Fiat Coupé 20v Turbo
6 fotografiíAutobazary a vše o ojetých autech
V polovině devadesátých let vypadal jako UFO, díky tomu ale vůbec nezestárnul a s přeplňovaným pětiválcem s výkonem 220 koní může měřit síly i se současnými sportovními kupátky.
Audi definitivně zabilo ikonický supersport. Proslavil ho Iron Man
Voyah dream nabídne luxusní svezení a překvapivé zrychlení. Nejvíce šokuje ale vizuálem
Jak funguje bezdušová pneumatika? Video odhaluje neviditelnou práci na silnici
Häkkinen prodává unikátní hypersporťák. Šampion Formule 1 dá kupci i speciální zážitek
Škoda Kamiq Monte Carlo se zalíbí hlavně obyčejným lidem, jejichž srdce tíhne k motorsportu
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
6 fotografiíAutobazary a vše o ojetých autech
V polovině devadesátých let vypadal jako UFO, díky tomu ale vůbec nezestárnul a s přeplňovaným pětiválcem s výkonem 220 koní může měřit síly i se současnými sportovními kupátky.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Přesně tak, je to Ferrari pro "chudé".
I po těch letech kdy se začalo vyrábět, se vždy za ním ohlédnu a zasteknu si, že co kdyby ono a já 🙂
stale super kara, zlata 90-ta leta!! Dnes to je vse k pobliti…. vsechny auta skoro stejna, nemluve o Koline 🙁
Jdu do něj!Nemůžu se dočkat až ho pořádně proženu:-)
neskutečná kára , jsem štastný majitel limitované edice a opravdu je bomba se s ním svézt,i po letech se za vámi lidé otáčejí jako po nejakém exotickém supersportu
Jakou máš barvu-abych Tě nepřehlíd na silnici. Já se dal na žlutou a našel jsem ho trochu čipnutý na 250 koníků. Jede super! Bohužel do něj zasáhli naše zlaté české ručičky v jednom ostravském servisu a jsou s tím starosti! Např. tek olej – čím to bylo – nedotaženej olej. filtr a další věci – děkuji bohu, že jsem se nazabil, protože šroubování se jim vymklo z rukou a na co šahli, tak to strhli – i na kole ze 4 tři!
Jinak spokojenost
Bred
Jeto fakt paráda!!! Taky semsi pořídil cupátko 20v Turbo,a vopravdu sem nečekal žeto pojede tak super!
Dobrej,chtěla bych se zeptat dělá se jen benzín nebo i nafťák..někdo mi tvrdí že jen benzín.Díky
Ahoj, je to iba v benzíne
Dokonalost sama.A taky hledám dobrý kousek,který mi bude říkat pane…
Nazdar fanoušci. Zatím marně hledám model tohoto auta, kdo by věděl, kde ho najít, pošlete mi prosím info. Díky
Ahojky, dělá ho italská firma BBR v měřítku 1:43, buď jako stavebnici za 1600Kč nebo hotový model za 2500Kč. Také jsem ho sháněl, ale marně. Ale nakonec jsem jeho hrdým majitelem, a jsem rád. 🙂 R
viz. můj příspěvek předtím
http://www.fiatcoupe.cz -českej fiat coupe klub
Zdravím fanoušky. Uvažuju o koupi ojetého Fiata a váhám jestli Coupe, nebo Barchetta. Líbí se mi oba vozy. Coupe je nepochybně praktičtější. Barchetta zase stylovější. Potřebuju ale auto, které může stát venku na parkovišti a spolehlivě mě denně doveze do zaměstnání. A to i v zimě. Je toho Barchetta schopná? Počítám s verzí s hardtop. Co prostor? Teď mám Chtysler Neon a ten je v poodě, Coupe je na tom asi hůř a o BArchttě ani nemluvím. Ale tak jak tak se mi Barča líbí nejvíc. Poradíte mi někdo ?? Díky Bobb
Zdar ´Bobe, mám Coupé, vnitřní prostor pro posádku je lepší než u octavie, takže snad Ti to bude stačit. I kufr je na tuto třídu nadprůměrný. Barcheta je maličká, ale je s ní také zábava – hlavně v létě.
Článek o FIAT Coupé 2.0 20v Tturbo je dobrý až na nepřesnosti v parametrech. 0-100 km/h je za 6.2 s, a max rychlost je přesně 250 km/h.
Měl jsem ho, Mám ho a budu ho mít už asi na vždy. Je to moje srdcovka. Radši si koupim třetí auto do rodiny než se ho zbavovat. Jezdí skvěle. Za pět let co ho mám žádný problém. Na začátku jsem mu dopřál a te´d se jen vezu. stačí dodržovat jen základní vyměny svíček,olejů,filtrů.
I love you coupé 🙂
Pokud redakce měřila hodnotu ojetého automobilu na silnici a ne na válcové zkušebně, může být jejich hodnota reálná. navíc je to jedno, daleko smysluplnější je hodnota zrychlení z místa na 1000 m (26,5 s).
jen bych trochu vyvrátil mýty a pověry ohledně 20v versus starší 16v. Na interneru je často k přečtění, že 20v je lepší a zejména spolehlivější, s čímž nelze souhlasit. 20v má – na rozdíl od 16v – variabilní časování sací vačky. Kupodivu se jedná o elektromagnetický variátor, takže s ním nejsou obvykle problémy za celý život motoru. Je tam ale zejména proto, že turbodmychadlo 20v je velmi slabé – je to zcela komerční Garrett řady TBO25. Předchozí 16v měl špičkové turbodmychadlo TBO367, které vycházelo z turbodmychadla v deltě Integrale Evo, pouze sací komora je menší. Navíc motor 16v je osazen kvalitnějšími materiály, jeho životnost je delší a zejména – jeho laditelnost je nesrovnatelně lepší než novějšího 20v. 16v motory s výkony kolem 270-300 koní nejsou ničím neobvyklým. 20v má ale mnohem lepší brzdy, které patří spolu s ventilací k nejslabším článkům 16v TB. 20v navíc trpí velkou spoustou závad v elektronice Bosch, které uzpůsobují ztrátu výkonu motoru. 16v je naproti tomu osazen špičkovým motormanagementem Magneti-Marelli IAW 4W P8, který je nejen velmi spolehlivý, ale i nesrovnatelně adaptabilnější. Samozřejmě výrazně dražší…
Osobně bych doporučil Coupé 20v Limitované edice, osazený 16v motorem, ale to se samozřejmě nevyrábí. Pro díly nejen na Coupé viz http://www.competizionecz
Dobrý den. Rád bych se zeptal majitelů tohoto krásného auta, nebo kohokoliv se zkušenostmi s ním, jaká je jeho spotřeba město/mimo město a také jestli jsou bez problému k sehnání náhradní díly a jak jsou finančně náročné v porovnání třeba s Octávií. Mám v úmyslu si jej koupit, ale váhám právě kvůli chybějícím informacím. Velice vám za jakékoliv info děkuji.
jak už jsem psal mám 20VT Plus, ovšem ne na denní ježdění, spotřeba s lehkou nohou mimo město 10 l, když si to užívám, tak bez problémů 15, ve městě cca 11-12l, pokud tě zajímá spotřeba kup si radějí 1,8 16V, co se týká dostupnosti dílů (mluvím o 20VT) tak spotřební věci se dají koupi bez problémů a ceny jsou srovnatelné s ostatníma Fiatama, ze spotřebních věcí jsou dražší přední brzdy a výměny oleje (leje se tam Selenia Racing). Problém nastává u méně obvyklých věcí, které už nejdou koupit ani ve Fiatu, naštěstí se můžeš poohlídnout v coupe klubu http://www.fiatcoupe.cz. Přeju šťastnou ruku při výběru, vybírej jen ze zachovalých kusů