DaimlerChrysler musí inzerovat spotřebu
Chrysler
Němečtí ekologové vyhráli soudní spor o to, co má firma uvádět ve svých reklamních kampaních.
Audi definitivně zabilo ikonický supersport. Proslavil ho Iron Man
Voyah dream nabídne luxusní svezení a překvapivé zrychlení. Nejvíce šokuje ale vizuálem
Jak funguje bezdušová pneumatika? Video odhaluje neviditelnou práci na silnici
Häkkinen prodává unikátní hypersporťák. Šampion Formule 1 dá kupci i speciální zážitek
Škoda Kamiq Monte Carlo se zalíbí hlavně obyčejným lidem, jejichž srdce tíhne k motorsportu
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
Chrysler
Němečtí ekologové vyhráli soudní spor o to, co má firma uvádět ve svých reklamních kampaních.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
taky my vadi ekoterorismus:)) ale taky my vadi kdyz firma jako je MB neni schopna uvadet takove udaje. To o necem vypovida. Kdyz to nebude u Dacie…tak mi to nevadi, protoze jsem si vedom ze jeste potrva let nez se stane aspon TROCHU uznavanou znackou..ale ani v to neverim:)))proto jsem rad ze prohrali… a mrzi me ze se tim vubec nejaky soud musel zabyvat. jinak VIVAT EVO:)
prohrali…myslel jsem vedeni( lidi )…