do-infiniti-miri-diesel-twin-turbo.jpg

Do Infiniti míří diesel twin-turbo

Infiniti

Všechna evropská Infiniti dostanou nový dvakrát přeplňovaný naftový šestiválec.

Diskuze

23 komentářů

    Milan

    na twin turbo to nemá zrovna moc koní a Nm… takove hodnoty jsou bezne spise u motoru s jednim turbem.

    JonnnY

    tiez ma to zarazilo, ale nema. twin turbo znamena len to, ze motor ma turba dve. nie ze funguju sekvencne ako pri 35d, 23d a spol…

    rozdiel medzi twinturbo a biturbo ziaden nieje. kazdy vyrobca oznacuje co chce ako len chce.

    Jirka HK

    Vždyť je to zase blábol, má to jen jedno turbo, to by byla pěkná slabota!!!

    Fuzzy_Stone

    mě zaujalo jak BMW se v současnosti od bi-turbo odklání viz nová 335i, Infiniti s tím teprvé přichází. Je to skluzem ve vývoji?

    Spoon

    No BMW taky není zrovna napřed.

    JonnnnY

    tak ked bmw vyrabajuce diesle ktore maju 100hp/l nieje "napřed" tak kto teda ?

    150hp 2.2l od hondy ?

    Spoon

    2,0 400 HP od Mitsu ?

    Spoon

    To stejné u zadní natáčecí nápravy, BMW má 16 let skluz oproti Mitsu.

    Opravte mě či se mýlím…

    Jirka HK

    To jsou ale kecy!!!

    Johny.Rico

    Bavíme se tady o dieselu?

    Spoon

    Bavíme se všeobecně, když je BMW napřed tak se vším všudy.

    JonnnnY

    aky je ten svet jednoduchy.

    vacsie turbo = lepsi motor.

    a co teprve taka Yamaha R1 ? 180hp / litra atmosferickeho motoru… mitsu su potom len amateri, nie ? 🙂

    Spoon

    No, srovnávat motorky a auta to už je jiné kafe…

    trejbis4x4

    Proč ne? Klidně:-)… Co 550 koní z Caterhamu (2.4 l)?

    JonnnnY

    1) ja porovnavam jeden motor s druhym. nie auta s motorkami. v com je problem?

    2) viera v neprekonatelnost a bohorovnost EVA je pekna, len celkom iracionalna. a mysliet si ze litrovy vykon motoru je ukazatel toho, ktora automobilka je lepsia je dost naivne.

    a kedze specificky vykon motoru z motorky je pre teba uplne nedostatocny, tak napr

    caparo T1

    500hp 3.5l N/A V8 ~ 143hp/liter

    pripadne 2.4l s kompresorom, s vykonom 480 – 700hp (na metanol). tj 200 – 291hp / l

    a dalej

    bugatti EB110

    3.5l V12 600hp ~ 170hp/l

    a to o 15 rokov skorej nez evo.

    koenigsegg 4.7l 1000hp ~ 212hp/l

    Peva

    Možná zbytečná otázka, ale je nějaký rozdíl mezi twin-turbo a biturbo?

    Johny.Rico

    Ne 🙂 Jen lingvisticky 😉 das ist Alles 😉

    Milan

    twinturbo se vetšinou pouzivá pro turba ktere jsou zapojena v serii, biturbo se pouziva pro turba na sobe nezavisla

    Dronte Mauricijský

    Twinturbo je označení, které se používá pro případ dvou stejných paralelně pracujících turbodmychadel (twin – "dvojče"), užívaných po jednom pro každou polovinu válců (u motorů V6, V8). Biturbo je označení pro dvě tubodmychadla pracující sériově (např. u motoru R6 fy BMW). Turbodmychadla u varianty biturbo jsou většinou navzájem konstrukčně odlišná.

    Je pravda, že tuto konvenci řada lidí, včetně motoristických novinářů plete.

    Dronte Mauricijský.

    JonnnnY

    a kedze si to pletie aj celkom dost automobiliek, tak by som povedal ze to ani moc konvencia nieje.

    Lookyn

    takže… chápu dobře, že Ferrari F40 má twin-turbo? proto se taky nic moc extra neděje při nízkejch otáčkách a pak je tam ten mamutí nástup výkonu po překročení 5k otáček? a bi-turbo se teda používá právě pro potlačení tohohle efektu, aby byl přísun výkonu pokud možno co nejvyrovnanější v celym spektru otáček… proto je jedno turbo větší a jedno menší…

    vidim, že sem napsal někdo znalej, tak se rovnou na všecko přeptám =) jestli se pletu, tak dík za opravu 😉

    Falta

    K potlačení tohoto efektu se používá i twinturbo, jen zrovna u F40 byly obě i tak obrovský takže mamutí turboefekt se nevytratil… Jiank máš však pravdu, F40 je TT.

    Falta

    Jen bych rád doplnil že v případě stejně velkých turbodmychadel v řadovém motoru (např Supra MKIV) je označení také twinturbo.

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist