Fiat Bravo (od 2007)

7 fotografiíAutobazary a vše o ojetých autech

Ojeté fiaty lákají na příznivé ceny, ale pověstí poruchových aut odrazují. Ne jinak je tomu v případě pohledného modelu Bravo.

Diskuze

17 komentářů

    peto

    pride mi to ako dost tvrde hodnotenie.. odporucam precitat clanok http://www.autobild.de/artikel/fiat-bravo-1.9-mjt-emotion-dauertest-1171481.html tu bravo po 100tis. km dopadlo na jednicku a pobilo cely koncern 🙂

    bravo je ok auto (rovnako ako predtym Stilo)m ale trpi na zasadne veci:
    – schopnosti servisov su podpriemerne
    – ceny nadsadene
    – dizajn opozerany a nemoderny

    vo finale je kopec ktajsich aut za rovnake ceny.

    UnLife

    více věřím TUV, který porovnává desítky a stovky kusů, než jeden konkrétní v testu novinářů, kteří se k auto v rámci možností chovají jako lidé.

    praveze dizajn povazujem za velmi vydareny …
    ostatne je mozno pravda, patri skor k priemeru …

    Lovap

    No … neviem. TUV je niečo ako STK, nie? A teda viac-menej sleduje ako sa kto o auto stará, nie? Predsa keď idem na STK, najprv zaveziem auto do servisu, nech sa mi naňho pozrú, či tam niečo netreba \“poštelovať\“, prípadne nech mi ho rovno na tú STK pripravia …

    to sice máte pravdu, ale i přesto mají velký vzorek prohlížených kusů od jednoho, což už může být do jisté míry směrodatné. nicméně je zajímavé, jak zástupci VW úplně pohořeli v odkazu prvního diskutujícího kolegy

    bob

    Jazdne vlastnosti patria medzi mierne nadpriemerne. Motorizacie su zive, a maju primeranu spotrebu. Auto ma 5 stars v NCAP, dizajn aj ked je subjektivna vec, musi sa uznat ze taliani ho vedia. Zakladny motor 1,4 16v vychadza z rady motorov FIRE, tie patria vseobecne k odolnym agregatom. Batozinovy priestor skutocny nadpriemer v triede kompaktov. Sestupnova prevodovka od zakladnej motorizacie. Naladenie podvozka skor tvrde. A tie praskajuce ziarovky… to musia byt zarucene informacie 🙂

    Urcite je to hodnoceni tvrde a nezaslouzene. Mel jsem Bravo II v \“nejrizikovejsi motorizaci\“ 1.9 JTD 110 kw. Za celou dobu se jednou menil EGR ventil. Jinak jsem do servisu jezdil v podstate jen na vymenu oleje a rucni myti – Rolny Prostejov, kde jsem byl naprosto spokojen.
    Bravo ktere jsem mel bylo sluzebni, vracel jsem jej z duvodu konce smlouvy. Bylo to nejmene problemove auto v cele firme a melo jedny z nejvetsich mesicnich najezdu.
    Dodnes na nej rad vzpominam.
    Nicmene na druhou stranu musim Fiat pokarat za jedinou karosarskou verzi, prilis uzkou nabidku benzinovych motoru (nebyt to firemni auto, sel bych radeji do benzinu).

    pajar

    Žádná z těch statistik není směrodatná. V dlouhodobém testu můžete mít smůlu na mimořádně nepovedený výrobní vzorek, ostatně i nadprůměrný. U TUV dopadne hůř automobil s prasklou žárovkou, než ten který musel měnit převodovku. Zrovna tak zanedbatelné prosakování oleje je pohroma na rozdíl od motoru, který je schopen sám spořádat mnohem větší množství, jenže přes nařízené kontroly projde na hvězdičku.
    Ostatně i výsledky jsou dost často protichůdné. Zatímco italské výrobky bývají na chvostu hodnocení TUV, tak u dlouhodobých testů jsou tam spýše zas ty űberauta.

    pajar

    Žádná z těch statistik není směrodatná. V dlouhodobém testu můžete mít smůlu na mimořádně nepovedený výrobní vzorek, ostatně i nadprůměrný. U TUV dopadne hůř automobil s prasklou žárovkou, než ten který musel měnit převodovku. Zrovna tak zanedbatelné prosakování oleje je pohroma na rozdíl od motoru, který je schopen sám spořádat mnohem větší množství, jenže přes nařízené kontroly projde na hvězdičku.
    Ostatně i výsledky jsou dost často protichůdné. Zatímco italské výrobky bývají na chvostu hodnocení TUV, tak u dlouhodobých testů jsou tam spýše zas ty űberauta.

    k22

    Pokud má vůz fatální poruchu, tak na STK vubec nedojede, že…
    Takže asi tak soudruzi

    Dix

    Tam bych si nenechal opravit ani koloběžku.

    Technické znalosti majitele spočívájí v tom,jestli platit hotově nebo převodem.Jejich vedoucí prodeje neví jak funguje TCT převodovka v Alfě Romeo a jak se liší od té ve Volkswagenu.Ve Freemontu si neumí přeložit anglické popisky na rádiu.Při výměně oloje se olej a filtr nevymění,ale zaplatit to chtějí.Rok stará předváděčka,kde každej tlumič má jinou tuhost.Nedoporučuji a vyhýbat sem jim.Čím víc lidí u nich přestane kupovat a servisovat,tím líp,alespoň zkrachujou.Prodej katastrofa,servis ještě horší.

    bravo II - 110 kw

    Auto mám pět let a bez jediné poruchy. Žárovky původní, klim. OK. Jen ten výfuk je trošku více ohnilí. Řazení v pořádku. Ale podotýkám že jsem poctivý řidič a každoročně navštěvuji servis na roční prohlídku. Je to mé již druhé Italské vozidlo. Před tím sem měl Alfa Romeo 147. A i to bylo sedm let bez nějaké vážnější poruchy. Jen běžné opotřebení. A věřte že auta nijak nešetřím. Mám rád svižnější jízdu.

    Venca

    Bravo II 1,4 16V mám již tři roky. Kupováno nové, nyní najeto 45000 km. Prozatím bez jediné poruchy. I žárovky jsou původní a to všechny. Jediné co jsem kupoval byly stěrače. Olej dle výrobce měněn po 15000.

    Venca

    Doplnění olej. Myšleno značka a specifikace oleje dle výrobce a výměna vždy po 15000 km

    Jan

    Opět jedno pouze z části podložené hodnocení. Vlastním již 4 Fiat a nikdy žádné problémy. Vždy jsem pouze četl, jak jsou ty modely problémové. Hodnotí to ti, co to auto nemají (když jsem měl Bravu 1,2 16V, tak jsem v aktuální době četl ve Světě motorů, jak je to problémový vůz, po letech se ve stejném časopisu dozvídám, jak jde o vcelku bezproblémové vozidlo-ojetinu). Víme o problémech koncernu s motory, problémy jiných renomovaných značek, kdy tyto jsou bagatelizovány. Fiat je z technického pohledu daleko méně problémový. Mám automobilní vzdělání a rozumím tomu „alespoň částečně“. Zajímalo by mne, jaké vzdělání mají ti novináři, kteří o tom tak zasvědceně píší. Jsou to jen tzv. tlachy a odvolávat se na hodnocení německé STK je zcestné a zavádějící.

    ondra

    Vlastním druhé Bravo v řadě. První bylo 3dv. Bravo první generace s benzínovým 1.8 16V 83kW. Nyní mám současný model s dieselem 1.9 Multijet 110kW. Tedy podle recenze nejrizikovější motorizace. Ani s jedním z nich jsem nikdy neměl potíže, které se v recenzích prezentují jako nejčastější. Čili nikdy problémy s elektronikou. S motory jsem problémy taky nikdy řešit nemuse, krom údržby, tedy rozvody, oleje. U starého benzínového 1.8 jsem měnil termostat u nového dieselu 1.9 jednou výměna EGR. *Auta jsou živá a většinou konkurenční vozy dokáže překvapit. Tedy obzvlášť majitele vozů koncernu VW. Nalepí se na zadek s tím, že „vyklepnu“ tu italskou plechovku… jenže ejhle…ital mi ujíždí, jak je to možné?… mám přece TDI?! * Co jsem kdy musel na obou vozech řešit, tak to je občas za pár let díly podvozku. Tedy z mého uživatelského pohledu drobné náklady za tyčky stabilizátorů (asi 1700 za obě i s prací v servisu). Na starém Bravu jsem vyměnil i přední tlumiče, ale to autu bylo 10 let a víc jak 200tis.km. Na novém 1.9 multijet jsem nedávno dělal přední kotouče po cca 110tis.km. Je to špatná bilance? Myslí, že ne, že to jsou spotřební věci, které navíc závisí na kvalitě silnic ve vašem okolí a stylu jízdy. Já jsem spokojen. Mám auto, kterých nejezdí milión, navíc výkonem hodně nad průměrem s přitažlivým designem.

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist