ferrari-f458-italia-spider-bude.jpg

Ferrari F458 Italia Spider bude

Ferrari

Vedení automobilky Ferrari oficiálně potvrdilo přípravy otevřeného F458 Italia.

Diskuze

3 komentáře

    330i

    Zase ty stejné kecy o otevřených autech… Zkuste si někdy projet Hochalpenstrasse v nějakém uzavřeném Coupé a pak v dobrém Roadsteru a (možná) poznáte ten rozdíl a důvod, proč se mnoho sportovních aut prodává v otevřené verzi. Řidič je v otevřeném autě mnohem více vtažen do děje, bezprostředně vnímá vše co se kolem děje. slyší vše, řazení, motor… zvuk motoru slyší bezprostředně a surově a ne jen bručení, které inženýři zamýšleli a pustili přes tlumící hmotu. Vždyť i auta dělaná přímo pro řidiče, jako jsou Caterham, X-bow, Ariel Atom a další jsou vždy otevřená! Nehledě na to, jaký zážitek bude mít z okolní krajiny vaše spolujezdkyně! Výkonové a jízdí rozdíly mezi dobrými Roadstery a coupé jsou zanedbatelné a na běžných silnicích, kde se na limit těchto aut dostane jen málokdo prakticky nerozpoznatelné! On totiž málokdo jezdí každý druhý týden na okruh kroužit pořád dokola ty stejné zatáčky, ale hodně lidí se jede s dobrým autem projet jen tak, na výlet, na dovolenou, kde cesta je cíl a kde otevřené auto poskytne mnohem větší zážitky než +10km/h v maximálce, 0,2s ve zrychlení, -25kg a +20mm/Nm v tuhosti… Zamyslete se nad sebou, spíš to vypadá, že vy jste těmi řidiči zhýčkanými čistým vzduchem bez zápachu z automatických klimatizací, vrstvami tlumicích pěn apod., kteří navíc mají neustále potřebu se trefovat se do nějakých frajírků pózerů z bulvárů a škatlukovat…

    330i

    Zase ty stejné kecy o otevřených autech… Zkuste si někdy projet Hochalpenstrasse v nějakém uzavřeném Coupé a pak v dobrém Roadsteru a (možná) poznáte ten rozdíl a důvod, proč se mnoho sportovních aut prodává v otevřené verzi. Řidič je v otevřeném autě mnohem více vtažen do děje, bezprostředně vnímá vše co se kolem děje. slyší vše, řazení, motor… zvuk motoru slyší bezprostředně a surově a ne jen bručení, které inženýři zamýšleli a pustili přes tlumící hmotu. Vždyť i auta dělaná přímo pro řidiče, jako jsou Caterham, X-bow, Ariel Atom a další jsou vždy otevřená! Nehledě na to, jaký zážitek bude mít z okolní krajiny vaše spolujezdkyně! Výkonové a jízdí rozdíly mezi dobrými Roadstery a coupé jsou zanedbatelné a na běžných silnicích, kde se na limit těchto aut dostane jen málokdo prakticky nerozpoznatelné! On totiž málokdo jezdí každý druhý týden na okruh kroužit pořád dokola ty stejné zatáčky, ale hodně lidí se jede s dobrým autem projet jen tak, na výlet, na dovolenou, kde cesta je cíl a kde otevřené auto poskytne mnohem větší zážitky než +10km/h v maximálce, 0,2s ve zrychlení, -25kg a +20mm/Nm v tuhosti… Zamyslete se nad sebou, spíš to vypadá, že vy jste těmi řidiči zhýčkanými čistým vzduchem bez zápachu z automatických klimatizací, vrstvami tlumicích pěn apod., kteří navíc mají neustále potřebu se trefovat se do nějakých frajírků pózerů z bulvárů a škatlukovat…

    330i

    Zase ty stejné kecy o otevřených autech… Zkuste si někdy projet Hochalpenstrasse v nějakém uzavřeném Coupé a pak v dobrém Roadsteru a (možná) poznáte ten rozdíl a důvod, proč se mnoho sportovních aut prodává v otevřené verzi. Řidič je v otevřeném autě mnohem více vtažen do děje, bezprostředně vnímá vše co se kolem děje. slyší vše, řazení, motor… zvuk motoru slyší bezprostředně a surově a ne jen bručení, které inženýři zamýšleli a pustili přes tlumící hmotu. Vždyť i auta dělaná přímo pro řidiče, jako jsou Caterham, X-bow, Ariel Atom a další jsou vždy otevřená! Nehledě na to, jaký zážitek bude mít z okolní krajiny vaše spolujezdkyně! Výkonové a jízdí rozdíly mezi dobrými Roadstery a coupé jsou zanedbatelné a na běžných silnicích, kde se na limit těchto aut dostane jen málokdo prakticky nerozpoznatelné! On totiž málokdo jezdí každý druhý týden na okruh kroužit pořád dokola ty stejné zatáčky, ale hodně lidí se jede s dobrým autem projet jen tak, na výlet, na dovolenou, kde cesta je cíl a kde otevřené auto poskytne mnohem větší zážitky než +10km/h v maximálce, 0,2s ve zrychlení, -25kg a +20mm/Nm v tuhosti… Zamyslete se nad sebou, spíš to vypadá, že vy jste těmi řidiči zhýčkanými čistým vzduchem bez zápachu z automatických klimatizací, vrstvami tlumicích pěn apod., kteří navíc mají neustále potřebu se trefovat se do nějakých frajírků pózerů z bulvárů a škatlukovat…

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist