Dieselový čtyřválec i pro velká BMW
BMW
Tlak na snižování emisí zřejmě přinutil automobilku BMW zvážit montáž dvoulitrového dieselu i pod kapotu velkých modelů jako je X6 nebo řada 7.
Audi definitivně zabilo ikonický supersport. Proslavil ho Iron Man
Voyah dream nabídne luxusní svezení a překvapivé zrychlení. Nejvíce šokuje ale vizuálem
Jak funguje bezdušová pneumatika? Video odhaluje neviditelnou práci na silnici
Häkkinen prodává unikátní hypersporťák. Šampion Formule 1 dá kupci i speciální zážitek
Škoda Kamiq Monte Carlo se zalíbí hlavně obyčejným lidem, jejichž srdce tíhne k motorsportu
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
BMW
Tlak na snižování emisí zřejmě přinutil automobilku BMW zvážit montáž dvoulitrového dieselu i pod kapotu velkých modelů jako je X6 nebo řada 7.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
No super, auto je zase raz bližšie k úplnému spotrebáku. Dvojlitrový motorček pod kapotou auta s hmotnosťou cez 2 tony? Už vidím tú spoľahlivosť. Keď sa 245 koní žmýka zo smiešnych 2 litrov, musí to ísť na úkor životnosti, ale s tým sa už na prezentácii nepochvália.
a nejsou 4 valce zbytecne moc ?
Tri nebo dva valce by mohly v pohode stacit a misto vyvazovacich hrideli by se pouzil primo dovnitr motoru elektromotor a celemu tomu bazmeku by se dal nejaky honosny nazev, nejake opti-blue-drive-plus-efficiency-sport-energy-system
V normovane spotrebe by to jelo za jedno deci na sto kilometru, akorat po peti kilometrech by se vystavily baterky a spotreba by sla skokem nekam k desiti litrum, pri dynamicke jizde k triceti a zivotnost turba by klesla nekam k 50tis km.
Zaruka ale na to nebude, protoze uzivatel malo dochlazoval, jasna paka.
🙂 Kdo si dneska koupi nove BMW, je v mych ocich dost podivny clovek 🙂
a nejsou 4 valce zbytecne moc ?
Tri nebo dva valce by mohly v pohode stacit a misto vyvazovacich hrideli by se pouzil primo dovnitr motoru elektromotor a celemu tomu bazmeku by se dal nejaky honosny nazev, nejake opti-blue-drive-plus-efficiency-sport-energy-system
V normovane spotrebe by to jelo za jedno deci na sto kilometru, akorat po peti kilometrech by se vystavily baterky a spotreba by sla skokem nekam k desiti litrum, pri dynamicke jizde k triceti a zivotnost turba by klesla nekam k 50tis km.
Zaruka ale na to nebude, protoze uzivatel malo dochlazoval, jasna paka.
🙂 Kdo si dneska koupi nove BMW, je v mych ocich dost podivny clovek 🙂
Musíte jít trochu s dobou. Ještě nedávno se Mercedes chlubil výkonem 110kW z objemu 3l. Teď může mít naftový třílitr 280kW. Takže když to jde, tak proč ne. Je sice pravda, že když si někdo kupuje X6, nebo 7er, tak by asi neměl mít problém s živením silnějšího motoru, ale na druhou stranu… pokud chce nějaký člověk velké pohodlné auto na přejezdy po dálnici klidným tempem a dodržováním 130tky, tak proč ne.
BMW se zcela vzdalo svých tradic a toho co Bavoráka dělalo Bavorákem. Podlelo novému náboženství RVHEUP – Emisní církvi socialistů dnešních dní. Image a dobré jméno odpočívejte v pokoji. Amen.