Fiat Grande Punto (od 2005)
6 fotografiíAutobazary a vše o ojetých autech
První generace modelu Punto se stala bestsellerem, ani druhá se neprodávala špatně. Třetí řada výrazně povyrostla, a tak ji Fiat přejmenoval na Grande Punto.
Audi definitivně zabilo ikonický supersport. Proslavil ho Iron Man
Voyah dream nabídne luxusní svezení a překvapivé zrychlení. Nejvíce šokuje ale vizuálem
Jak funguje bezdušová pneumatika? Video odhaluje neviditelnou práci na silnici
Häkkinen prodává unikátní hypersporťák. Šampion Formule 1 dá kupci i speciální zážitek
Škoda Kamiq Monte Carlo se zalíbí hlavně obyčejným lidem, jejichž srdce tíhne k motorsportu
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
6 fotografiíAutobazary a vše o ojetých autech
První generace modelu Punto se stala bestsellerem, ani druhá se neprodávala špatně. Třetí řada výrazně povyrostla, a tak ji Fiat přejmenoval na Grande Punto.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
S tím držením volantu to nemyslíte vážně…., samozřejmě, že má GP vybrání na palce přesně v poloze třičtvrtě na tři, a to dost výrazné. Buď autor článku auto nikdy neviděl, nebo to opsal od nějakého zahraničního kolegy, který neví co píše.
No tiez mi to prislo take, povrchne, ako keby nikdy nesedel v tom aute. Ten motor 1.2 mi pride priam nebezpecne slaby, a nie idealny. jazdil som s nim, je to vazne katastrofa. Dalej su otrasne povrchy, volantu a najme sedaciek. A neskutocne kusave brzdy, uplne necitlive, bud neprzdia, alebo brzdia iba naplno. A velmi mekke pruzenie, az nebezpecne na take male auto. Inac krasny dizajn, aj priestornost, mi pride taka ista ako v Brave.
GP vlastním měsíc a to verzi 1,4 T-jet sport. Super auto, kterému většin aut na silnici překáží.
a ty jsi co za kokota?ještě slovenskýho..co je kousavý?brzdy?anebo má nějakej trouba těžkou hnátu,pche jdi se vycpat..donedávna si jezdil v trabantu a ted machruj ty skupino
Teda nevim kdo vám ho pučil, ale ty mračítka sou odporný.
Opisujete nesmysly od serveru auto.cz … :-)))
Ten článek i ta fotka je obšlahnutá ze SM
Vážený pane, nic není odnikud obšlehnuto! Fotky i texty pro SM i na Autoweb dodávám já. Obě redakce mají originály, informace se ale přirozeně krejí – vždyť jde o stejný vůz.
Nesmysl
No tak nevim co si o téhle recenzi mám myslet… Snad jen to, že ve voze ani redaktor nejel. S tím motorem 1,2 to snad nemyslíte vážně?! Takhle tragický motor jsem dlouho neviděl, to samé platí o základní 1,4 v bravu. Beze srandy ten motor se mi zdá i nebezpečný jak je slabý. Vyzkoušel jsem nespočet aut a kdyby se mě někdo zeptal, jaký motor na mě zapůsobil nejhůř, tak označim tyto dva od fiatu. To i motor třeba z takové félicie na mě působil nesrovnatelně dynamičtěji a taky se mě zrovna s tímto vozem stalo, že mě na dálnici felície pěkně vyprášila…:-). Když motor od fiatu, jedině 1,4 Tjet. Zlatý byly starý 1,6 16V v bravu….
chacha..další mongolsko
Tak pan "autor" článku zrovna nenapsal nestranný článek. Jinak k záporům uvedeným na konci článku: 1. přeposilované řízení = otázka zvyku a to samé platí o brzdách. 2. pouze tvrdé plasty v interiéru = nesmysl, jelikož čelní díl přístrojové desky (většinou v barvě sedaček je z měkčeného materiálu), je pravda, že by toho mohlo být více. 3. to zavírání dveří = další nesmysl, ale já osobně jsem zkoušel jiný kus GP. Osobně se divím, že takovýhle rádoby pisálci můžou psát takhle zcela neobjektivní články, jelikož to snižuje úroveň na těchto a jiných webových stránkách.
Zajímavé, že každý test (pokud není obšlehutý) je jiný.
Z toho je vidět, že každý má jiné nároky.
Zveřejněné testy nejsou 100%-ním názorem testujících. Ať mi nikdo z testujících nepovídá, že některé informace nepřebírá od jiných – viz. poznámka o praskajících žárovkách ve světlech. Může toto testující redaktor napsat ze svých zkušeností.
Redaktoři píší i řadů krávovin jako ve zmiňovaném Světě motorů, když uvedou, že majitel vyměnil žárovky H4 za H4 s modrým sklem které hůře svítí a na závěr Grandepunto vyhodnotí, že špatně svítí. Co si mám o něm myslet.
Pro všechny testující redaktory:
Hodnoťte auta podle svých pocitů a nepřebírejte hodnocení od jiných.
Objektivní hodnocení získáte pouze dlouhodobým používáním vozidel.
GP vlastnim pol roka.rv.5/2009. Je to 1,2 8v. Motor je slaby,ale na tak male auto v meste staci az az.vystrelit z krizovatky sa da prvotriedne,to auto mi pride v meste fakt dynamicke.na okreskach pohoda,horsie je to s predbiehanim a na dialnici,tam uz straca dych,no da sa to zvladnut.samozrejme toto plati ked som v aute sam/s priatelkou.nalozene gp je lenivejsie.spotrebu mam 7,1/6.2/4.9 mesto/komb/okresky-auto ma 10tis km.brzdy su fakt jedovate,treba na ne zvyk,no ten som nabral v tredi den vlastnictva.ucinok sa da vyborne davkovat.a inak,fakt to uzasne brzdi(viac sa bojim o zadok auta ako o to,ze niekoho naberiem).svetla mi pridu normalne(podla kolegyne moc silne).int je pekny,materialy su ale slabe.plast volantu je dobre vrubkovany,nesmyka sa.volant je taky maly,ale dobre padne do ruky.radenie ziadna slava,ale hroza to tiez nie je.posilnovac ma zapinatelny city rezim(ucinny),inak je posilovac taky primerany.mne padol do ruky uplne idealne.zo zvysujucou rychlostou riadenie volantom pekne "tuhne".jo a podvozok je skvely,paradne sedi na ceste,zakruty zvlada perfektne.pre uplnost,najazdil som najviac na felde,fabii a citroene c4.superlativy preto berte s ohladom na skusenosti s inymi vozidlami v tejto kategorii.s autom som neskutocne spokojny.
grande punto 1,2 dynamic vlastním šestým rokem, najeto 45000 a tady jsou mé poznatky-
negativa:
-tvrdý podvozek
-hlučný podvozek na méně kvalitních silnicích
-rezavé podvozkové komponenty, veškeré!
-špatně se otvírají zadní dveře (děti je zvenku nemají šanci otevřít)
-neseřiditelné ostřikovače (stříkají kousek nad stěrače), lze upravit, vyměnit za jiné
-rádio nepřehrává mp3 i když je to v manuálu avizováno
-rádio lze vypnout jen zdlouhavým přidržením tlačítka off (vymyslel kretén)
-v zimě špatně topí (nutná úprava sání motoru)
-líný motor
-olejová náplň jen 2,6 litru, nutná častější výměna, uváděná výměna v manuálu 30000 km je totální hovadina, která vede jen k zadření motoru ( i v SM zmíněno )
-nepřirozeně dávkovatelné brzdy, jedovaté, vhodné do sporťáku ne do tohoto prdítka
-špatně přístupný a malý kufr
-tlustý přední sloupek, omezený výhled
-chybí šestý převodový stupeň na dálnici
pozitiva:
-dobrá spotřeba
-vpředu prostorný interiér, vzadu nic moc (prostor na nohy)
-hezký vzhled z venku i zevnitř
-spolehlivé (výměna oleje po 15000 km)
-do města ideální auto, i na nějaký ten delší výlet není špatné
-pohodlné sedačky
-řazení
-řízení (není a ani nemůže být přeposilováno, posilovač se od určité rychlosti vypíná)