Euro NCAP chce povinný systém nouzového brzdění
crash testy aut
Organizace Euro NCAP, která udává standardy bezpečnosti aut v Evropě, chce jako podmínku nejvyššího hodnocení zavést i povinný systém nouzového brzdění.
Audi definitivně zabilo ikonický supersport. Proslavil ho Iron Man
Voyah dream nabídne luxusní svezení a překvapivé zrychlení. Nejvíce šokuje ale vizuálem
Jak funguje bezdušová pneumatika? Video odhaluje neviditelnou práci na silnici
Häkkinen prodává unikátní hypersporťák. Šampion Formule 1 dá kupci i speciální zážitek
Škoda Kamiq Monte Carlo se zalíbí hlavně obyčejným lidem, jejichž srdce tíhne k motorsportu
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
crash testy aut
Organizace Euro NCAP, která udává standardy bezpečnosti aut v Evropě, chce jako podmínku nejvyššího hodnocení zavést i povinný systém nouzového brzdění.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Mám to v CLS a funguje to perfektně a jestli to zabrání těm ťukancům v centru když někdo SMSkuje nebo čumí po sukních tak já jsem pro… protože pak stát x desítek minut v kolnách kvůli tukanci je smrt…
Jo a s Volvem S60 s tímto systémem jsem jezdil a vaše brždění při předjíždění sem teda nezaznamenal, buď předjíždíte prasácky alá \“do kdy máš technickou\“ nebo předjíždíte přes tempomat což je značně nebezpečný…
Nejsem proti elektronice a myslím, že spousta systémů je opravdu nápomocna ale … . Dle mého názoru by se autoškola měla dělat ve starých škodovkách, kde člověk ještě všechno cítil. Přítelkyně jezdí od počátku v novém autě a některé návyky díti absenci zpětné vazby mě nutí poutat se i zadním pásem. Muj šéf jezdí opatrně, na spotřebu, dodržuje předpisy a vždy se dost soustředil na řízení. Od doby co má nové volvo v plné palbě, ale smskuje a celkově na řízení kašle. Není, ale jediný u koho tento syndrom pozoruji při adaptivním tempomatu a dalších pomocnících. Aby se nám řidiči kamionů nerozšířili i do osobáku … lidi jsou prostě pořád jenom lidi.
Byť systém jako takový vítám, jeho (pseudo)povinné zavádění mne nadšením neplní. Souhlasím s tím, že příliš lidí se spoléhá jen na všechny své zkratky (ABS, ESP, TCS, BAS, ASR, EDS, DSR… prostě z PLR do MLR jel jsem přes ČSSR…) a pak se nevěnuje řízení.
Bezpečnější nakonec budou jen auta plně automatická. No, a kdo si tipne, kdy přijdou povinně? 2020? 2030? Nebo naopak dříve? 2015?
Myslím, že je to bohužel nevyhnutelný… 🙁 zvlášť s velkým bratrem jménem EU resp. EK.
Když jedete autem, které vám v momentě zahájení předjížděcího manévru dá \“plné\“ brzdy, je v něm něco špatně. Neměl jsem zaplý tempomat, jen vyhozený blinkr a plný plyn. Volvo se zřejmě rozhodlo, že ono ví lépe než já, co je to bezpečnost provozu. Ještě že ten člověk za mnou držel dostatečný \“dvousekundový\“ odstup, jinak jsem ho měl v kufru. Ale hlavně, že se Volvo tak hrdě chlubí svou supernejvícbezpečností…