Dlouhodobý test Peugeot 508 SW: Složitá osobnost

13 fotografiíPeugeot 508

První dojem je vždycky kritický, zvláště na prvním rande. Je tedy pětsetosmička se svou složitou osobností vhodnou partnerkou k dlouhotrvajícímu vztahu?

Diskuze

13 komentářů

    Jano

    Hmmm, citam, citam a nemozem sa ubranit dojmu, ze toto vsetko som tu uz cital pred mesiacom. Chapem, ze startovacie tlacitlo vlavo je nezvykle, ale ked ste sa uz pred mesiacom s tym zmierili a napisali ste, ze nakoniec je to dobre, ze zabuchnete dvere a hned tou istou rukou aj startujete, tak preco to po mesiaci zase rozmazavate ???

    Taktiez, ze toto auto nie je ziaden sportak ste uz riesili v clanku o jazde na polygone. Tam ste si tiez vyliali srdce, ze to auto nie je sportak a nakoniec ste to zaklincovali tak, ze s nim zajazdite na mokro a na snehu lepsi cas ako s alfou romeo alebo s passatom 1.8TSI na sucho.

    Tak jak to teda je. Preco sa po mesiaci vraciate k tym istym temam ????

    Jano

    Aha. Tak tento clanok pisal iny redaktor ako tie predchadzajuce !!! Preboha, tak to tam napiste, lebo uz som mal pocit, ze redaktor je uplny posuk, lebo najskor napise, ze si na auto zvykol a teraz zase riesi, ze mu auto nesedi …

    OK, predpokladam teda, ze o chvilu si tu precitam podobne rozporuplny clanok od dalsieho redaktora. A dalsieho … A dalsieho … Kolko vas tam vlastne je ? Nemozete rovno napisat vsetci svoj nazor do jedneho clanku, nech si mozeme jednoducho porovnat vase dojmy z auta ???

    MartinK

    Já jsem naopak Peugeoty políbený až moc 🙂 a i když v těch které jsem měl a v modelu který mám teď je ovládání jinak, tak s 508 jsem se zžil asi tak za 5 minut. Nevidím v tom osobně žádný problém. Rozmístění tlačítek je podle mě naprosto normální, jediné co bych nemusel je ovládání na volantu. Víc mi vyhovuje ovládání po staru tj. pod volantem. Ovládání na volantu mi nevyhovuje ne jen u 508, ale u všech aut s kterími jsem jel a která mají takto řešené ovládání. Mám zkušenost se sedanem 508 GT a to je paráda. Má přední nápravu z 407 s kterým jezdím sedmým rokem, takže můžu srovnávat a změna je to dóóóst velká. Nechá si líbit ještě víc a působí daleko festověji a prostě je znát že 508 je o krok dál. Vše je čistě subjektivní, někomu vyhovuje to, někomu zas ono. Já např. zas i kdyby byl např. Passat o půlku levnější než 508 bych do něj nikdy nešel to auto mi absolutně nic neříká. Proto je dobře, že každý si může vybrat.

    Cahill

    Ano, toto je přesně ono – deset mudrlantů mudruje nad jedním tlačítkem, které je vlevo a oni ho hledají vpravo. Nekonečné \“odborné\“ tlachy a o tom, jak je auto křečovité a napjaté a naštelovat si volant a vlastní zadnici je úkol pro kosmického operátora. Já bych spíš řekl, že pro takového blbouna bude kosmický úkol všechno. Kdyby si to alespoň navzájem četli, tak by se furt neopakovali. Mnohem lepší je Autoforum.

    Cahill

    Ano, to je přesně ono – deset mudrlantů mudruje nad jedním tlačítkem, které je vlevo a oni ho hledají vpravo a furt se diví, že ten čudl tam není. Nekonečné \“odborné\“ tlachy a o tom, jak je auto křečovité a napjaté a naštelovat si volant a vlastní zadnici je úkol pro kosmického operátora. Já bych spíš řekl, že pro takového blbouna bude kosmický úkol všechno. Mnohem lepší je Autoforum. Místo pitomostí jako \“složitá osobnost\“ Vám objektivně popíšou auto a jeho klady i zápory. Tenhle pisálek nepopisuje Peugeot, ale vlastní neschopnost za volantem čehokoli. Jo a taky by mě zajímalo, jak může u tak prostorného auta cítit \“kolem sebe sepnutou karoserii\“??? To už snad byl fakt ožralej.

    Vojtik

    Jen jsem si všimnul detailu: 30, 50, 70, 90. atd jsou SUDÁ čísla!

    Ajap

    To je taky pravda:-)
    No ale víme, jak to autor myslel. Každopádně přijde mně mnohem smysluplnější cejchování tachometru od desítky, resp. třicítky – tedy 30, 50, 70, 90, atd. A to z jednoho prostého důvodu – až na výjimku maximální rychlosti na dálnici v obci (80km/h) jsou rychlostní limity napříč Evropou nejčastěji 50, 90 a 130km/h, ve Francii se k tomu přidává ještě 110km/h na rychlostních silnicích. Není mně tedy jasné, proč by měl být rychloměr cejchován po dvacítkách. Že by autor jezdil výhradně po dálnici v obci?

    Johny

    Vobec nesuhlasim s autorom testu. Pred tyzdnom som vymenil Octaviu za 508 SW a od prvej chvile mi krasne sadol do ruky. Precital som vela testov. Vela staznosti na startovacie tlacitko vlavo, na ergonomiu, na zlozite ovladanie, atd. Ale nenasiel som vobec ziaden problem. Od prvej chvile sme boli s 508ckou kamarati. Snad s jedinou vecou mam problem, ze stale vytahujem kluce z vrecka a pritom to vobec nemusim robit.

    Od prvej chvile ako som sadol do auta mi vyhovovalo. Nastavenie sedadla, zrkadiel, head up displeja, sparovanie BT, naladenie radia. Vsetko je jednoduche a prijemne na ovladanie. Navigaciu som sa ucil ovladat neskor a robi sa s nou tiez prijemne. Zoomovanie mapy pocas jazdy velkym joystickom je parada. Automaticke dialkove svetla tiez pracuju perfektne. Dokonca aj vyhrievanie sedaciek som nasiel hned na prvy krat.

    Takze autorovi testu akosi nerozumiem. Asi ocakava, ze EU presne zadefinuje smernicou aj interiery aut. Ale ja dufam, ze sa to nestane.

    Inak co ma trochu sklamalo je tvrdost auta. Vyberal som francuza kvoli pohodliu a bohuzial je to rovnako tvrde auto ako oktavia alebo passat. V tomto smere je to pre mna trochu sklamanie.

    abeceda

    Mnohdy „sepsání“ testu na mne spíše púsobí stylem opsání, bohužel s nedostatečnou znalostí zdrojového jazyka. Tím se stává zřejmým nemyslnost některých souvětí 🙂

    P*****

    Peugeot 508 auto takmer za 36,000 € v najvyššej výbave 163 k. musi byť už dobre auto. Som s nim maximalne spokojny. Porovnavaju ho už aj s Audi A6 bmw 5, tak zrejme ide o dobre auto. Aj ked podla mna audi je auti a bmw je bmw. No nemožem si vytknut poznamku mal som Super za 34.000 eur a to bol uplny srot. Nechem uražať tych čo maju auta zn. škoda. 508 je moc vydarene auto aj ked vo vyššich vybavach je uz dost drahe. lebo zakladne vybavy su slabe a aj interier v aute za 23,000 eur posobi lacno. Nech nadava a hodnoti ten čo to auto už mal. Ked niekomu vadia tlačidla tak nech si kupi Daewoo Tico… 🙂

    P*****

    Peugeot 508 auto takmer za 36,000 € v najvyššej výbave 163 k. musi byť už dobre auto. Som s nim maximalne spokojny. Porovnavaju ho už aj s Audi A6 bmw 5, tak zrejme ide o dobre auto. Aj ked podla mna audi je auti a bmw je bmw. No nemožem si vytknut poznamku mal som Super za 34.000 eur a to bol uplny srot. Nechem uražať tych čo maju auta zn. škoda. 508 je moc vydarene auto aj ked vo vyššich vybavach je uz dost drahe. lebo zakladne vybavy su slabe a aj interier v aute za 23,000 eur posobi lacno. Nech nadava a hodnoti ten čo to auto už mal. Ked niekomu vadia tlačidla tak nech si kupi Daewoo Tico… 🙂

    Marku

    .. to je zase snůška keců .. informační hodnota nula, soupis předem připravených pocitů. Jestli neumíš nastartovat auto, testuj kočárky, nebo raději nic.

    Martin

    Věřím, že pokud by jste psal o Porsche budete se rozplývat jak je startovací tlačítko jedinečně umístěné. Celkově by mě kritika nevadila pokud by měla hlavu a patu. Tento článek na mě od začátku do konce působí zaujatě proti značce Peugeot bez ohledu na fakta. Trochu se divím, proč v Peugeotu půjčují svou vlajkovou loď , navíc k dlouhodobému testu někomu, kdo si neumí seřídit sedačku bez trapných poznámek a evidentně nechápe filizofii značky Peugeot. 508 vlastním a jsem s ní absolutně spokojený. Co třeba pochválit skvělo naftové jednotky nebo komfort na palubě.

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist