Ferrari F458 Italia Spider bude
Ferrari
Vedení automobilky Ferrari oficiálně potvrdilo přípravy otevřeného F458 Italia.
Audi definitivně zabilo ikonický supersport. Proslavil ho Iron Man
Voyah dream nabídne luxusní svezení a překvapivé zrychlení. Nejvíce šokuje ale vizuálem
Jak funguje bezdušová pneumatika? Video odhaluje neviditelnou práci na silnici
Häkkinen prodává unikátní hypersporťák. Šampion Formule 1 dá kupci i speciální zážitek
Škoda Kamiq Monte Carlo se zalíbí hlavně obyčejným lidem, jejichž srdce tíhne k motorsportu
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
Ferrari
Vedení automobilky Ferrari oficiálně potvrdilo přípravy otevřeného F458 Italia.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Zase ty stejné kecy o otevřených autech… Zkuste si někdy projet Hochalpenstrasse v nějakém uzavřeném Coupé a pak v dobrém Roadsteru a (možná) poznáte ten rozdíl a důvod, proč se mnoho sportovních aut prodává v otevřené verzi. Řidič je v otevřeném autě mnohem více vtažen do děje, bezprostředně vnímá vše co se kolem děje. slyší vše, řazení, motor… zvuk motoru slyší bezprostředně a surově a ne jen bručení, které inženýři zamýšleli a pustili přes tlumící hmotu. Vždyť i auta dělaná přímo pro řidiče, jako jsou Caterham, X-bow, Ariel Atom a další jsou vždy otevřená! Nehledě na to, jaký zážitek bude mít z okolní krajiny vaše spolujezdkyně! Výkonové a jízdí rozdíly mezi dobrými Roadstery a coupé jsou zanedbatelné a na běžných silnicích, kde se na limit těchto aut dostane jen málokdo prakticky nerozpoznatelné! On totiž málokdo jezdí každý druhý týden na okruh kroužit pořád dokola ty stejné zatáčky, ale hodně lidí se jede s dobrým autem projet jen tak, na výlet, na dovolenou, kde cesta je cíl a kde otevřené auto poskytne mnohem větší zážitky než +10km/h v maximálce, 0,2s ve zrychlení, -25kg a +20mm/Nm v tuhosti… Zamyslete se nad sebou, spíš to vypadá, že vy jste těmi řidiči zhýčkanými čistým vzduchem bez zápachu z automatických klimatizací, vrstvami tlumicích pěn apod., kteří navíc mají neustále potřebu se trefovat se do nějakých frajírků pózerů z bulvárů a škatlukovat…
Zase ty stejné kecy o otevřených autech… Zkuste si někdy projet Hochalpenstrasse v nějakém uzavřeném Coupé a pak v dobrém Roadsteru a (možná) poznáte ten rozdíl a důvod, proč se mnoho sportovních aut prodává v otevřené verzi. Řidič je v otevřeném autě mnohem více vtažen do děje, bezprostředně vnímá vše co se kolem děje. slyší vše, řazení, motor… zvuk motoru slyší bezprostředně a surově a ne jen bručení, které inženýři zamýšleli a pustili přes tlumící hmotu. Vždyť i auta dělaná přímo pro řidiče, jako jsou Caterham, X-bow, Ariel Atom a další jsou vždy otevřená! Nehledě na to, jaký zážitek bude mít z okolní krajiny vaše spolujezdkyně! Výkonové a jízdí rozdíly mezi dobrými Roadstery a coupé jsou zanedbatelné a na běžných silnicích, kde se na limit těchto aut dostane jen málokdo prakticky nerozpoznatelné! On totiž málokdo jezdí každý druhý týden na okruh kroužit pořád dokola ty stejné zatáčky, ale hodně lidí se jede s dobrým autem projet jen tak, na výlet, na dovolenou, kde cesta je cíl a kde otevřené auto poskytne mnohem větší zážitky než +10km/h v maximálce, 0,2s ve zrychlení, -25kg a +20mm/Nm v tuhosti… Zamyslete se nad sebou, spíš to vypadá, že vy jste těmi řidiči zhýčkanými čistým vzduchem bez zápachu z automatických klimatizací, vrstvami tlumicích pěn apod., kteří navíc mají neustále potřebu se trefovat se do nějakých frajírků pózerů z bulvárů a škatlukovat…
Zase ty stejné kecy o otevřených autech… Zkuste si někdy projet Hochalpenstrasse v nějakém uzavřeném Coupé a pak v dobrém Roadsteru a (možná) poznáte ten rozdíl a důvod, proč se mnoho sportovních aut prodává v otevřené verzi. Řidič je v otevřeném autě mnohem více vtažen do děje, bezprostředně vnímá vše co se kolem děje. slyší vše, řazení, motor… zvuk motoru slyší bezprostředně a surově a ne jen bručení, které inženýři zamýšleli a pustili přes tlumící hmotu. Vždyť i auta dělaná přímo pro řidiče, jako jsou Caterham, X-bow, Ariel Atom a další jsou vždy otevřená! Nehledě na to, jaký zážitek bude mít z okolní krajiny vaše spolujezdkyně! Výkonové a jízdí rozdíly mezi dobrými Roadstery a coupé jsou zanedbatelné a na běžných silnicích, kde se na limit těchto aut dostane jen málokdo prakticky nerozpoznatelné! On totiž málokdo jezdí každý druhý týden na okruh kroužit pořád dokola ty stejné zatáčky, ale hodně lidí se jede s dobrým autem projet jen tak, na výlet, na dovolenou, kde cesta je cíl a kde otevřené auto poskytne mnohem větší zážitky než +10km/h v maximálce, 0,2s ve zrychlení, -25kg a +20mm/Nm v tuhosti… Zamyslete se nad sebou, spíš to vypadá, že vy jste těmi řidiči zhýčkanými čistým vzduchem bez zápachu z automatických klimatizací, vrstvami tlumicích pěn apod., kteří navíc mají neustále potřebu se trefovat se do nějakých frajírků pózerů z bulvárů a škatlukovat…