Euro NCAP: Citroen C5

Nová C5 se ještě ani pořádně nezačala prodávat – a už skončila v laboratoři NCAP...

Ochrana dospělých *****
Prostor pro cestující zůstal během nárazu stabilní, dolní končetiny řidiče si užívaly ochranu kolenního airbagu. Citroen navíc prokázal, že kolenní airbag by ochránil také cestující jiných postav, než měla použitá figurína. Zádržné systémy udržely spolujezdce v bezpečné vzdálenosti od palubní desky.

Z obou druhů bočního nárazu vyšel Citroen C5 s nejvyšším možným počtem bodů.

Ochrana dětí ****
Čelní airbag spolujezdce lze deaktiovat, chtělo by to však názornější indikaci jeho aktuálního stavu. Nálepka varující před umístěním dětské sedačky na přední sedadlo bez předchozí aktivace airbagu byla nicméně srozumitelná a dobře viditelná. Zato upozornění na přítomnost úchytů ISOFIX nebylo podle komisařů dostatečné.

Citroën C5 fotogalerie – vše co potřebujete vidět

Citroen C5 fotogalerie

Ochrana chodců **
Přední hrana kapoty nezískala jediný bod, samotná kapota pak nedopadla o mnoho lépe. Ještě že aspoň nárazník obdržel maximální bodový příděl.

Protokol Euro NCAP s grafickým znázorněním výsledků najdete zde

autoweb.cz

28.2.2008 6:58
Více o tématu: airbagCitroënCitroën C5

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist