Dodge Viper končí! (a Jeep Wrangler také)
Dodge
Restrukturalizace automobilky Chrysler má své první oběti.
Audi definitivně zabilo ikonický supersport. Proslavil ho Iron Man
Voyah dream nabídne luxusní svezení a překvapivé zrychlení. Nejvíce šokuje ale vizuálem
Jak funguje bezdušová pneumatika? Video odhaluje neviditelnou práci na silnici
Häkkinen prodává unikátní hypersporťák. Šampion Formule 1 dá kupci i speciální zážitek
Škoda Kamiq Monte Carlo se zalíbí hlavně obyčejným lidem, jejichž srdce tíhne k motorsportu
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
Dodge
Restrukturalizace automobilky Chrysler má své první oběti.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Hlavně ne Viperu, to je prostě humus obludus hnus!!!
Spíš Wrangleru (naopak), protože jeho schopnosti jsou mimořádné!
škoda Jeep…
Jako malýmu klukovi se mi líbil Jeer Willys , asi proto že jsme doma něli fotky jak na nich v pětačtyřicátém přijeli amíci . byl to takovej symbol . Ale nedávno jel proti mě Wrangler ještě vylepšenej velkejma kolama , a vypadal jak přerostlá hračka od vietnamců . Hnus ! A Viper ? Pamatujete na seriál o super autě z devadesátejch let ? Něco na způsob Knight Rideru . Tam se proháněl koncept ze kterýho se pak narodil Viper . Genialní nápad , vzít motor z dodávky a kolem něj postavit boží sporťák kam se hrabe corvetta .
…myslím že Corveta (Z06) je někde jinde… Aspoň pro mě
Mě ho líto bude. Ne že bych si Viper chtěl koupit, ale byl to prostě symbol lepších časů: Obrovský, zbytečný, osmilitrový desetiválec s mizerným litrovým výkonem. Takové auto už v současných podmínkách krize a globálního oteplování nikdy nevznikne!
Viper je snad nejvíc hardcore auto co znám… Je ůžasnej
viper je nejsurovější auto součastnosti!!, je to prostě symbol pravého sportovního auta nejde jen o výkony a zrychlení ale jde taky především sportovní zážitky, v dnešní době plný přetechnizovaných aut které jsou přivedeny k dokonalosti svou ovladatelností max rychlostí kterou stejně využije jen minimum, neříkám že je to špatně ale viper je čistý supersport který nemůže každej řídit a to je podle mě dobře!, už při nízké rychlosti je to auto neobyčejně zábavné a také záludné a v tom to je nevíte co od něho můžete čekat, musí bejt naprosto úžasný řídit něco z čeho máš respekt a co ti nic neodpustí, z čeho ti stoupne hladina adrenalinu až na max, je to auto které vyžaduje naprosté soustředění a řidičské umění!!! a to chápe jen minim.lidí, moc takových aut neni a byla by velká škody kdyby viper zkončil, přece jenom je to symbol ameriky ne?? :)surová síla+ surové chování+velký oběm+velká spotřeba+velké sportovní zážitky, viper je pro mě vrchol sportovních aut!!
to Matt: za to jak si to tu pekne popsal Te s Viperem svezu, nedokazal bych to popsat lepe…
fakt mi svezeš? 🙂 je to můj sen o))
nejsurovější auto + velké sportovní zážitky…..no nevim jsou daleko lepsi sportovni US auta nez Viper treba Ford GT, Saleen S7 ktery Vipera udelaji levou zadni.
pochybuju že ho udělají pokud vím, tak ford gt a Saleen S7 mají uplně jinde motor než dodge viper který ho má vepředu, (vem si jak ten motor ve viperovy musí topit 🙂 nádhera, a tudíš i rozdílné jízdní vlastnosti jsou to auta koncipována spíše na okruhové ježdění, ikdyž tyto zmíněná auta mají podle mě taky velký potenciál ale jsou uplně někde jinde jsou to auta který ženou nejvyšší rychlost a zrychlení, ale viper má větší charakter který spočívá v něčem jiném:) už jeho zrození bylo naprosto dokonalé- motor z náklaďáku ,,a to ostatní se už nějak dolepí´´ prestě geniální, v jednoduchosti je síla, viper forever, pokud bych si měl vybrat auto na blbnutí a jen pro mě byl by to právě on, jestli bych měl závodit byl by to nejspíš saleen s7, pokud bych měl rodinu koupil bych si nějaké prostornější ale zároveň zábavné takže nějaké camaro nebo mustang, atd atd auta si musíš vybírat podle toho k čemu bude sloužit 🙂
WRENGLER? Tak to fakt smutné, že model, ktorý sa ešte nikdy nepredstavil už končí. Škoda ale, že končí Wrangler.
Tak trochu ostuda to je, ale pán se nikdy nepřepsal, že? Nevím, k Viperu jsem nikdy vztah neměl, mně spíš sedí Vette, ale proti gustu ………. A Wrangler mně mrzí MNOHEM víc než VIPER, nemůžu si pomoct. Je to takový symbol jak tu někdo psal, auto, které osvobozovalo Evropu (mám na mysli Jeep Willis ne Wrangler), je to škoda.
Nikdy nezapomenu na test autocaru kdy testovali Aston Martin V8 Vantage (ten co vznikl z Virage). Nějak ho nechvalili a dostal skoro plný počet hvězd s textem "Je to zastaraly neohrabany a pro dnesní dobu nepotřebný dinosaurus, a proto ho máme tak radi…" (citace není přesná).
Stejný je to s Wranglerem a Viperem. Ani jedno auto nemám rád (Defender byl vždy "víc" i když vznikl na podmět stejného auta = Jeep Willis, no a Viper? Lotus Esprit 300 Sport byl ve své době rychlejší (pružným zrychlením) a to měl 2,2 Turbo motor :), což mluvilo za vše )
Takže proč smutnit na těmito dinosaury? Protože V8 Vantage jsem miloval! Nikdo ji neměl rád a měla miliardu zaporů, ale pro mě byla vždy něco víc a slzel jsem jak malý kluk když přestala být.
Nejde o to zda někdo má raději Vettu, Defa, Elise, nebo nějaký tuctovky jako Ferrari a Porsche. Jde o to že tu snama žili a dokazovali že to jde i jinak, hlavně že to jde.
Proto si obou aut budu vážit i když jsem je zrovna nikdy nemusel a tu minutu ticha si u mě vysloží už jen z pocty k Astonu.
Přesně tak, je pár aut uplně na ****, ale v tom je jejich charisma.. a proto je tak miluje. Ale to sou vyjímky, neznamená to ze miluju spatny auta..
pěkně řečeno…
Byla by to škoda, vždyť Viper pořád ještě drží rekord Nürburgringu mezi produkčními vozy.
Radical SR8 a už mě neštvěte
druhy je kdyžtak Radical SR4
radical… je pravda že je nejrychlejší ale to už neni podle mě auto ale ultimativní motokára 🙂 ale velice luxusní :))
Nevím kde autor článku čerpal ty nesmysly, co tady uvádí…..četl jsem tuto zprávu na http://blog.pricewheels.com/2009/05/05/jeep-wrangler-could-be-a-victim-of-chrysler-bankruptcy/ o konci wrangleru tam není ani zmínka, maximálně ho prodají jiné značce, ale ani to se nechce autorovi věřit, že by se Jeep a Fiat zbavil vlajkové lodě….wrangler je jednička do terénu, konstrukčné výborný a málokterý model se mu dnes vyrovná….
ač na něj nemám bylo by mi to líto
proboha já myslel že to tohle je web kde majou ověřené informace! Wrangler je špička ve své třidě a o ukončení jeho produkce se rozhodně ani neuvažuje
Já myslim že o úrovni tohoto webu svědčí že ten "WRENGLER" tady visí už druhej den…… překlepnutí jsem schopen pochopit ale že to nikdo neopraví takhle dlouho?
Ono vůbec napsat že "Wrengler" je nepříliš povedený model může jen opravdický znalec a odborník v oboru. :-))
Proboha! Jaký diletant tenhle článek napsal? Za prvé je to WrAngler a zu druhé to v žádném případě není nepříliš povedené auto! Souhlasím s tím, že jeho modernizace by stála velký balík, ale auto s takovou průchodností terénem a s takovou tradicí asi nebude až tak nepovedené, že…
Nejde o to jaké auto má tradici, jde o to kam výrobce auto řadí. Cenově je wrangler ve třídě docela hig-end hraček a nenabízí nic moc užitnou hodnotu. Takže se jedná o hračku, ale hračky nemohou být v mnoha směrech tak strohe a "nedomrdlé"
Vemem jako konkurenta Defa? Def má lepší průchodnost, je uspornější a nabízí mnohem lepší dílenské zpracování (pro "hardcore" užívaní) a užitnou hodnotu. Hmm takže dělník Wrang nebude.
Takže G Class? Stejná prostupnost, lepší jizdní a dynamicke vlastnosti, větší komfort, lepší dílenské zpracování. Takže zas nic
Takže se nabízí Japonská konkurence a tam by příme srovnání Wrang taky moc neustál ….
Wrang je typický příklad toho co byl NewBeatle, zbytečné auto s mnoha kompromisy které čerpá jen z minulosti a proto ho mělo dost lidí co si ho koupilo.
Proboha co to píšeš za bludy??? jak chceš srovnávat japonský auta s Jeepem. To je jako bys srovnával harley s nějakou rejží.
rejže vždy Jeep zadupe 😀
Chtěl jsem napsat Harley ale dyt je to to same…..
Jinak jaký bludy? Napiš s čím nesouhlasíš a duvod 🙂 věřím že co jsem napsal obhajím 🙂
Bubáku, bubáku…ty budeš asi "odborník na offroad":)….i ten tvůj Def a všichni japonci vychází z koncepce Willise, asi jsi moc wranglerů na vlastní oči neviděl co?….víš ony to nejsou jen ty leštěnky co se prohánějí v amerických seriálech po plážích, ikdyž musím říct že to wraníkovi sekne:)…měl by sis nejprve něco o technických specifikacích a možnostech wranglerů v terénu zjistit, než tu začněš plácat ty své nesmysly…prostuduj si nájezdové úhly…přejezdový úhel, mezní náklony, křížení náprav…a pak mrkni na Deffendera a uvidíš…neříkám že deffender je špatné auto to ne, ale nemůžeš tvrdit že v terénu předčí wranglera:)….jinak ti ostatní co tady přispívají něco ve smyslu že je to nepraktické auto, tak musím říct, že opravdu na nákupy je lepší Oktávka combi 4×4, případně X3 a Tuareg:))))), ale pokud chcete opravdu něco do terénu, co vám neuvízně ve vodě při první brodu a nezůstane na břiše při každém přejíždení větších hrbů pořiďte si wranglera:)
viz muj vrchní příspěvek kde píši (ano ja píši že Def vychazí z Willise 😉 ), samozřejmě technicke specifikace znam, taky znam stare Wrangy a nové 🙂 a to je trošku rozdíl… ano najezdove uhly má lepší než def, boční náklon už moc ne, brodivost s kominem je u Defa lepší 🙂 Takže záleží na vhodném obutí 😉 a co líp Def stále víc odpovída specifikacím Willise… neco sním odvezete 🙂
Jinak doporučuji přečist můj úvodní příspěvek
No takže si to shrneme….wrangler ve všech specifikacích lepší:)…jenom nevím, jak jste přišel na tu lepší brodivost u Defa….tady spíš závisí na šikovnosti řidiče a odvaze co snese:)….protože wrangler se snorkelem svede to samé co deffender….jó a odkdy byl Willis náklaďák?….jsem si asi nevšiml:)….kombinace jeepu a náklaďáku je spíš dominance Japonců, ale nic proti, jsou to taky solidní auta..a pokud tedy opravdu chceš něco odvézt, tak si můžeš jezdit Wranglerem Unlimited, ten se Defovi minimálně vyrovná:)…ale pokuď potřebuješ náklaďák, nepořizuj si deffendera, ale kup si rovnou V3S-ku, to je taky klasika:)