Do Infiniti míří diesel twin-turbo
Infiniti
Všechna evropská Infiniti dostanou nový dvakrát přeplňovaný naftový šestiválec.
Audi definitivně zabilo ikonický supersport. Proslavil ho Iron Man
Voyah dream nabídne luxusní svezení a překvapivé zrychlení. Nejvíce šokuje ale vizuálem
Jak funguje bezdušová pneumatika? Video odhaluje neviditelnou práci na silnici
Häkkinen prodává unikátní hypersporťák. Šampion Formule 1 dá kupci i speciální zážitek
Škoda Kamiq Monte Carlo se zalíbí hlavně obyčejným lidem, jejichž srdce tíhne k motorsportu
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
Infiniti
Všechna evropská Infiniti dostanou nový dvakrát přeplňovaný naftový šestiválec.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
na twin turbo to nemá zrovna moc koní a Nm… takove hodnoty jsou bezne spise u motoru s jednim turbem.
tiez ma to zarazilo, ale nema. twin turbo znamena len to, ze motor ma turba dve. nie ze funguju sekvencne ako pri 35d, 23d a spol…
rozdiel medzi twinturbo a biturbo ziaden nieje. kazdy vyrobca oznacuje co chce ako len chce.
Vždyť je to zase blábol, má to jen jedno turbo, to by byla pěkná slabota!!!
mě zaujalo jak BMW se v současnosti od bi-turbo odklání viz nová 335i, Infiniti s tím teprvé přichází. Je to skluzem ve vývoji?
No BMW taky není zrovna napřed.
tak ked bmw vyrabajuce diesle ktore maju 100hp/l nieje "napřed" tak kto teda ?
150hp 2.2l od hondy ?
2,0 400 HP od Mitsu ?
To stejné u zadní natáčecí nápravy, BMW má 16 let skluz oproti Mitsu.
Opravte mě či se mýlím…
To jsou ale kecy!!!
Bavíme se tady o dieselu?
Bavíme se všeobecně, když je BMW napřed tak se vším všudy.
aky je ten svet jednoduchy.
vacsie turbo = lepsi motor.
a co teprve taka Yamaha R1 ? 180hp / litra atmosferickeho motoru… mitsu su potom len amateri, nie ? 🙂
No, srovnávat motorky a auta to už je jiné kafe…
Proč ne? Klidně:-)… Co 550 koní z Caterhamu (2.4 l)?
1) ja porovnavam jeden motor s druhym. nie auta s motorkami. v com je problem?
2) viera v neprekonatelnost a bohorovnost EVA je pekna, len celkom iracionalna. a mysliet si ze litrovy vykon motoru je ukazatel toho, ktora automobilka je lepsia je dost naivne.
a kedze specificky vykon motoru z motorky je pre teba uplne nedostatocny, tak napr
caparo T1
500hp 3.5l N/A V8 ~ 143hp/liter
pripadne 2.4l s kompresorom, s vykonom 480 – 700hp (na metanol). tj 200 – 291hp / l
a dalej
bugatti EB110
3.5l V12 600hp ~ 170hp/l
a to o 15 rokov skorej nez evo.
koenigsegg 4.7l 1000hp ~ 212hp/l
Možná zbytečná otázka, ale je nějaký rozdíl mezi twin-turbo a biturbo?
Ne 🙂 Jen lingvisticky 😉 das ist Alles 😉
twinturbo se vetšinou pouzivá pro turba ktere jsou zapojena v serii, biturbo se pouziva pro turba na sobe nezavisla
Twinturbo je označení, které se používá pro případ dvou stejných paralelně pracujících turbodmychadel (twin – "dvojče"), užívaných po jednom pro každou polovinu válců (u motorů V6, V8). Biturbo je označení pro dvě tubodmychadla pracující sériově (např. u motoru R6 fy BMW). Turbodmychadla u varianty biturbo jsou většinou navzájem konstrukčně odlišná.
Je pravda, že tuto konvenci řada lidí, včetně motoristických novinářů plete.
Dronte Mauricijský.
a kedze si to pletie aj celkom dost automobiliek, tak by som povedal ze to ani moc konvencia nieje.
takže… chápu dobře, že Ferrari F40 má twin-turbo? proto se taky nic moc extra neděje při nízkejch otáčkách a pak je tam ten mamutí nástup výkonu po překročení 5k otáček? a bi-turbo se teda používá právě pro potlačení tohohle efektu, aby byl přísun výkonu pokud možno co nejvyrovnanější v celym spektru otáček… proto je jedno turbo větší a jedno menší…
vidim, že sem napsal někdo znalej, tak se rovnou na všecko přeptám =) jestli se pletu, tak dík za opravu 😉
K potlačení tohoto efektu se používá i twinturbo, jen zrovna u F40 byly obě i tak obrovský takže mamutí turboefekt se nevytratil… Jiank máš však pravdu, F40 je TT.
Jen bych rád doplnil že v případě stejně velkých turbodmychadel v řadovém motoru (např Supra MKIV) je označení také twinturbo.