud budou všechny změny vypadat podobně nádherně, jako nové Bravo, nemáme k tomu nejmenší výhrady…

Honza Koubek

31.10.2006 11:34

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist