Euro NCAP: Mitsubishi L200

Pro pasažéry je L200 vcelku bezpečný, ale pod kola mu raději neskákejte.

Ochrana dospělých ****
Ochrana hrudníku řidiče byla vyhodnocena jako slabá – hruď byla totiž vystavena příliš silnému tlaku. Až na trhlinu v oblasti pedálů zůstal interiér stabilní. Dolní končetiny řidiče i spolucestujícího byly ohroženy tvrdými strukturami v palubní desce.

Za ochranu při bočním nárazu sklidilo Mitsubishi L200 plný počet bodů.

Ochrana dětí ***
Čelní airbag spolujezdce lze deaktivovat, což dovoluje umístit na sedadlo dětskou sedačku. Komisařům Euro NCAP se však nezamlouvala signalizace aktuálního stavu airbagu – označili ji za neuspokojivou. Řádně označeny nebyly ani úchyty ISOFIX na vnějších sedadlech druhé řady.

Ochrana chodců *
V této disciplíně si pick-up Mitsubishi vysloužil pouhé dva body. Nárazník, hrana kapoty i kapota samotná byly shledány nevyhovujícími.

Protokol Euro NCAP s grafickým znázorněním výsledků najdete zde

autoweb.cz

28.2.2008 5:59

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist